The New "Hide and Seek" World Order

DeletedUser74219

Guest
I had a dream i was King, i woke up still noob
If you can't beat them, press bb
Nothing is what it looks like. we all know


It is hard to act like a bitch .
.Make it easy for yourself leave tw
Never change a winning team! never find one
Results achieved in the past, are sure a guarantee for the future

Heb even je slogans aangepast voor je profiel herrjantje .

Nu snel nog ff poar neme'n


 

DeletedUser71298

Guest
Je bedoelt "sommigen verdienen het nog harder?"
Valt wel maar zou alleen niet weten wie.
Voor de meeste spelers op casual 2 heb ik best wat respect maar spelers die altijd zo groot praten en na 1 massa al zeuren om internt te worden omdat ze het niet aankunnen, dat is een klasse apart :p

I had a dream i was King, i woke up still noob
If you can't beat them, press bb
Nothing is what it looks like. we all know


It is hard to act like a bitch .
.Make it easy for yourself leave tw
Never change a winning team! never find one
Results achieved in the past, are sure a guarantee for the future

Heb even je slogans aangepast voor je profiel herrjantje .

Nu snel nog ff poar neme'n

Deze is geniaal xD
 

DeletedUser77892

Guest
Hoe is ie weg gespeeld dan? Kreeg die als zoveelste slachtoffer 7000 edels? Of is hij op een normale manier weggebeukt. Zit veel verschil in. Ik kan iemand die 7k edels krijgt, en zelf nauwelijks wat heb om te recappen toch niet verwijten de handoek in de ring te gooien. Als ik op second sons zoveel edels had gekregen, had ik BB gedrukt puur om sagra de stats te misgunnen. :p
 

DeletedUser77389

Guest
Er vlogen wel wat edels om zijn oortjes ja. Maar volgens mij washij ook het meest geliefde persoon in sagra want de ene vv'er na de andere bood zich aan om toch hem aan te kunnen vallen.

Toen die de massa kreeg heeft tie eigenlijk vrijwel meteen Wereldspeler vv gegeven met de reden dat die geen tribalwars zou kunnen spelen. Tot de dag vandaag hebben we niets meer van hem gehoord op deze wereld:engel:

Een ding is zeker. De dikste wannabe ingame (zoals de goudenlijstjes zeggen) lord banaan zijn plekje is denk ik verstoten voor een herr jan....
 

DeletedUser71298

Guest
Hoe is ie weg gespeeld dan? Kreeg die als zoveelste slachtoffer 7000 edels? Of is hij op een normale manier weggebeukt. Zit veel verschil in. Ik kan iemand die 7k edels krijgt, en zelf nauwelijks wat heb om te recappen toch niet verwijten de handoek in de ring te gooien. Als ik op second sons zoveel edels had gekregen, had ik BB gedrukt puur om sagra de stats te misgunnen. :p
Ik heb daar de 1ste 3 dagen vv gedaan dus kan je wel uitleg geven.
Peerke was aan het zakken dus herr jan kreeg het benauwd en vroeg uit alle hoeken os aan.
Zelf heb ik zijn gehele front gestacked.
Toen peerke eenmaal in range lag viel sagra herr jan aan. Eerst vlogen er voornamelijk clears en fakes. Deze heb ik allemaal gedodged omdat ik een edelwave voelde aankomen. Troepen besparing enzo.
Op dag 3 ging ook der recon mee doen omdat hij ruzie had gekregen met herr jan, wat niet echt een verrassing was.
Recon gooide wel met edels aangezien hij precies aan de andere kant van herr jan lag en dus de perfecte positie had om ongestoord te kunnen edelen.
Vrijwel alle edels die recon stuurde heb ik kunnen blocken of snipen.
In de avond van dag 3 stopte de vv en ging herr jan zelf "deffen".
Na 3a4 uur kreeg ik al een berichtje van herr jan met de boodschap "fuck dodgen".
Ik heb hem duidelijk geprobeerd te maken dat hij op die manier het niet lang zou volhouden aangezien hij dan zonder troepen zou komen te zitten, zoals ik het zie: beter gebouwen kapot dan al je troepen kapot.

Je voelt het natuurlijk al aankomen, binnen 2 dagen waren vrijwel alle troepen van onze geliefde herr jan dood.
Hij weigerde, na 1 dag zelf te spelen, al verder te gaan met deffen en vroeg mij ongeveer 3-4 keer per dag om hem te internen, wel pas nadat zijn eigen troepen en de stam os zo goed als doodgeslagen was.
Hierop heb ik dus herr jan geinterd onder het motto: beter dorpen naar ons dan na de vijand.
De intern verliep best vlekkeloos maar aangezien herr jan niet wou deffen kwam er een recapgevecht tussen peerke en mij (wat ik overigens best leuk vond om te doen).
De enige edelwave die herr jan dus heeft gezien waren de 4k edels van zijn eigen stam.

Degene die wel een edelwave kreeg was caernavon. van sylar maar dat was pas deze week. Na mijn mening is deze wave best goed gedeffed aangezien er, geloof ik, 1500 dorpen verloren hadden kunnen worden en er 200 daadwerkelijk zijn verloren.
Mijn complimenten dus naar het deffwerk van caernavon en het aanvalswerk van sylar

Hopelijk heb ik je een beter beeld van de situatie gegeven.
Excuses voor eventuele typfouten en kromme zinnen, mijn telefoon is redelijk nieuw en maak soms zeer rare zinnen :p
 

DeletedUser74219

Guest
Ga je nu je telefoon de schuld geven op rare zinnen of heb je er stiekem een poar genomen .
Als ik rare zinnen en fouten maak is dat vrij logisch hahaha .

BoUVrYpCUAA67_s.jpg
 

DeletedUser70174

Guest
Ik heb daar de 1ste 3 dagen vv gedaan dus kan je wel uitleg geven.
Peerke was aan het zakken dus herr jan kreeg het benauwd en vroeg uit alle hoeken os aan.
Zelf heb ik zijn gehele front gestacked.
Toen peerke eenmaal in range lag viel sagra herr jan aan. Eerst vlogen er voornamelijk clears en fakes. Deze heb ik allemaal gedodged omdat ik een edelwave voelde aankomen. Troepen besparing enzo.
Op dag 3 ging ook der recon mee doen omdat hij ruzie had gekregen met herr jan, wat niet echt een verrassing was.
Recon gooide wel met edels aangezien hij precies aan de andere kant van herr jan lag en dus de perfecte positie had om ongestoord te kunnen edelen.
Vrijwel alle edels die recon stuurde heb ik kunnen blocken of snipen.
In de avond van dag 3 stopte de vv en ging herr jan zelf "deffen".
Na 3a4 uur kreeg ik al een berichtje van herr jan met de boodschap "fuck dodgen".
Ik heb hem duidelijk geprobeerd te maken dat hij op die manier het niet lang zou volhouden aangezien hij dan zonder troepen zou komen te zitten, zoals ik het zie: beter gebouwen kapot dan al je troepen kapot.

Je voelt het natuurlijk al aankomen, binnen 2 dagen waren vrijwel alle troepen van onze geliefde herr jan dood.
Hij weigerde, na 1 dag zelf te spelen, al verder te gaan met deffen en vroeg mij ongeveer 3-4 keer per dag om hem te internen, wel pas nadat zijn eigen troepen en de stam os zo goed als doodgeslagen was.
Hierop heb ik dus herr jan geinterd onder het motto: beter dorpen naar ons dan na de vijand.
De intern verliep best vlekkeloos maar aangezien herr jan niet wou deffen kwam er een recapgevecht tussen peerke en mij (wat ik overigens best leuk vond om te doen).
De enige edelwave die herr jan dus heeft gezien waren de 4k edels van zijn eigen stam.

Degene die wel een edelwave kreeg was caernavon. van sylar maar dat was pas deze week. Na mijn mening is deze wave best goed gedeffed aangezien er, geloof ik, 1500 dorpen verloren hadden kunnen worden en er 200 daadwerkelijk zijn verloren.
Mijn complimenten dus naar het deffwerk van caernavon en het aanvalswerk van sylar

Hopelijk heb ik je een beter beeld van de situatie gegeven.
Excuses voor eventuele typfouten en kromme zinnen, mijn telefoon is redelijk nieuw en maak soms zeer rare zinnen :p

Dankuuu, we hadden al zo'n vermoeden ;)
Respect voor jou deffwerk, wij hebben de recapoorlog ook weg gewaardeerd. Jammer dat grotemondHerjan zo snel weg is gegaan, voor we sws maar edels konden sturen internde je hem al.

We gaan elkaar nog wel ontmoeten denk ik zo ;)
 

DeletedUser77564

Guest
Ja dat was wel lache, Herjan die me uitdaagde terwijl ik aan zijn safezone lag en zijn teller op 10.000 stond. Paar uurtjes nadat Wereldspeler was gestopt met deffen vloog mijn ODA en veroverde dorpen opeens omhoog :p
 

DeletedUser71298

Guest
Ja dat was wel lache, Herjan die me uitdaagde terwijl ik aan zijn safezone lag en zijn teller op 10.000 stond. Paar uurtjes nadat Wereldspeler was gestopt met deffen vloog mijn ODA en veroverde dorpen opeens omhoog :p
"Jij gaat dit verliezen en zult vallen" zeg ik tegen nathan, vertelt die dan trots :p
 

DeletedUser70174

Guest
Haha, achja, je kan nie alles hebben eh.

Wel goed dat Herjan hier wegblijft, zou wel echt fataal zijn voor zn geloofwaardigheid hier nog langs te komen.
 

DeletedUser77389

Guest
Beter nieuws kan haast niet. De aanvalsrange verdwijnt :rolleyes:

Enkel een waarschuwing iets eerder :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser77892

Guest
Is maar goed ook, hoe sneller deze flop wereld gedaan is hoe beter :p
 

DeletedUser71739

Guest
Als wij komen loop jij waarschijnlijk toch weer weg zoals op cas2
 

DeletedUser77892

Guest
Als wij komen loop jij waarschijnlijk toch weer weg zoals op cas2
haha lol. denken jullie nou serieus dat ik ben gestopt vanwege jullie?
Ik ben gestopt omdat ik al tijden op een safe account zat, waarmee ik zelf alleen maar kon aanvallen op afstand en logischerwijs geen aanval van jullie ontving. Nu door een wat kutte gebeurtenis in mijn RL ben ik toen 1-2 weken inactief geweest. Toen ik weer terug wilde spelen was ik het ineens helemaal zat. Alleen maar deffen op vv's, andersmans puin ruimen. En zelf 1-2 weken wachten voor me clears is aankomen.
Ik kreeg toen een aanbod van de donalds, een mooi acc met groot front. Kan ik lekker los mee gaan, en als ik dan puin moet ruimen is dat me eigen puin. Ik vermaak me er heerlijk, en ben heel blij dat ik deze keuze heb gemaakt.

Daarbij zie ik jullie graag komen op cas1. Wil wel is weten hoe jullie het er op een normale manier vanaf brengen ;)
 
Bovenaan