The Musical: Kaartjes zijn nu in de voorverkoop!

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
Idd je heb ook nog een erik in barb die wij overgens ook grotendeels gecleard hebben. :)
Maar maak je niet druk binnenkort mag dockey weer aan de slag
 
Reactiescore
1.039
Ach jah die iemand is ~ED~ :rolleyes:

Neuh, voor zover ik weet hebben we hem, in ieder geval tot nu toe, nog niet geholpen.

Idd je heb ook nog een erik in barb die wij overgens ook grotendeels gecleard hebben. :)
Maar maak je niet druk binnenkort mag dockey weer aan de slag

Grotendeels gecleard :eek: Ik weet niet hoe het met de rest zit, maar ik heb alles zelf gecleard en de meeste anderen volgens mij ook.
En ik maak me niet druk om hem hoor :p Ik wilde alleen laten zien dat hij nu weer actiever lijkt (of dat jullie afgeleid zijn?)
 

DeletedUser

Guest
Grotendeels gecleard :eek: Ik weet niet hoe het met de rest zit, maar ik heb alles zelf gecleard en de meeste anderen volgens mij ook.
En ik maak me niet druk om hem hoor :p Ik wilde alleen laten zien dat hij nu weer actiever lijkt (of dat jullie afgeleid zijn?)

Ik heb de meeste van mijn dorpen zelf gecleard, die eerste dorpen waren vooral offensieve dorpen van clears die op Mustang Sally doodgelopen waren, maar er zijn ook wel dorpen geweest die ik geëdeld heb zonder er wat voor te moeten doen.
Handig langs de ene kant, maar vooral spijtig omdat het een hoop makkelijke ODA was geweest :D
 
Reactiescore
1.039
Hmm dan overleggen jullie niet veel in jullie stam :rolleyes:

Zat overleg (over de meest onzinnige dingen), maar wie zou er dan defjes gestuurd hebben? of heb je het niet over def?
Want qua vv weet ik maar 1 (of 2) mensen die hem gehad hebben, en die zijn niet van ~ED~ ;)
 

DeletedUser

Guest
Zat overleg (over de meest onzinnige dingen), maar wie zou er dan defjes gestuurd hebben? of heb je het niet over def?
Want qua vv weet ik maar 1 (of 2) mensen die hem gehad hebben, en die zijn niet van ~ED~ ;)

Als het goed is, dan moet de stamleiding het weten wie er def heeft gestuurd :rolleyes:
Maar het wordt tog wel weggebashed :D
 
Reactiescore
1.039
Als het goed is, dan moet de stamleiding het weten wie er def heeft gestuurd :rolleyes:
Maar het wordt tog wel weggebashed :D

Ik zit niet in de stamleiding he ;) en als er om OS ie gevraagd is dat via pm gegaan waar de leiding niet altijd toezicht op heeft .
En wie van ons zou hem trouwens os geven?

We hebben een paar overnames op hem
En veel meer tegen ons
Waarom zouden degenen die dorpen aan hem verloren zijn hem Os'en?
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
Grotendeels gecleard :eek: Ik weet niet hoe het met de rest zit, maar ik heb alles zelf gecleard en de meeste anderen volgens mij ook.
En ik maak me niet druk om hem hoor :p Ik wilde alleen laten zien dat hij nu weer actiever lijkt (of dat jullie afgeleid zijn?)


hoe kan het nou dat jullie zelf clearen :p
denk je dat wij even jullie barbs gaan leeggooien zodat jullie met 22 leden alle barbs edelden :D
we willen ED ook wat ODA gunnen (A)
 

DeletedUser

Guest
denk je dat wij even jullie barbs gaan leeggooien zodat jullie met 22 leden alle barbs edelden :D

Haha, ja, dat denken we inderdaad ;) Mindcontroll heeft bv. midden tussen mijn dorpen bb's gecleard, een aantal boerderijen zitten helemaal beneden en met een dorpje of 3-4 had ik het voor dat ik toen het binnen was, ik de 4 incomende clears zag ;)
Maar dat waren wel mijn bb's :)
 

DeletedUser58575

Guest
Jouw BB's? :)
Volgens mij zijn de BB's pas van jou als het geen BB's meer zijn en je ze hebt overgenomen :)
 

DeletedUser

Guest
Jouw BB's? :)
Volgens mij zijn de BB's pas van jou als het geen BB's meer zijn en je ze hebt overgenomen :)

Met mijn bb's ging ik gewoon verder op jouw stammaatje dat begon met 'denk je dat wij even jullie barbs' en aangezien dat vet was gemaakt... ;)

En zoals Hannibal al zei, ze zijn nu toch van mij? :)
 
Bovenaan