DeletedUser73162
Guest
Als je eens met bewijzen komt, zou handig zijn en nee persoonlijke pm's waarin verwezen word naar de leiding tellen niet
Ik heb je zien spelen op andere werelden... genoeg gezien daar
Hahaha vertel
Als je eens met bewijzen komt, zou handig zijn en nee persoonlijke pm's waarin verwezen word naar de leiding tellen niet
Ik heb je zien spelen op andere werelden... genoeg gezien daar
Hidde was mijn vijand op w61 en ik had niks te klagen, 100% eerlijk en netjes mijn stam kapotgemaakt (niet dat dat een prestatie was)Ik heb je zien spelen op andere werelden... genoeg gezien daar
Hidde was mijn vijand op w61 en ik had niks te klagen, 100% eerlijk en netjes mijn stam kapotgemaakt (niet dat dat een prestatie was)![]()
Dus jij wilt zeggen dat jij nu hetzelfde niveau hebt dat je op w37-42 ook had? Mag hopen van niet.w37 en w42 heb ik persoonlijk van zijn accounts anders gezien.
Maar ik zit net als hem gewoon te zeiken over dingen die er niet toe doen![]()
Dus jij wilt zeggen dat jij nu hetzelfde niveau hebt dat je op w37-42 ook had? Mag hopen van niet.
Ik denk dat ik mezelf voldoende bewezen heb op w50-55-61zelfde geld voor jou![]()
Ik denk dat ik mezelf voldoende bewezen heb op w50-55-61
lelLeuke stats, erg spannende oorlog.
Dorpen overgenomen van TiP: 41
Dorpen verloren aan TiP: 20
Dorpen gerekruteerd van TiP: 54
Oei ook speler uit infect
Wanneer join je TiP?
Even maandje wachten is r2w anders
ik weet nu nog niet of jij wel zon r2w zou zijn![]()
Ach, dat wij niet eens zijn over het recruiten van de overgebleven top 4 van TiP, betekent niet dat ik geen toegevoegde waarde ben voor een stam.![]()