The end..

DeletedUser28205

Guest
Naschrift

Mijn bijdrage over De Swa was inderdaad zuigend irritant. Ik geef het toe: ik deed het expres. Het toeval wilde dat wij juist een reeds lang geplande aanval op de swa begonnen. Zelden vielen de dingen mooier op zn plaats: zn stam ook nog eens opgeheven! haha Wat je noemt een `window of opportunity` Na een kleine vakantie had ik ook nog eens 500 edels ter beschikking. I just love it when a plan comes together :D

De achterliggende reden wil ik jullie alsnog niet onthouden:

De Swa is werkelijk buitensporig grof geweest tegen meerdere leden van mijn stam, en ook daarbuiten. Kwalificaties als k*twijf en dergelijke gebruikte hij meermaals. Altijd grof doen en toestanden maken om weinig of niets. Wij hadden hem 100 keer een ban kunnen bezorgen. Maar wij hebben afgesproken om hem niet te reporten, maar om hem af te straffen, gewoon van w12 af te spelen. Een toontje lager te laten zingen. Te vernederen zo je wil. Zelden waren mn matties zo gemotiveerd om aan te vallen. Langer dan 4 dagen heeft hij niet serieus verdedigd, crushed by the noobs here hehehe how low can you get?

Dus mensen, sorry dat jullie onze onfrisse psychologische oorlogsvoering moesten meemaken. Maar wat ons betreft was het TW pret op zn best :D:D:D:D:D (5 sterrenpret!!!:))

Qua spel is het terugwinnen van de dorpen van een overloper per saldo uiteindelijk 0,0 winst voor onze stam, maar daar stond wel een enorme amusementswaarde tegenover in dit geval!!!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser28205

Guest
P.S Ook zit er nog wat Shakespeariaans drama in, omdat ik de speler wel mocht, en hem lang de hand boven het hoofd heb gehouden.
 

DeletedUser

Guest
RH is wel de enige massa stam die zolang heeft kunnen bestaan. Ze waren dacht ik al opgericht vanaf de eerste dag. Daar heb ik toch respect voor hoor :)
 

DeletedUser

Guest
RH is wel de enige massa stam die zolang heeft kunnen bestaan. Ze waren dacht ik al opgericht vanaf de eerste dag. Daar heb ik toch respect voor hoor :)

ja ofwel moet hugo nog eens komen wacht ik kijk wel even

Datum Gebeurtenis
01.03.---------> 2009
17:21 De stam is door hugodonk opgericht.

dusja redelijk vroeg in het begin he :)

wereld is gestart 1 of 2 februari 2009
 

DeletedUser33211

Guest
Van alle propaganda en zever (in zakjes zo je dit zou willen) die er hier op het forum geschreven wordt, voor een overgroot gedeelte door spelers die zichzelf de hemel inschrijven, is het een waarheid als een koe dat RH toch wel wat meer respect verdient dan dat ze maar krijgen.

RH wordt altijd bestempeld als de noob-stam van wereld 12. Echter ik heb al menig (s)topstammen zien vallen die op RH neerkeken. Dan kun je jezelf afvragen wie het meeste respect verdient. Die spelers van de zogenaamde (s)topstammen, die er ondertussen niet meer zijn of RH zelf?

Ondanks het feit dat zowat elke stam op W12, weliswaar met een aantal uitzonderingen, neerkijkt op RH, hebben zij wel de moed en het doorzettingsvermogen kunnen opbrengen.

Is RH een topstam? wellicht niet, maar het feit dat ze er nog altijd zijn verdient toch wel wat respect. Voor de mensen die graag speculeren: nee ik ben geen RH-fan en ik heb niet de ambitie om er op een goed blaadje te komen maar hoe langer ik de commentaren lees, hoe meer afkeer ik krijg van de spelers die deze stam als belachelijk afschilderen.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Van alle propaganda en zever (in zakjes zo je dit zou willen) die er hier op het forum geschreven wordt, voor een overgroot gedeelte door spelers die zichzelf de hemel inschrijven, is het een waarheid als een koe dat RH toch wel wat meer respect verdient dan dat ze maar krijgen.

RH wordt altijd bestempeld als de noob-stam van wereld 12. Echter ik heb al menig (s)topstammen zien vallen die op RH neerkeken. Dan kun je jezelf afvragen wie het meeste respect verdient. Die spelers van de zogenaamde (s)topstammen, die er ondertussen niet meer zijn of RH zelf?

Ondanks het feit dat zowat elke stam op W12, weliswaar met een aantal uitzonderingen, neerkijkt op RH, hebben zij wel de moed en het doorzettingsvermogen kunnen opbrengen.

Is RH een topstam? wellicht niet, maar het feit dat ze er nog altijd zijn verdient toch wel wat respect. Voor de mensen die graag speculeren: nee ik ben geen RH-fan en ik heb niet de ambitie om er op een goed blaadje te komen maar hoe langer ik de commentaren lees, hoe meer afkeer ik krijg van de spelers die deze stam als belachelijk afschilderen.

Niet elke speler in een topstam is meteen een topper,er zitten zoveel falers. In TNE zaten die zeker weten,maar in RH wel een teveel eraan.
Daarom worden ze bestempeld als noobstam,wat ergens ook als je erover nadenkt steek houdt.
 
Reactiescore
1.089
Niet elke speler in een topstam is meteen een topper,er zitten zoveel falers. In TNE zaten die zeker weten,maar in RH wel een teveel eraan.
Daarom worden ze bestempeld als noobstam,wat ergens ook als je erover nadenkt steek houdt.

Jij ook al hier? :p

Maar Ik kan me rh ook nog goed herrineren met de vele leden. Ze werden als noobstam gezien omdat 80 of meer % van de spelers niet in het gebied waar hugodonk en don suychotte enz lagen, en die 80 % werden massaal geedeld zonder dat ze tegenstand boden (omdat die ook gewoon beginnelingen/newbs waren).

Alhoewel hugodonk kan ik me herrineren een met een paar dorpjes verspreid lag over de continenten 8* maar wel ergens een cluster had( weet niet meer of weet niet welk continent)
 
Laatst bewerkt:

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Jij ook al hier? :p

Maar Ik kan me rh ook nog goed herrineren met de vele leden. Ze werden als noobstam gezien omdat 80 of meer % van de spelers niet in het gebied waar hugodonk en don suychotte enz lagen, en die 80 % werden massaal geedeld zonder dat ze tegenstand boden (omdat die ook gewoon beginnelingen/newbs waren).

Alhoewel hugodonk kan ik me herrineren een met een paar dorpjes verspreid lag over de continenten 8* maar wel ergens een cluster had( weet niet meer of weet niet welk continent)

Ja,ik speel hier al zo'n 2jaar:p
 

DeletedUser

Guest
Niet elke speler in een topstam is meteen een topper,er zitten zoveel falers. In TNE zaten die zeker weten,maar in RH wel een teveel eraan.
Daarom worden ze bestempeld als noobstam,wat ergens ook als je erover nadenkt steek houdt.

Een "noob" zijn en afgeschilderd worden voor weet ik veel welke kleineringen, zijn toch wel 2 verschillende zaken in mijn ogen. Ik noem mezelf bvb. ook constant een noob en ik geef er niet om als ze mij een noob noemen (behalve als ze het constant doen om te kleineren, is een andere kwestie) maar moesten ze me zonder respect behandelen, zal ik er wel een tik om geven. Noobs of mensen die niet als pro gezien worden kan je met respect behandelen en dat is wat phalanx, denk ik, ook bedoelde.
 
Reactiescore
0
ja ofwel moet hugo nog eens komen wacht ik kijk wel even

Datum Gebeurtenis
01.03.---------> 2009
17:21 De stam is door hugodonk opgericht.

dusja redelijk vroeg in het begin he :)

wereld is gestart 1 of 2 februari 2009

Mercy. was al ruim 3 weken oud toen RH werd opgericht, dus wij beschouwen RH nog steeds als die nieuwkomers ;)

RH was ooit een echte massa-stam, omdat in het begin alle spelers er welkom waren, ongeacht hun skills of puntenaantal, en ongeacht hun ligging, dus uit alle continenten. Wanneer je dan ook de kaart van W12 bekeek zag je RH spelers liggen in een nette cirkel die de hele wereld omvatte. Al die spelers in andere continenten zijn intussen verdwenen, alleen de cluster in het zuid-westen van W12 is overgebleven, waarna RH zich tot een normale stam ontwikkelde. Met goede en minder goede spelers, en met ups-en-downs zoals bij alle andere stammen.

En zo is RH een eigen onderdeel van de geschiedenis van W12 geworden! :)
 

DeletedUser

Guest
magnar je hebt daar een punt.

wij zijn de enigste massa stam die overleefd van alle die er waren.
 
Reactiescore
1.089

DeletedUser

Guest
Mercy. was al ruim 3 weken oud toen RH werd opgericht, dus wij beschouwen RH nog steeds als die nieuwkomers ;)

RH was ooit een echte massa-stam, omdat in het begin alle spelers er welkom waren, ongeacht hun skills of puntenaantal, en ongeacht hun ligging, dus uit alle continenten. Wanneer je dan ook de kaart van W12 bekeek zag je RH spelers liggen in een nette cirkel die de hele wereld omvatte. Al die spelers in andere continenten zijn intussen verdwenen, alleen de cluster in het zuid-westen van W12 is overgebleven, waarna RH zich tot een normale stam ontwikkelde. Met goede en minder goede spelers, en met ups-en-downs zoals bij alle andere stammen.

En zo is RH een eigen onderdeel van de geschiedenis van W12 geworden! :)


3 weken verschil, maar we bestaan alle 2 nog wel :p

RH was idd ooit een echte massa-stam, en iedereen was welkom ja maar vergeet niet dat TW nog steeds een spel is. Er is altijd ontzettend veel plezier en gezelligheid in RH geweest, en nu nog steeds en daar draait het volgens mij gewoon om.
Nu zijn wij nog steeds die gezellige stam, opgesloten in het zuid-westen, maar veel mensen bijten zich kapot op ons :)
Die gezelligheid en plezier maakt van RH gewoon een team wat voor elkaar klaar staat, en daar gaat het voor mij om in TW, voor elkaar er zijn en plezier maken

Zeg niet dat het bij andere stammen niet zo is hoor ;)

En dat mooie eigen stukje geschiedenis is gewoon mooi meegenomen :D
 

DeletedUser28205

Guest
Aardig dat Magnar zich dat nog herinnerd, dat RH een cirkel vormde rond w12. Het is juist dat wij iedereen toelieten. Wij hebben het eerste half jaar met name spelers met 126 punten uitgenodigd aan de rim, en het was een prachtige fantasie dat daar wat meer van over zou zijn gebleven in alle windstreken. Of zij ook lid konden blijven is een ander verhaal. Ik ben waarschijnlijk de enige stamleider die het eerste jaar iedere dag begon met het ontslaan van tenminste 10 leden. Ik schat dat ik er zo'n 2000 weer heb ontslagen vanwege onvoldoende activiteit. Ook zijn wij waarschijnlijk de enige stam die weet dat een stam op w12 maximaal 1200 leden kan hebben.
Misschien leg ik het hoe en waarom nog wel eens uit. Maar nu zeker niet.

Ik denk dat we vanwege onze achtergrond niet echt een normale stam kunnen worden.


hugodonk op 19.11. om 18:02 uur
Aan de stamleiding van mercy.

Beste [player]gobelinn[/player] en mercy,

Dank voor de oorlogsverklaring! Eerlijk gezegd hebben we dit nooit echt gebruikt, ik zie het voordeel niet zo. Wij strijden tot noch toe officieus. Maar als ik het goed zie gaan we wat extra stats krijgen. Nou ja leuk voor wie dit leuk vind.
Wel moet ik zeggen dat een bericht van "het systeem" als oorlogsverklaring mij niet erg aanspreekt, een pm erbij had ik dan wel zo chique gevonden. Dat tekstje is ook nogal onbeholpen... Als we officieel gaan doen kan dat niet wat welsprekender dan?

Als 2 oudste stammen van w12 gaat het dan eindelijk, na dik 2,5 jaar, gebeuren: officieel oorlog!! haha

Toch vraag ik me af of mercy eigenlijk niet wat andere prioriteiten kent, maar goed waar bemoei ik me mee? Die tegenstanders zijn waarschijnlijk een maatje te groot voor jullie, en nu dachten jullie het moreel wat op te krikken door tegen de noobs hier ten strijde te trekken?!?! Goed, okay, so be it. We gaan eens kijken wat we voor u kunnen doen.

Wij wensen u succes noch plezier toe met deze oorlog. Dit wensen wij onszelf uiteraard wel toe.

grrtzz [player]hugodonk[/player]

gobelinn op 19.11. om 20:49 uur
Hugo,

Feitelijk liggen Mercy. en RH al langer met elkaar in de clinch. Wat die oorlogsverklaring betreft: van mij had het niet gehoeven, maar de lokale spelers stellen het op prijs.

Zoals jij zegt heeft [ally]mercy.[/ally] andere prioriteiten, maar de spelers in het uiterste zuidwesten hebben natuurlijk weinig te maken met de andere conflicten. Ook zij zullen moeten groeien.

Overigens, zoals Magnar op het AF aangaf: een stam met louter noobs zou het nooit zo lang vol hebben gehouden.
We rekenen dus op flinke tegenstand. Echter: het zuidwesten van mercy is verantwoordelijk voor de vernietiging van meerdere grote stammen. Men is ervan overtuigd dat ze dit trucje nogmaals kunnen herhalen.

En wat de andere fronten betreft, bedankt dat je met ons meedenkt, maar wij hebben vertrouwen in onze strategie, en in dat licht bezien is onze stammenoorlog een onbelangrijke schermutseling.

[player]Gobelinn[/player]


Tsja, dan lees je al het voorgaande toch weer heel anders. toe maar: vernietiging...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan