The New "Hide and Seek" World Order

DeletedUser77260

Guest
Feit is gewoon dat jullie voorstaan met 1000 dorpen en ik feliciteer jullie voor deze prestatie.



Wij hebben wel meeste verslagen tegenstanders als aanvaller :)
Winnen we geen oorlog mee maar slaan wel terug.

Ik mis het woordje 'nog' bij dat aanvaller gebeuren :p

Ja TBR is er uit, maar die stats kan ik ook niet verwijderen (zonder 2 plaatjes te maken iig)
 

DeletedUser71739

Guest
TBR zit nogsteeds in de oorlog hoor en zal daardoor de stats enigszins uit balans trekken. Enige twee manieren om TBR uit deze oorlog te krijgen is dat TBR een verzoek tot vrede doet bij Forged. Deze moet dan ook nog geaccepteerd worden door Forged. Tweede mogelijkheid is dat TBR opgeheven word. Dit zie ik allemaal nog niet gebeuren.
 

DeletedUser76756

Guest
Tweede mogelijkheid is misschien nog wel een optie. Lord Banaan is driftig opzoek naar een nieuwe stam. Zullen zijn leden dit eigenlijk wel weten? :O
 

DeletedUser71739

Guest
Naar mijn idee weet niemand iets van een ander lid daar
 

DeletedUser71739

Guest
Dan zou ik daar maar eens aan gaan werken als ik jullie was ;)
 

DeletedUser77389

Guest
is het al tijd voor bier :p? zo ja wil wel weer is een leuke proost horen van Forged :) op welk feest proosten wij deze keer?
 

DeletedUser77564

Guest
We kunnen proosten op de ondergang van de Bananenkoning, zowel Sagra als Forged nemen hem over nietwaar :rolleyes:
 

DeletedUser76756

Guest
De Bananenkoning kan helaas niet aanwezig zijn heb ik vernomen. Hij ging liever speeden volgens mijn "spiek-aapjes" die ik naar de jungle heb gestuurd.
 

DeletedUser77389

Guest
Noem nog eens een positief punt dan? Ik durf te wedden dat er niet veel meer zijn.

Tis een aardige jongen :)
Ze proberen het tenminste want effe serieus banaan heeft wel reputatie waarvan meeste mensen niet heel blij worden naar mijn weten :S
 

DeletedUser76756

Guest
Ze proberen het tenminste

Dat er nog mensen zijn die investeren in de zogenoemde "dog" een lage groeimogelijkheid en een laag marktaandeel. Het was bij voorbaat al kansloos. En dan hebben we het nog niet eens over de bespelers gehad hahaha
 
Reactiescore
4
geloof dat ieder ideeen over mij heeft die nog kant nog wal kloppen met wie ik ben LOL
 

DeletedUser76756

Guest
Als je Maurits op je account laat dan had je zelf ook wel kunnen bedenken dat het fout ging aflopen.
 
Reactiescore
4
lees acc ...en bedankt vooral sagra :) .... en nee ik speel zelf allang niet meer ....
 
Bovenaan