The end..

DeletedUser

Guest
okay mensen ik vind dat dit niet meer echt over het onderwerp gaat waar het oorspronkelijk over ging
ga nu aub niet zeggen dat ik er zelf eindeloos over heb zitten zeiken ik ben nl een andere co van ruimteduim
en dat gezeur over de swa gaat ook helemaal nergens over
als er onenigheid is over swa laten we dat dan ingame uitvechten in plaats van hier eindeloze discussies te houden
mijn mening is dat tne een zeer goede stam was maar het ging steeds verder bergafwaarts
we hebben een aantal leuke oorlogjes gehad met tne waarin ze bewezen hadden dat ze echt geen prutsstam waren
lars --> co ruimteduim

goed gesproken ;)
TNE was idd een goede, en vooral leuke stam om tegen te vechten :)
vooral al die massa's op knight-et waren geweldig :D

MVG,
De echte ruimteduim
 

DeletedUser

Guest
Op zich vielen die massa's best wel mee ;)

Ik reageer ff op het feit dat just like heaven er van wordt beticht info te hebben doorgespeeld aangaande Kevintje in FoBie tijd.
Kan eenieder verzekeren dat ik nimmer info heb verkregen aangaande Kevintje, sterker nog, alles liep door toedoen van Rasongsje en dj650 zo dood als een pier. Rasongsje zijn naam wil ik dan ook gelijk bij deze zuiveren mochten er accounts twijfel bij hebben gehad. Rasongsje was een PBG van me maar heeft zijn stambelang/Kevintje voor laten gaan zoals het hoort.

TNE is gevallen doordat er te weinig interne samenhang was. De lol om in te loggen was er af. Topstam zijn heeft vooral te maken met fun in the game. Net als carriereplanning werk doen is wat je leuk vindt. Barbel en Love my king over naar de overkant.....het is zoals het is. Maar uit chaos kunnen mooie dingen komen zullen we maar zeggen.

TNE is een topstam geweest. Immers wie mede een reden is geweest dat War! een naamsverandering heeft moeten doorvoeren, moet toch wat kunnen:D Later viel met het stoppen van Rene, abwo en Charon de interne samenhang steeds verder weg.

Salve,
 

DeletedUser

Guest
Geweest alhoewel ik de actie op war! wel mooi vond ;)
1 van de eerste topstammen op w12 dacht ik war!



Wat ik toch topstam vond, het vroeger fobie is nu niet meer wat het geweest was, ik heb er nooit tegen gevochten maar wist wel tegen welk laadje ik ging botsen.
 

DeletedUser

Guest
Vroegere Fobie :rolleyes:

Op zich is het jammer dat door inactiviteit nu goede accounts fouten maken. Freak Scene die daardoor zijn vv bij een totaal verkeerd account plaatst.
Just like heaven die daar niet slim/actief op reageert. Je kunt dit spel nog zo goed beheersen maar time is voor velen the struggle. Er wordt dan van alles bijgehaald maar iedereen is natuurlijk verantwoordelijk voor zijn eigen account en in de verlengde arm ..... voor zijn stam. In kwaliteit staat niet voor niets het woordje teit=tijd :confused:.

Fobie had heel veel kwaliteit maar is door een meningsverschillen tussen dj-650 (oprichter FINI) en Just like Heaven eigenlijk toen gevallen. Zeker was er toen fun in the game, agressieve Liessens, prettige Rasongsje, sterke spelers allemaal in die stam, waar er nu toch nog een aantal van spelen :D.
 

DeletedUser

Guest
Vroegere Fobie :rolleyes:

Op zich is het jammer dat door inactiviteit nu goede accounts fouten maken. Freak Scene die daardoor zijn vv bij een totaal verkeerd account plaatst.
Just like heaven die daar niet slim/actief op reageert. Je kunt dit spel nog zo goed beheersen maar time is voor velen the struggle. Er wordt dan van alles bijgehaald maar iedereen is natuurlijk verantwoordelijk voor zijn eigen account en in de verlengde arm ..... voor zijn stam. In kwaliteit staat niet voor niets het woordje teit=tijd :confused:.

Fobie had heel veel kwaliteit maar is door een meningsverschillen tussen dj-650 (oprichter FINI) en Just like Heaven eigenlijk toen gevallen. Zeker was er toen fun in the game, agressieve Liessens, prettige Rasongsje, sterke spelers allemaal in die stam, waar er nu toch nog een aantal van spelen :D.

Zoals jij dus, ja ik heb ook veel gezien op w12.
De Val van Fobie, De oprichting van FINI waar ik veel mee contact had doordat The-fifth een goede vriend van me bondgenoot was met coolguy68 en daardoor er veel hulp van kwam, hij(the-fifth) heeft zelfs zijn eigen acc opgegeven om mijn acc terug te hacken tevergeefs, geonixx had het door resultaat, reauxche banned the-fifth banned boussoufatje banned P L O X banned Sharpshooter banned.
Nu ben ik weer terug maar heb ik mijn oude stek die ik weer omhoog heb gehaald in c90 boussoufatje dus verlaten, speel nu verder op don suychotte.
 

DeletedUser

Guest
Er is veel gebeurd op W12 ja, en hopelijk gaan er nog veel mooie en leuke dingen gebeuren op W12

Over dat van die accounts is jammer, maar als alle inactieven nu geinternd worden, ook de grotere account hou je de actieve over en word het weer een leuk spel :D
 

DeletedUser37502

Guest
Op zich vielen die massa's best wel mee ;)

Ik reageer ff op het feit dat just like heaven er van wordt beticht info te hebben doorgespeeld aangaande Kevintje in FoBie tijd.
Kan eenieder verzekeren dat ik nimmer info heb verkregen aangaande Kevintje, sterker nog, alles liep door toedoen van Rasongsje en dj650 zo dood als een pier. Rasongsje zijn naam wil ik dan ook gelijk bij deze zuiveren mochten er accounts twijfel bij hebben gehad. Rasongsje was een PBG van me maar heeft zijn stambelang/Kevintje voor laten gaan zoals het hoort.

TNE is gevallen doordat er te weinig interne samenhang was. De lol om in te loggen was er af. Topstam zijn heeft vooral te maken met fun in the game. Net als carriereplanning werk doen is wat je leuk vindt. Barbel en Love my king over naar de overkant.....het is zoals het is. Maar uit chaos kunnen mooie dingen komen zullen we maar zeggen.

TNE is een topstam geweest. Immers wie mede een reden is geweest dat War! een naamsverandering heeft moeten doorvoeren, moet toch wat kunnen:D Later viel met het stoppen van Rene, abwo en Charon de interne samenhang steeds verder weg.

Salve,


Beste Familieland,

Dan was het wel heel toevallig geweest, dat de aanvallen kwamen nadat het account op geel terecht was gekomen. Ik wil het best geloven. Alleen meneer JLH moet niet hier de vermoorde onschuld komen spelen over het freak account, dan doe ik inderdaad ook even een boekje open. De manier zoals hij het met fobie heeft gedaan is, is niet de manier om het te spelen.

Verder kan ik je garanderen dat de def van rasongsje en dj bovenin stond, bij charon, religio en nog iemand abwo??? (uit mijn hoofd) en jullie kwamen in het zuiden aanvallen. Alles wat in het zuiden is gebeurd aan deffwerk is puur op het conto van Kevintje te schrijven oftewel Peter. Hij was daar continu aan het schuiven en stacken met eigen def. Dus een kleine correctie is hier wel terecht. ;)


Ik hoop dat je je draai weer hebt gevonden in de nieuw gevormde stam Familieland. :)
 

DeletedUser

Guest
Op zich vielen die massa's best wel mee ;)

Ik reageer ff op het feit dat just like heaven er van wordt beticht info te hebben doorgespeeld aangaande Kevintje in FoBie tijd.
Kan eenieder verzekeren dat ik nimmer info heb verkregen aangaande Kevintje, sterker nog, alles liep door toedoen van Rasongsje en dj650 zo dood als een pier. Rasongsje zijn naam wil ik dan ook gelijk bij deze zuiveren mochten er accounts twijfel bij hebben gehad. Rasongsje was een PBG van me maar heeft zijn stambelang/Kevintje voor laten gaan zoals het hoort.

TNE is gevallen doordat er te weinig interne samenhang was. De lol om in te loggen was er af. Topstam zijn heeft vooral te maken met fun in the game. Net als carriereplanning werk doen is wat je leuk vindt. Barbel en Love my king over naar de overkant.....het is zoals het is. Maar uit chaos kunnen mooie dingen komen zullen we maar zeggen.

TNE is een topstam geweest. Immers wie mede een reden is geweest dat War! een naamsverandering heeft moeten doorvoeren, moet toch wat kunnen:D Later viel met het stoppen van Rene, abwo en Charon de interne samenhang steeds verder weg.

Salve,


Over die massa's wil ik nog wat zeggen, ik hoorde van binnen TNE dat de massa op 4000 of meer attacks moest komen maar het geraakte amper aan 2000, dan was er toch al iets heel de tijd fout binnen TNE?
 
Reactiescore
1.094
Vroegere Fobie :rolleyes:

Op zich is het jammer dat door inactiviteit nu goede accounts fouten maken. Freak Scene die daardoor zijn vv bij een totaal verkeerd account plaatst.
Just like heaven die daar niet slim/actief op reageert. Je kunt dit spel nog zo goed beheersen maar time is voor velen the struggle. Er wordt dan van alles bijgehaald maar iedereen is natuurlijk verantwoordelijk voor zijn eigen account en in de verlengde arm ..... voor zijn stam. In kwaliteit staat niet voor niets het woordje teit=tijd :confused:.

Fobie had heel veel kwaliteit maar is door een meningsverschillen tussen dj-650 (oprichter FINI) en Just like Heaven eigenlijk toen gevallen. Zeker was er toen fun in the game, agressieve Liessens, prettige Rasongsje, sterke spelers allemaal in die stam, waar er nu toch nog een aantal van spelen :D.

Het vroegere fobie. Heerlijk als je daaaraan terug denkt. Hier een oud speler van w12 sseg haha. Ik wou ff kijken hoe het ging. Ik ben weer begonnen met spelen. Speel nu op dylanf3 in de stam astra op w16. Maar familieland zeg nog iedereen van het oude fobie gedag als er nog een paar spelen. ;)
 
Reactiescore
0
Het vroegere fobie. Heerlijk als je daaaraan terug denkt. Hier een oud speler van w12 sseg haha. Ik wou ff kijken hoe het ging. Ik ben weer begonnen met spelen. Speel nu op dylanf3 in de stam astra op w16. Maar familieland zeg nog iedereen van het oude fobie gedag als er nog een paar spelen. ;)

Dat zijn er maar heel weinig meer.

Met die spelers van Fobie is het net zo gegaan als met die toppers van PI en War! uit 2009 en 2010: Ze branden fel, maar slechts een korte tijd.
Een jaartje zijn ze actief, domineren ze het AF, en houden ze voor iedereen de statjes bij om te laten zien hoe goed ze zijn. En dan komt er een tegenslag, in-game of RL, en dan zijn ze weer verdwenen.
Soms, wanneer er iets prikkelends op het AF staat, kruipen ze nog wel eens onder hun steen vandaan om weer eens origineel uit de hoek te komen.
Zouden ze een manier gevonden hebben om een SMS-alert te krijgen zodra de woorden War! of Fobie op het AF gebruikt worden? :)

W12 wordt nu beheerst door de stille doorzetters, type Peerke en Veroor. Weinig woorden, veel edelen.

Minder leuk voor het AF, dat wel....
Maar met nog maar amper 500 speler op W12, waarvan een kwart onder permanente v.v. staat of alleen een pukke-dorpje heeft "voor de gezelligheid", is het schrijven op het AF ook niet veel meer dan een PM aan een 10-tal lezers. :D
 

DeletedUser37136

Guest
Dat zijn er maar heel weinig meer.

Met die spelers van Fobie is het net zo gegaan als met die toppers van PI en War! uit 2009 en 2010: Ze branden fel, maar slechts een korte tijd.
Een jaartje zijn ze actief, domineren ze het AF, en houden ze voor iedereen de statjes bij om te laten zien hoe goed ze zijn. En dan komt er een tegenslag, in-game of RL, en dan zijn ze weer verdwenen.
Soms, wanneer er iets prikkelends op het AF staat, kruipen ze nog wel eens onder hun steen vandaan om weer eens origineel uit de hoek te komen.
Zouden ze een manier gevonden hebben om een SMS-alert te krijgen zodra de woorden War! of Fobie op het AF gebruikt worden? :)

W12 wordt nu beheerst door de stille doorzetters, type Peerke en Veroor. Weinig woorden, veel edelen.

Minder leuk voor het AF, dat wel....
Maar met nog maar amper 500 speler op W12, waarvan een kwart onder permanente v.v. staat of alleen een pukke-dorpje heeft "voor de gezelligheid", is het schrijven op het AF ook niet veel meer dan een PM aan een 10-tal lezers. :D
M'n telefoon ging dus ik kom even kijken... Maar ik zie dat het loos alarm is.
 
Reactiescore
1.094
Dat zijn er maar heel weinig meer.

Met die spelers van Fobie is het net zo gegaan als met die toppers van PI en War! uit 2009 en 2010: Ze branden fel, maar slechts een korte tijd.
Een jaartje zijn ze actief, domineren ze het AF, en houden ze voor iedereen de statjes bij om te laten zien hoe goed ze zijn. En dan komt er een tegenslag, in-game of RL, en dan zijn ze weer verdwenen.
Soms, wanneer er iets prikkelends op het AF staat, kruipen ze nog wel eens onder hun steen vandaan om weer eens origineel uit de hoek te komen.
Zouden ze een manier gevonden hebben om een SMS-alert te krijgen zodra de woorden War! of Fobie op het AF gebruikt worden? :)

W12 wordt nu beheerst door de stille doorzetters, type Peerke en Veroor. Weinig woorden, veel edelen.

Minder leuk voor het AF, dat wel....
Maar met nog maar amper 500 speler op W12, waarvan een kwart onder permanente v.v. staat of alleen een pukke-dorpje heeft "voor de gezelligheid", is het schrijven op het AF ook niet veel meer dan een PM aan een 10-tal lezers. :D


Viel me inderdaad op dat het af niet meer zo ondergespamt is en wordt, als toendertijd met just like heaven en freak scene, en liessens enzo van de fobie kant.

Jammer maar ik hoop voor jullie dat het nog een beetje een leuke wereld is :)

Wie speelt er nog op d-j650(als die nog word bespeeld) of bestaat die ook half niet meer, is dat nog steeds de vroegere mb snowbow?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
D-j650 en Snowbow leven niet meer, maar ik zal goed voor een deel van hun oude dorpen zorgen hoor;)
 
Reactiescore
1.094

DeletedUser35251

Guest
Viel me inderdaad op dat het af niet meer zo ondergespamt is en wordt, als toendertijd met just like heaven en freak scene, en liessens enzo van de fobie kant.

Jammer maar ik hoop voor jullie dat het nog een beetje een leuke wereld is :)

Wie speelt er nog op d-j650(als die nog word bespeeld) of bestaat die ook half niet meer, is dat nog steeds de vroegere mb snowbow?

Ik heb even je post samengevoegd :) In het vervolg aub gewoon even je post editen.
 
Reactiescore
1.094
Reactiescore
4
Eerlijk gezegd, was TNE gewoon hetzelfde als foxhnd toen het nog begonnen was toen ik erzat.
eers fresh and fruity, naderhand meer stoppers, minder activiteit, en minder samenwerking. dat is ook de val van Foxhnd geworden en ookvan TNE.
Misschien wel beter? wie weet.
Hoop dat de wereld weer een revolutie gaat maken met actie.
Succes aan de W12 spelers , mijn W12 zin is al tijdje weg :(
 

DeletedUser

Guest
Eerlijk gezegd, was TNE gewoon hetzelfde als foxhnd toen het nog begonnen was toen ik erzat.
eers fresh and fruity, naderhand meer stoppers, minder activiteit, en minder samenwerking. dat is ook de val van Foxhnd geworden en ookvan TNE.
Misschien wel beter? wie weet.
Hoop dat de wereld weer een revolutie gaat maken met actie.
Succes aan de W12 spelers , mijn W12 zin is al tijdje weg :(

een tijdje ik denk een lang tijdje

tijd van crazybertje ken ik nog
 
Reactiescore
1.094
Eerlijk gezegd, was TNE gewoon hetzelfde als foxhnd toen het nog begonnen was toen ik erzat.
eers fresh and fruity, naderhand meer stoppers, minder activiteit, en minder samenwerking. dat is ook de val van Foxhnd geworden en ookvan TNE.
Misschien wel beter? wie weet.
Hoop dat de wereld weer een revolutie gaat maken met actie.
Succes aan de W12 spelers , mijn W12 zin is al tijdje weg :(

Het lijkt me nog wel een keer leuk om op w12 even mee te draaien, zijn toch de goede oude tijden, er is veel veranderd en ik ben wel erg nieuwsgierig :p
 
Bovenaan