The Musical: Kaartjes zijn nu in de voorverkoop!

DeletedUser

Guest
ja zoveel stammen zou je wel willen afgaan ,

Onee kan niet meer . ze willen jou niet :eek:

DeletedUser

Guest
lol wij wgev backstabben? Een BG verbreken is stabben? Dus oud C66 geeft gewoon toe dat ze ctrl. gestabt hebben haha wat een losers.. stabben en nog verliezen pff sjiitttt word er gewoon verdrietig van :(

DeletedUser

Guest
lol wij wgev backstabben? Een BG verbreken is stabben? Dus oud C66 geeft gewoon toe dat ze ctrl. gestabt hebben haha wat een losers.. stabben en nog verliezen pff sjiitttt word er gewoon verdrietig van :(

Niet huilen. :( Je hebt toch van die lelijkaards gewonnen! :D

DeletedUser

Guest

ja en jij moet lezen xD Ik geef toe dat ik c66 gestabbed heb niet ctrl. want hoe was dat stabben we hadden ambitie's maar het lukte niet. gefeliciteerd! :)

DeletedUser58575

Guest
Wat een gezeur om gestab. Dit topic ging over het voorstellen van W19TM. Dus ik eis dat jullie ofwel ONS stabbers noemen, ofwel niet verdergaan over stabbers. in dit topic dien je over W19TM te praten, dus je mag enkel ons stabbers noemen :(

DeletedUser31802

Guest
In principe zouden we volgens jou dus gewoon een topic kunnen openen : "Stabstammen Wereld 19"?
Want in dat geval zouden alleen Ctrl. WGEV, ~ED~ en -WAR- geen stab-stammen zijn toch :confused: (Van de top 10)

Sorry maar Resist heeft niet gestabbed. We hebben alleen gekozen voor een eigen visie omdat we inzagen dat met de rest van C66 ook wij verloren waren.

DeletedUser55318

Guest
jullie zijn nu ook al verloren dus zo groot is het verschil niet

DeletedUser63101

Guest
Dat moet nog blijken. In ieder geval leuk die attacks op bill en mij.

Lijkt me toch we'll duidelijk, de massa op mij daar is niks mee bereikt, de massa(s) op bart is vrijwel niet veel mee bereikt, wagw ligt plat, en zo kan ik nog ruim doorgaan aleen zero boekt verliezen dat komt omdat die toenmalig al uitgeschakelt is ;)

DeletedUser31802

Guest
Lijkt me toch we'll duidelijk, de massa op mij daar is niks mee bereikt, de massa(s) op bart is vrijwel niet veel mee bereikt, wagw ligt plat, en zo kan ik nog ruim doorgaan aleen zero boekt verliezen dat komt omdat die toenmalig al uitgeschakelt is ;)

Die op jou is niet serieus geweest.
Bart niet? Hmm lijkt me stug en zien we na deze massa wel die nu bezig is. En tot nu toe met succes tenminste slopen veel.
WGAW tja.

DeletedUser63101

Guest
Die op jou is niet serieus geweest.
Bart niet? Hmm lijkt me stug en zien we na deze massa wel die nu bezig is. En tot nu toe met succes tenminste slopen veel.
WGAW tja.

T punt is gewoon dat jullie geen winst boeken we staan sinds het begin al ruim voor,

Die massa op mij was niet serieus, nee geloof je hetzelf, waneer die geslaagd was was het alemaal zo geplant, geen smoesjes hij faalde punt.

En ja bart boekt winst slopen of niet hij haalt genoeg dorpen binnen.

Wagw idd tja, die ligt plat feiten zijn feiten,
En om over kansloos te beginnen als ik 1 random clear stuur ja 1, zodat de teller niet hoger dan 1 is sloop ik nog een volle clear als ik t op een aanvals dorp stuur met een looptijd van 23 uur :eek:

Bovenaan