The New "Hide and Seek" World Order

Reactiescore
2.193
Herjan blijft de boel flashen. Ik heb een gokje gewaagt betreft Sylar en fuster bij iemand uit Forged. Deze ontkracht mijn theorie niet maar vond het wel een interessante.

Iedereen die denkt dat er een stab is binnen Forged na fuster is naïef, hier is natuurlijk geen sprake van.

Goh, meen je deze :eek:
 

DeletedUser71739

Guest
Ik zou niet willen dat jullie een slechte naam krijgen hierdoor:p

Ik speculeer maar wat hoor ;)
 

DeletedUser71739

Guest
Met jullie bedoel ik Forged. Het draait niet allemaal om jou hé :p
 

DeletedUser

Guest
Jullie willen ook maar wat te muggenziften hebben he... Die Dennis heeft gewoon een gekke gedachte gehad en deze uitgevoerd. Het gaat niet ten kosten van wie dan ook, dus niet zo zeuren zou jullie sieren ;)
 

DeletedUser71739

Guest
Jullie willen ook maar wat te muggenziften hebben he... Die Dennis heeft gewoon een gekke gedachte gehad en deze uitgevoerd. Het gaat niet ten kosten van wie dan ook, dus niet zo zeuren zou jullie sieren ;)

Ik zift niet hoor. Jullie geven ons voer in de hoop dat we gaan ziften. Zoals ik al zei is er geen stab maar speelt Dennis straks gewoon op Sylar als je het mij vraagt. Niet dat het wat uitmaakt maar het af moet ook wat in leven blijven toch?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser71739

Guest
Tijd voor een nieuw onderwerp,

We hebben een nieuwe #1 op casual, wie had dat aan zien komen :p
Nu maar zien hoe lang FU het vol gaat houden, ik zeg nog geen 24 uur.
 

DeletedUser76756

Guest
Ik denk dat wij de #1 zo terug hebben. Er wordt momenteel druk dorpen overgenomen door ons.
 

DeletedUser76756

Guest
ce8ea9c0d3c55d9be8db5d487deb2b42.png

Nou dat ging snel ;)
 

DeletedUser77390

Guest
haha nu hopen dat ik dat doel behaal ^^ (samen met de rest xD)
 
Bovenaan