The New "Hide and Seek" World Order

DeletedUser66999

Guest
Hallo herjan, heb je wel gezien wat faith en IRatio doen in ons cluster :p True story :D

En dacht dat Forged ook lkr aan het edelen is bij keizer steven. Dat is niet echt een cf vind ik

We zijn nog nap en ondertussen kapen jullie bb dorpen weg van een stammie van ons die bb ging.. zal wel aan mij liggen hoor maar erg netjes vind ik het niet..
Hoezo? Sagra volgt toch altijd netjes de afgesproken edellijnen? :rolleyes:
 

DeletedUser76756

Guest
En alvast tijdens de NAP-periode clusterfucks wegwerken. Wat DeKoster doet. Hoor ik onze basiliekbouwers ook niet over...
 

DeletedUser71739

Guest
Als de edellijn nog actueel is houd Forged zich er ook niet aan. Daarnaast is een nap een niet aanvals pact, we vallen niet aan.

Dekoster heb ik aangesproken over deze kwestie en heb het opgelost met jullie leiding. Was zelfs bereid om een aantal dorpen extra terug te geven, dit was niet nodig.

Dus Sagra houd zit gewoon aan de regels.
 

DeletedUser

Guest
Als de edellijn nog actueel is houd Forged zich er ook niet aan. Daarnaast is een nap een niet aanvals pact, we vallen niet aan.

Dekoster heb ik aangesproken over deze kwestie en heb het opgelost met jullie leiding. Was zelfs bereid om een aantal dorpen extra terug te geven, dit was niet nodig.

Dus Sagra houd zit gewoon aan de regels.

Gaat mij erom dat Sagra gewoon bij ons aan het clusterfucken is terwijl we nog nap hebben.. Niet erg netjes als je het mij vraagt. Maar wie ben ik om dat te zeggen he :D
 

DeletedUser71739

Guest
Zoals ik zei is dit opgelost met de leiding van Forged. Dekoster heeft fout gehandeld maar ging niet bewust tegen de nap in. Hij heeft 95% van zijn aanvallen nog kunnen annuleren toen ik vertelde over de nap die nog gelde.

Daarna kreeg hij incs van second, koster wist nog niet dat hij uit Forged was en stuurde Pm naar pomp dat hij zijn dorp niet terug zou krijgen. Logische reactie van hem natuurlijk.
 

DeletedUser76756

Guest
Als de edellijn nog actueel is houd Forged zich er ook niet aan. Daarnaast is een nap een niet aanvals pact, we vallen niet aan.

Dekoster heb ik aangesproken over deze kwestie en heb het opgelost met jullie leiding. Was zelfs bereid om een aantal dorpen extra terug te geven, dit was niet nodig.

Dus Sagra houd zit gewoon aan de regels.

Vooral doorgaan met liegen. Wij hoeven al die goedmakertjes niet. Het daadwerkelijke dorp wordt niet terug gegeven.
8d6764d4fb.png
 

DeletedUser66999

Guest
Dus, DeKoster valt aan, Kyro tikt hem op de vingers, DeKoster luistert maar kan niet alles ongedaan maken en edelt daardoor een dorp.
Daarna word er gezegd dat Dekoster het dorp moet terug geven, hij weigert/volgt de regels niet.
Ruw 17 uur later...
Dus Sagra houd zit gewoon aan de regels.

Enkele pg terug hoorde ik nog kritiek van Sagra naar Forged toe dat ze hun leden niet onder controle hadden. o_O
 

DeletedUser66999

Guest
Maak jij je nu druk om afspraken ja? Volgens mij ben jij met je iratio vriendjes wel de laatste die iets over het niet nakomen van afspraken mag zeggen.

Je hebt het niet nakomen van afspraken, waar je zelf niet achter staat.
en je hebt het niet nakomen van afspraken en er openlijk over liegen.

Voor zover ik weet heb ik of iemand van IRatio nog nooit gezegd dat we de afspraken omtrent jullie nap wel nakomen

keizer zelfs gecf't.
voor een cf heb je wel een cluster nodig :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser44403

Guest
Maak jij je nu druk om afspraken ja? Volgens mij ben jij met je iratio vriendjes wel de laatste die iets over het niet nakomen van afspraken mag zeggen.
Ik vind het vreemd dat Forged nu zeurt over het cf'en tijdens de NAP, terwijl spijkie tijdens de BG nota bene flink over de afgesproken lijnen heeft geedeld en keizer zelfs gecf't.

Spijkie nam de dorpen over die reeds al onder onze hoede waren.
M.a.w. die dorpen behoorden ons toe, al lang voor de bg en dus voor de ''edellijn-discussie''.
Meer woorden maak ik hier niet vuil aan.
 

DeletedUser

Guest
Komt er gewoon op neer dat sagra ons al lekker wil fucken in nap tijd zodat wij niks kunnen doen. Beetje triest maar ik kan er niks anders van maken.. Ik hoop na de nap tijd dat sagra een geweldige periode mag hebben met vele verliezen^^ :D
 

DeletedUser70174

Guest
Ja je hebt altijd nog die mensen die een makkelijke winst zoeken. Gelukkig zit ik bij de 9 helden die houden van een uitdaging en willen strijden voor een plek in de top. En niet de mensen die gaan voor makkelijk zonder moeite. Maar dat zullen jullie nooit begrijpen

Dit is echt een belachelijke redenatie. Jij kiest er voor weg te gaan bij de stam die redelijk gelijkwaardig stond aan Sagra, maar nu hebben wij het gedaan?
Ik zal in het verdere verhaal ook de volgende quote betrekken:
Je weet ook dat de enige reden daarachter is, is dat jullie op 1 staan ;)
En welke edelgigant heeft forged weer binnengehaald dit jaar?
Jullie klagen wel steeds dat het enige wat we doen is wenen over jullie aantal edels, maar het enige wat jullie doen is gigantjes rekruten en internen

Dit is gewoon allemaal slap geklets en dat komt me een beetje m'n strot uit. Sagra en Forged stonden redelijk gelijkmatig, ik denk zelfs dat Sagra zwakker stond dan Forged en FU. Max heeft jullie zo gek gekregen FU te dumpen en met ons in zee te gaan, met het hele verhaal wat volgde. Waarom is dat gedaan?? Omdat jullie zelf je zaakjes niet op orde hadden. Ga me nou niet vertellen dat als alles zo geweldig liep, je in principe sterker was dan Sagra, je er toch voor kiest vrede te sluiten. Er rammelde daar van alles. DAT is de reden dat mensen overstappen. Niet omdat wij nummer 1 zijn, want dat waren we niet meer. En ook niet omdat wij zulke klootzakken waren. Bij ons liep ook niet alles zoals het liep, dat zal ik niet ontkennen, maar wij hebben dit aanbod gedaan om tijd te nemen om onszelf te herpakken. In tegenstelling tot Forged is ons dat gelukt en bij jullie niet.

Ik vind het argument dat jullie helemaal zonder edelgiganten spelen echt belachelijk. Dat is hetzelfde dat je ergens een boksschool begint en iedereen afmaakt. Maar op een gegeven moment beginnen je boksers te verliezen en ga je ballet geven IPV boksen. Als er dan een wedstrijd is, stuur je een paar ballerina's en zeg je ' neej jongens, jullie mogen mijn ballerina's niet slaan, die zijn zo zielig en jullie zijn zo groot en sterk'. Jullie hebben je eigen boksers (lees edelgiganten) verlaten/ ontslagen/ weggepest of weet ik veel wat en gaan nu de underdog spelen. Daar houd ik niet zo van.

De engelse taal heeft daar een heel mooi woord voor, it backfired..... Oftewel, jullie beleid om edelgiganten aan te nemen werkte averechts en nu moet je op de blaren zitten...

Ja erg jammer ;)

Sorry jongen, je weet me weer te vinden eh :p

Het was natuurlijk ook wel een heel simpel sollicitatieproces voor peerke01. Hij moest aan 1 voorwaarde voldoen.
c9bf479c5d5c248d84212f5b055fdc53.png

Klopt helemaal, 1 voorwaarde, het moest een gezellige jongeman zijn.

En nu ga ik wat nuttigs doen, adios.
 

DeletedUser66999

Guest
Sagra en Forged stonden redelijk gelijkmatig, ik denk zelfs dat Sagra zwakker stond dan Forged en FU. Max heeft jullie zo gek gekregen FU te dumpen en met ons in zee te gaan, met het hele verhaal wat volgde.
Hoe de verhoudingen toen waren weet ik niet want door de BG met FU werd ik inactief aangezien dat voornamelijk mijn groei gebied was toen.
FU dumpen is de trigger geweest om mij weer actief te maken, Sagra daarbij als BG nemen is dan weer een trigger geweest om minder actief te zijn als stamlid, zet daar de giganten aan weerskanten bij en je hebt je reden waarom er een afsplitsing is naar IRatio.

Ga me nou niet vertellen dat als alles zo geweldig liep
Zegt iemand dat? Lees dan even m'n vorige 2 zinnen nog eens :p

Ik vind het argument dat jullie helemaal zonder edelgiganten spelen echt belachelijk. Dat is hetzelfde dat je ergens een boksschool begint en iedereen afmaakt. Maar op een gegeven moment beginnen je boksers te verliezen en ga je ballet geven IPV boksen.
Dit is vele malen belachelijker, wat jij nu zegt is dat casual = edelgiganten en dat je casual niet kan spelen zonder. Als dat jullie standpunt is zijn jullie echt gewoon zielig...

Forged hun beleid om edelgiganten aan te nemen werkt averechts en nu moet heel casual 2 op de blaren zitten...
kleine edit

1 voorwaarde, het moest een gezellige jongeman zijn.
Is Lady Revenge een jongeman? :confused:
 

DeletedUser70174

Guest
Hoe de verhoudingen toen waren weet ik niet want door de BG met FU werd ik inactief aangezien dat voornamelijk mijn groei gebied was toen.
FU dumpen is de trigger geweest om mij weer actief te maken, Sagra daarbij als BG nemen is dan weer een trigger geweest om minder actief te zijn als stamlid, zet daar de giganten aan weerskanten bij en je hebt je reden waarom er een afsplitsing is naar IRatio.


Zegt iemand dat? Lees dan even m'n vorige 2 zinnen nog eens :p


Dit is vele malen belachelijker, wat jij nu zegt is dat casual = edelgiganten en dat je casual niet kan spelen zonder. Als dat jullie standpunt is zijn jullie echt gewoon zielig...

kleine edit


Is Lady Revenge een jongeman? :confused:

Leuk dat je ook de helft negeert, namelijk dat spelers van de dominante stam, overstappen naar de minder dominante. Dat heeft dus geen moer te maken met punten of edellimiet. Dit heeft te maken met skills, toewijding en persoonlijke eigenschappen. Waarom komen mensen naar Sagra, de zwarte stam van Cas2??

Daarnaast respecteer ik jullie afsplitsing, maar dan vind ik het nog steeds een hypocriete opstelling. Ja, casual 2 heeft edelgiganten gekregen. Dit hoort er dus bij. Daar moet je dus mee leven. Daar gaat niks aan veranderen. Dan is het toch vechten als een ballerina om te zeggen, jaaaah, maar wij doen het zonder handschoenen, dus wij houden van een uitdaging. Neej, je hebt de verkeerde opstelling gekozen en dat is jullie fout. Jij kiest er als ballerina voor om het op te nemen tegen die bokser, dan moet je ook niet janken als je idd een paar klappen krijgt.

Het feit dat je m'n taal gaat verbeteren ipv serieus op m'n verhaal ingaan zegt voor mij al genoeg!!

En neej, Lady Revenge is een schat van een meid, ik ben echter wel een gezellige jongeman :p
 

DeletedUser66999

Guest
Leuk dat je ook de helft negeert, namelijk dat spelers van de dominante stam, overstappen naar de minder dominante. Dat heeft dus geen moer te maken met punten of edellimiet. Dit heeft te maken met skills, toewijding en persoonlijke eigenschappen. Waarom komen mensen naar Sagra, de zwarte stam van Cas2??

Daarnaast respecteer ik jullie afsplitsing, maar dan vind ik het nog steeds een hypocriete opstelling. Ja, casual 2 heeft edelgiganten gekregen. Dit hoort er dus bij. Daar moet je dus mee leven. Daar gaat niks aan veranderen. Dan is het toch vechten als een ballerina om te zeggen, jaaaah, maar wij doen het zonder handschoenen, dus wij houden van een uitdaging. Neej, je hebt de verkeerde opstelling gekozen en dat is jullie fout. Jij kiest er als ballerina voor om het op te nemen tegen die bokser, dan moet je ook niet janken als je idd een paar klappen krijgt.

Het feit dat je m'n taal gaat verbeteren ipv serieus op m'n verhaal ingaan zegt voor mij al genoeg!!

En neej, Lady Revenge is een schat van een meid, ik ben echter wel een gezellige jongeman :p
Wanneer zijn er dan spelers van een dominante stam overgestapt naar jullie? Voor zover ik het heb gezien zijn er vooral transfers net nadat jullie #1 overnemen, een 6tal op 9 dagen tijd, 5 maanden werden er geen nieuwe leden aangenomen...
(Bij laatste rekrutingsgolf waren er overigens 11 in een een dikke 2 weken waarvan 6 op 7uur tijd)

Je ballerina verhaal is wel ironisch, ooit al eens slaag gehad met een bokshandschoen? Een doffe knal en je bent er even niet goed van...
Met de blote hand daarentegen, kaak gebroken, ziekenhuis en een paar maanden later geniet je er nog van als je een appel eet.

werkte --> werkt was geen grammaticale verbetering (ben ik niet de juiste persoon voor) maar een inhoudelijke aanpassing aangezien werkte erop zou wijzen dat het allemaal achter de rug is, terwijl het allemaal nog moet beginnen, weer een subtiele manier om wat in de doofpot te stoppen :rolleyes:
 
Bovenaan