DeletedUser
Guest
ja zoveel stammen zou je wel willen afgaan ,
Onee kan niet meer . ze willen jou niet
Onee kan niet meer . ze willen jou niet
ja zoveel stammen zou je wel willen afgaan ,
Onee kan niet meer . ze willen jou niet![]()
Ben geen gabber maar er is niets mis met een potje stampen![]()
lol wij wgev backstabben? Een BG verbreken is stabben? Dus oud C66 geeft gewoon toe dat ze ctrl. gestabt hebben haha wat een losers.. stabben en nog verliezen pff sjiitttt word er gewoon verdrietig van![]()
lol wij wgev backstabben? Een BG verbreken is stabben? Dus oud C66 geeft gewoon toe dat ze ctrl. gestabt hebben haha wat een losers.. stabben en nog verliezen pff sjiitttt word er gewoon verdrietig van![]()
Oorspronkelijk geplaatst door tuanne
leuke stab van Ctrl. op WGEV, gebruikten tot je hun niet meer nodig hebt
ja en jij moet lezen xD Ik geef toe dat ik c66 gestabbed heb niet ctrl. want hoe was dat stabben we hadden ambitie's maar het lukte niet. gefeliciteerd!![]()
In principe zouden we volgens jou dus gewoon een topic kunnen openen : "Stabstammen Wereld 19"?
Want in dat geval zouden alleen Ctrl. WGEV, ~ED~ en -WAR- geen stab-stammen zijn toch(Van de top 10)
jullie zijn nu ook al verloren dus zo groot is het verschil niet
Dat moet nog blijken. In ieder geval leuk die attacks op bill en mij.
Lijkt me toch we'll duidelijk, de massa op mij daar is niks mee bereikt, de massa(s) op bart is vrijwel niet veel mee bereikt, wagw ligt plat, en zo kan ik nog ruim doorgaan aleen zero boekt verliezen dat komt omdat die toenmalig al uitgeschakelt is![]()
Die op jou is niet serieus geweest.
Bart niet? Hmm lijkt me stug en zien we na deze massa wel die nu bezig is. En tot nu toe met succes tenminste slopen veel.
WGAW tja.
Lolled xD
Die paar inc op jou pinkie niet huilen hé
TLD zegt het zelf..., oprichter van dit topic.Kunnen jullie nou weer ontopic?
Bedankt![]()