The New World Order

DeletedUser71298

Guest
Zeldzaam in RR bedoel je.
R-R heeft daar niet veel last van hoor.
Jullie proberen R-R iets te verwijten (voornamelijk mij en darchy) maar het is niet dat wij er veel aan kunnen doen als spelers gewoon geen deff aanvragen of op zijn minst melden dat ze worden aangevallen.
Spelers die dit wel melden krijgen netjes os :)
 

DeletedUser71739

Guest
R-R heeft daar niet veel last van hoor.
Jullie proberen R-R iets te verwijten (voornamelijk mij en darchy) maar het is niet dat wij er veel aan kunnen doen als spelers gewoon geen deff aanvragen of op zijn minst melden dat ze worden aangevallen.
Spelers die dit wel melden krijgen netjes os :)

Omg,

Dat is toch precies wat ik zeg ;-)
 
Reactiescore
205
Het Motto van R-R. Wat een top stam!

bb62a2c51cd30b43ccfd54fd70e642e3.png
 

DeletedUser70174

Guest
Sagra wat een mooie fijne stam met geweldige leden .
Doar meoten we dr een Poar op Neme'n .

Ik kan hier alleen maar mee instemmen!
Alleen zo jammer dat er een enkele dronkenlap tussen zit die wat moeite heeft met de nederlandse taal :p
 

DeletedUser77260

Guest
Ik dacht dat ik heel lang niet had gekeken op het forum en dus wel een aantal pagina's moest zien... Dood hier zeg :p
 

DeletedUser25759

Guest
Yep haha vroeger was Da enorm veel posts per dag... Nu niet meer :'(
 

DeletedUser74557

Guest
Stilte voor de storm denk ik.... Verwacht binnenkort huilbuien boven RR gebied :p
 

DeletedUser71739

Guest
Zal eerder komen door de lage manier van spelen maar hey, blijf je zelf maar wat wijs maken zodat je beter slaapt :x

Individueel zullen de leden uit RR waarschijnlijk meer presteren als team, RR is gewoon een slechte stam. Heeft dus niets met laag te maken, enige die laag speelt is wereldspeler.
 

DeletedUser25759

Guest
Sagra staat verdient bovenaan...
Iedereen die het daar niet mee eens is moet de stront uit hun ogen halen
 

DeletedUser74219

Guest
tis gewoon puur afgunst na sagra ma dat was altijd al zo aangezien op elk front sagra terug slaat .
Of het aanvallend is of deffensief of gewoon lekker praten .
Dan gaan ze een topic maken over new world order wordt niks hide and seek ook niks .
Dan is het frustrerend als niks werdt en dan moet je rare dingen zeggen.
Is ook wel te begrijpen .
en wereld speler kan zijn naam beter aanpassen .
regiospeler ofzo streekspeler

zo bijna 10.00 tijd voor een poar nemen en een lekkere bbg .

@Kyro. ff halen @.Nemesis leren rokje aan
 

DeletedUser77725

Guest
Zal eerder komen door de lage manier van spelen maar hey, blijf je zelf maar wat wijs maken zodat je beter slaapt :x
Ja, gelukkig dat jij er bent he met je hoog niveau van spelen natuurlijk. Sander heeft gewoon gelijk, we gaan deze wereld winnen. Je moet niet lopen wenen over ons niveau van spelen, want je wou toch op ons niveau komen spelen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan