The Musical: Kaartjes zijn nu in de voorverkoop!

DeletedUser58575

Guest
Wereld 19 The Musical gaat in première

Zoals iedereen zo onderhand wel doorheeft is C66 een tijdje terug uiteengevallen in verschillende splintergroeperingen, waarvan de voornaamsten: Resist, DOG, en W19TM. Er zijn in de voorbije periode alweer veel speculaties voorbij gekomen omtrent de redenen, oorzaken, en aanstichters van deze opsplitsing. Dit topic is niet bedoeld om alles uit te gaan leggen, ik denk dat de meesten de waarheid wel kunnen raden. Wat ik wel wil bereiken met dit topic, is om jullie allen uit te nodigen in onze première.

Wie zijn we?
We zijn een klein gezelschap van rondreizende kleinkunstenaars die samen een musical opvoeren overal waar de weg ons langs voert op wereld 19. Ons reisgezelschap bestaat uit een triangelist genaamd Lamborjimmy123, een gitarist genaamd Ikki, een drummer die luistert naar de naam MindControll, een bassist met de naam Roald97, en een dirigent genaamd Graspop. Uiteraard hebben we ook altijd onze eigen decorbouwer Mustang Sally bij ons.

user_image.php

Wat doen we hier op W19?
Zoals uit onze naam al wel op te merken valt, willen we graag een showtje geven. We zijn stuk voor stuk ervaren en gedreven muzikanten die de keerzijdes van het vak wel kennen. Ieder voor zich hebben we voldoende oefening gehad met ons betreffende instrument om een eigen showtje op te kunnen voeren, maar samen bereiken we net die harmonie die onze musical maakt tot het spectaculaire schouwspel dat het geworden is! Samen zijn we hier om met ons bescheiden gezelschap eens te zien of hier op w19 nog wat fun te beleven valt. We struinen van café naar café, van kroeg naar kroeg, totdat we met onze muzikale hoogstandjes heel W19 veroverd zullen hebben!

Hoe loopt onze reisroute?
Als eerste besloten wij de kroeg Donckeychotte aan te doen. Al snel bleek dat onze musical daar erg geliefd was. Wegens groot succes en op veler verzoek hebben wij onze tournee bij Donckeychotte nog wat verlengd. We hebben hier een leuk zakcentje aan overgehouden door onze ticketverkoop. Voor de geïnteresseerden: onze verkoopresultaten van de afge,lopen maand in kroeg Donckeychotte:

Zijde 1:
Stammen: W19TM
Zijde 2:
Spelers: Donckeychotte

Timeframe: Laatste maand

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 145
Kant 2: 5
Verschil: 140

chart

Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,402,527
Kant 2: 47,260
Verschil: 1,355,267

chart

Nu wij de smaak van de staande ovatie goed te pakken hebben, hebben wij besloten dat de volgende bestemming van onze tournee bij café Eriksuwanna ligt. Wij hebben voor dit plaatsje een budget van ©1000,- Clears gereserveerd, en hopen hier net zo'n daverend succes van te maken als dat we in Donckeychotte hebben kunnen oogsten.

Hoe kunnen talentvolle jonge artiesten zich aanmelden?
Hoewel we naar onze eigen mening een uitmuntende harmonie vormen samen, kan er natuurlijk altijd net dat ene muzikale toptalent rondlopen dat onze musical nog verder kan perfectioneren. Mocht zo'n toptalent zich geroepen voelen om te zien of er bij ons rondtrekkend gezelschap nog een plaatsje vrij is, kan hij altijd een net berichtje achterlaten bij de dirigent. Let op: Deze berichtjes dienen in uitmuntend dichtvorm geschreven te zijn, en op zijn minst 8 regels te bevatten.

Heeft onze voorstelling nog een pauze?
Neen, onze musical zal geen pauze kennen. Wij hebben er zin in, en hebben voldoende energie om de show in een stuk achtereen uit te spelen. Wij verwachten dan ook van ons publiek dat zij de energie kunnen opbrengen om onze voorstelling in zijn geheel achtereen te komen bekijken.

W19 The Musical, binnenkort in een theater in uw omgeving!

Graspop - De Dirigent

DeletedUser58560

Guest
Mooi geschreven :D

W19TM gaat een daverend succes worden :)

Reactiescore
1.042
Dat denk ik ook ja, als jullie zo doorgaan zeker. En je weet toch hoe grappig ik ben :eek:

Huh, waar kom jij vandaan dan Adrian?

DeletedUser58575

Guest
Dat denk jij ;)

Maar euhm, wel een coole post van je :)

Dat werd door DBB bevestigd toen ik hem vertelde dat we op Eriksuwanna gingen knallen. Dit stond al vast voor de oprichting van W19TM... Dus niet 'dat denk ik'. De correcte uitspraak zou dan zijn 'dat denkt mijn leider DutchBigBoy'.

DeletedUser

Guest
Dat werd door DBB bevestigd toen ik hem vertelde dat we op Eriksuwanna gingen knallen. Dit stond al vast voor de oprichting van W19TM... Dus niet 'dat denk ik'. De correcte uitspraak zou dan zijn 'dat denkt mijn leider DutchBigBoy'.

Een echte geplande massa is er nog niet zo heel lang, nee, het idee daarvan al langer.
Veel langer ;)

Reactiescore
1.042
Zijn jullie sangu aan het uithangen of is dat totaal niet de bedoeling?

DeletedUser58575

Guest
Een echte geplande massa is er nog niet zo heel lang, nee, het idee daarvan al langer.
Veel langer ;)

Die discussie kun je dan dus met DBB aangaan. Ik citeer enkel zijn woorden. Voor de rest lijkt het me hier niet echt (Lees: echt niet) relevant.

@ Dr. Hannibal Lecter:
Was Sangu een Musical dan? Ik dacht dat dat een stam op W10 was. Ik zie de vergelijking niet echt?

DeletedUser

Guest
Die discussie kun je dan dus met DBB aangaan. Ik citeer enkel zijn woorden. Voor de rest lijkt het me hier niet echt (Lees: echt niet) relevant.

Haha, hij zei toch dat de massa nog niet zo lang gepland was?
Dat is ook zo, dat ontken ik niet, maar het idee van 'eriksuwanna moet daar echt eens weg' is er al veel langer. Op het forum een vlugge opmerking, in pm's een geïrriteerde zin... Vanalles, al langer als jullie W19TM plan ;)

DeletedUser58575

Guest
Is dit een musical dan? Gaan we je horen zingen, acteren, enz?

Indien je komt kijken zeker hoor!
Ik ben zelf in RL dj, en wel van plan om bij elke oorlogsverklaring vanaf nu een stukje echte muziek te schrijven en mixen, om te zorgen dat we onze naam eer aan doen. :)

Haha, hij zei toch dat de massa nog niet zo lang gepland was?
Dat is ook zo, dat ontken ik niet, maar het idee van 'eriksuwanna moet daar echt eens weg' is er al veel langer. Op het forum een vlugge opmerking, in pm's een geïrriteerde zin... Vanalles, al langer als jullie W19TM plan ;)

Oh dat zal best hoor. Dat idee was er bij ons ook al veel eerder dan W19TM. Vraag maar eens na bij Fair War. Die was niet eens betrokken bij W19TM :p

DeletedUser58560

Guest
Ga hier nou niet over zeiken, wie eerder het idee had -_-'
Hou het een beetje serieus, TLD typt ook niet voor niets een mooi stuk!

DeletedUser

Guest
Respect voor TLD, zeer mooi stuk tekst wat hij daar weg heeft gezet. Vond het echt leuk om te lezen ;)
En ik hoop voor jullie dat jullie musical nog vele kroegen zal langs gaan, behalve die van ons :p

DeletedUser58575

Guest
Mag ik jullie musical uitnodigen in mijn kroeg?
Er is hier sinds het begin van de wereld nooit meer iemand op bezoek geweest :(

We zijn voorlopig volgeboekt vrees ik, wellicht dat we over een tijdje een gaatje kunnen vinden!

DeletedUser58575

Guest
Fijn te zien dat we zo gewild zijn, maar ik vrees dat we echt volgeboekt zijn. Je ziet zelf hoe snel mensen ons willen uitnodigen!

Bovenaan