The end..

DeletedUser43626

Guest
Beste leden,

Het einde van TNE is gekomen. Bijna twee jaar lang is TNE een top stam geweest, en nog steeds staan we in de top van de ranglijst.
Toch houdt het op, op 2 oktober 2011.

Er zijn heel veel redenen aan te geven, maar de belangrijkste is dat wij als leiding constateren dat er geen stamgevoel meer is. Wij hebben er veel aan gedaan om dat stamgevoel terug te krijgen, maar dat is ons niet gelukt. Dat kun je zien als een gebrek aan leiderschap, maar ook als een gebrek aan inzet van de stamleden.

Nu kun je een paard wel naar het water brengen, maar je kunt het niet dwingen om te drinken. Trekken aan een dood paard heeft ook al weinig zin. Daarom hebben wij als stamleiding er unaniem voor gekozen om de stam op te heffen.

Wij danken jullie allemaal voor het speelplezier en denken met plezier terug aan de tijd dat TNE niet te verslaan was. TNE is ook nooit verslagen door anderen. Zij is nu verslagen door zichzelf.


namens de stamleiding
 

DeletedUser

Guest
Jammer dit, Stammen horen in oorlog ten onder gaan, niet op zo'n manier. Het verbaast me niet heel veel, de tijd van TNE was al een tijdje voorbij, nadat ook fxhnd en war tenonder waren gegaan. Het is jammer, maar het geeft natuurlijk wel nieuwe perspectieven. Er zullen nieuwe stammen ontstaan, en nieuwe allianties. We zullen zien hoe het verder allemaal gaat.
 

DeletedUser

Guest
Doet Play goed, eerst fox laten vallen. Nu TNE. En allebei zonder slag of stoot...

Blijkbaar nemen ze een voorbeeld aan Sun Tzu.
The supreme art of war is to subdue the enemy without fighting.

Wat ik er nu niet bij vertel is dat ze de leiding inviten. :eek:
Had nog nooit van de tactiek gehoord, maar werkt vooralsnog erg goed.
 

DeletedUser58393

Guest
Ik vindt dit echt jammer was een goede vijand maar het moest toch een keer komen :(
 

DeletedUser

Guest
ik denk dat TNE ons minder als vijand ziet dan dat wij TNE als vijand zien hoor;)
 

DeletedUser58393

Guest
Weet ik veel vind het jammer een goeie vijand vindt je niet zo maar :(
 

DeletedUser35381

Guest
Doet Play goed, eerst fox laten vallen. Nu TNE. En allebei zonder slag of stoot...

Blijkbaar nemen ze een voorbeeld aan Sun Tzu.
The supreme art of war is to subdue the enemy without fighting.

Wat ik er nu niet bij vertel is dat ze de leiding inviten. :eek:
Had nog nooit van de tactiek gehoord, maar werkt vooralsnog erg goed.

En wie mag jij dan wel niet zijn?
 

DeletedUser15022

Guest
Beste TNE spelers,

Jammer dat het zo moet eindigen, vind ik altijd.
We hebben elkaar wat plaagstootjes uitgedeeld, maar tot een echte volwaardige oorlog is het nooit gekomen.
TNE was lange tijd terecht, de trotse nr1 stam van deze wereld, en dus een absolute topstam.
Mijn complimenten aan al degene die TNE groot hebben gemaakt.

grt
peer
 

DeletedUser

Guest
Peer ben ik volledig mee eens hoop dat hierdoor ze niet verzwakken.
 
Reactiescore
0
Jammer dit te vernemen.
Niet onverwacht: de interne problemen waren via TW-stats al langer duidelijk aan het worden, en via PM's met TNE leden had ik al het gevoel dat er iets drastisch moest gaan gebeuren.

De samenwerking met TNE is altijd heel plezierig geweest, en ik hoop dan ook dat de meeste spelers de energie en moed kunnen vinden om alsnog een sterke stam uit de as te laten oprijzen.

R.I.P.
 

DeletedUser58393

Guest
Peerke mooi gesproken :p


Maar Tribalwars heeft zijn naam gekregen van Wars dus ik hoop dat de leden van TNE dat ook nog laten zien.
anders wordt het ook maar saai op Tribalwars

Mvg

Rico
 

DeletedUser

Guest
Ik denk dat er nieuwe stammen gaan ontstaan dat het een nieuwe wereld zal worden.

Ik bedoel dat de wereld nooit meer hetzelfde gaat zijn zonder TNE.
 

DeletedUser58393

Guest
Boownpz wij denk jij als de wereld een stam verliest met 660 mil punten teminste als je hun inter en mb stam bij telt
 

DeletedUser43626

Guest
TNE mag dan wel weggaan, maar dat betekent niet dat de spelers allemaal op barbaar gaan he ;)
 

DeletedUser58393

Guest
TNE mag dan wel weggaan, maar dat betekent niet dat de spelers allemaal op barbaar gaan he ;)

jammer hadden we op gehoopt ;) grapje nee war is leuk en dat mag de echte leden van TNE toch niet tegen houden :p
 

DeletedUser58227

Guest
Daar had ik ook niet op gehoopt he maar De stam is wel weg en dat zegt wat;)

Dat zegt nog niet alles.. Kan nog van alles gebeuren. Het kan best dat alle elite, actieve spelers weer samen een nieuwe stam beginnen en actief verder gaan ;)
En de rest achter laten. En een soort van internen.
 

DeletedUser

Guest
Dat zegt nog niet alles.. Kan nog van alles gebeuren. Het kan best dat alle elite, actieve spelers weer samen een nieuwe stam beginnen en actief verder gaan ;)
En de rest achter laten. En een soort van internen.

Dat had ik al eerder gezegd nieuwe stam nieuwe kansen;)
 
Bovenaan