Deleted User - 2265525
Guest
Hmm, we hebben te maken met een overloper
Hmm, we hebben te maken met een overloper
Proberen tegen ons kan ook wel gelijk twee cleartjes kwijt
Leuk geprobeerd
Proberen tegen ons kan ook wel gelijk twee cleartjes kwijt
Leuk geprobeerd
maar nogsteeds in ons bezit
deff in overvloed
Of dat dorpje het waard is is een tweede
dat zal de toekomst ons laten zien.
gelukkig ben jij nog niet in de buurt
scheelt weer een paar clears
maar nogsteeds in ons bezit
deff in overvloed
Misschien dat Infect een topic kan schrijven hoe je een R2W stam maakt? Geweldige recruit weer van een TiP speler.
Waarom?
Mag ik je erop wijzen dat de #1 evenveel (serieuze) leden heeft en recent nog 2 recruits heeft gedaan?
Die 2 recruits zijn wel instaat infect zo weg te spelen
Waarom?
Mag ik je erop wijzen dat de #1 evenveel (serieuze) leden heeft en recent nog 2 recruits heeft gedaan?
Als je een beetje gelezen hebt, heb ik die recruits net zo hard aangepakt. Dat een andere noobstam R2W speelt betekend niet dat je je hoeft te verlagen, maar blijkbaar is infect daar niet vies van.
Je praat zelf over kata massas heen, je negeert iemand die spioneert en vertrouwelijke info op straat gooit... Ipv daar over praten ga je het hebben over het tonen van screenshots (waar trouwens enkel de kata aanvallen getoond zijn) en ga je zeiken over of wij nu wel of niet mensen gaan recruiten...
Maar ja, soort neemt het voor soort op
Zegt dus genoeg dat je nieteens de moeite doet om een recruit te verdedigen, alhoewel, deze is ook niet echt te verdedigen
Als wij dit geen goede recruit vonden om ons te helpen tegen bellum hadden we hem niet gerecruut, lijkt mij dan
Ik weet dat jou voorkeur is om andere stammen voor je karretje te spannen, kata's te gooien, met stabbers en spionnen te spelen, maar zo hoeft het voor ons niet
Ik weet dat jou voorkeur is om andere stammen voor je karretje te spannen, kata's te gooien, met stabbers en spionnen te spelen, maar zo hoeft het voor ons niet
Grappig want jullie zijn, as we speak, aan het fuseren met dé stab en spion-stam van W63.
Ik speel deze wereld nieteens, dus kom niet met zulke lulkoek.
Daarnaast hadden jullie oorlog met TiP, een directe recruit van die stam is gewoon R2W.