The Infected Pirates

DeletedUser78400

Guest
Proberen tegen ons kan ook wel gelijk twee cleartjes kwijt ;)
Leuk geprobeerd

in mijn boekje is dit nogsteeds voordeliger ;) (Dit was het 1e cleartje)
4eca4a672dd54098c683db61a235efa7.png
 
Reactiescore
1.367

DeletedUser77799

Guest
maar nogsteeds in ons bezit ;)
deff in overvloed

ben benieuwd hoelang dat nog het geval gaat zijn. TiP heeft al een lekker frontje, bijna 270 graden als ik het goed heb, en edelruimte is barbs in de rim, of jullie moeten echt gaan fronten en daar winsten pakken. Dan ga je toch echt wat netter moeten deffen dan wat jullie (als TiP zijnde) de laatste tijd doen
 

DeletedUser73162

Guest
Misschien dat Infect een topic kan schrijven hoe je een R2W stam maakt? Geweldige recruit weer van een TiP speler.
 
Reactiescore
1.367
Misschien dat Infect een topic kan schrijven hoe je een R2W stam maakt? Geweldige recruit weer van een TiP speler.

Waarom?
Mag ik je erop wijzen dat de #1 evenveel (serieuze) leden heeft en recent nog 2 recruits heeft gedaan?

900f2133859a4152cafef5512b9e70e6.png
 
Reactiescore
1.367

DeletedUser73162

Guest
Waarom?
Mag ik je erop wijzen dat de #1 evenveel (serieuze) leden heeft en recent nog 2 recruits heeft gedaan?

900f2133859a4152cafef5512b9e70e6.png

Als je een beetje gelezen hebt, heb ik die recruits net zo hard aangepakt. Dat een andere noobstam R2W speelt betekend niet dat je je hoeft te verlagen, maar blijkbaar is infect daar niet vies van.
 
Reactiescore
1.367
Als je een beetje gelezen hebt, heb ik die recruits net zo hard aangepakt. Dat een andere noobstam R2W speelt betekend niet dat je je hoeft te verlagen, maar blijkbaar is infect daar niet vies van.

Je praat zelf over kata massas heen, je negeert iemand die spioneert en vertrouwelijke info op straat gooit... Ipv daar over praten ga je het hebben over het tonen van screenshots (waar trouwens enkel de kata aanvallen getoond zijn) en ga je zeiken over of wij nu wel of niet mensen gaan recruiten...
Maar ja, soort neemt het voor soort op :)
 

DeletedUser73162

Guest
Je praat zelf over kata massas heen, je negeert iemand die spioneert en vertrouwelijke info op straat gooit... Ipv daar over praten ga je het hebben over het tonen van screenshots (waar trouwens enkel de kata aanvallen getoond zijn) en ga je zeiken over of wij nu wel of niet mensen gaan recruiten...
Maar ja, soort neemt het voor soort op :)

Zegt dus genoeg dat je nieteens de moeite doet om een recruit te verdedigen, alhoewel, deze is ook niet echt te verdedigen :p
 
Reactiescore
1.367
Zegt dus genoeg dat je nieteens de moeite doet om een recruit te verdedigen, alhoewel, deze is ook niet echt te verdedigen :p

Als wij dit geen goede recruit vonden om ons te helpen tegen bellum hadden we hem niet gerecruut, lijkt mij dan
Ik weet dat jou voorkeur is om andere stammen voor je karretje te spannen, kata's te gooien, met stabbers en spionnen te spelen, maar zo hoeft het voor ons niet
 

DeletedUser73162

Guest
Als wij dit geen goede recruit vonden om ons te helpen tegen bellum hadden we hem niet gerecruut, lijkt mij dan
Ik weet dat jou voorkeur is om andere stammen voor je karretje te spannen, kata's te gooien, met stabbers en spionnen te spelen, maar zo hoeft het voor ons niet

Ik speel deze wereld nieteens, dus kom niet met zulke lulkoek.
Daarnaast hadden jullie oorlog met TiP, een directe recruit van die stam is gewoon R2W.
 

DeletedUser79644

Guest
Ik weet dat jou voorkeur is om andere stammen voor je karretje te spannen, kata's te gooien, met stabbers en spionnen te spelen, maar zo hoeft het voor ons niet

Grappig want jullie zijn, as we speak, aan het fuseren met dé stab en spion-stam van W63. :D
 
Reactiescore
1.367
Grappig want jullie zijn, as we speak, aan het fuseren met dé stab en spion-stam van W63. :D

Als je eens met bewijzen komt, zou handig zijn en nee persoonlijke pm's waarin verwezen word naar de leiding tellen niet :)

Ik speel deze wereld nieteens, dus kom niet met zulke lulkoek.
Daarnaast hadden jullie oorlog met TiP, een directe recruit van die stam is gewoon R2W.

Ik heb je zien spelen op andere werelden... genoeg gezien daar
 
Bovenaan