The Divine Exorcism 2.0

DeletedUser18673

Guest
Dat is een zuivere en grote belediging voor alle minder validen die enkel op tw komen spelen voor hun plezier, ja ook mensen met kanker. Ik heb iemand weten sterven een tijdje nadat hij plots was gestopt. Jij noemt zulke mensen dom omdat ze niet spelen om te winnen maar enkel voor het plezier??? Hoe grof kan je zijn. Sorry man.

Zelfde met eenzame mensen die voor dezelfde reden komen spelen, of die gewoon af en toe een wereld proberen.

deze week nog iemand gestart in mijn cluster, de 5de keer dat hij TW speelt, hij speelt niet om te winnen.
Zo zijn er duizenden op TW

Respect kennen die mensen niet.
 

DeletedUser

Guest
Respect kennen die mensen niet.

Ik wist dat er sommigen weinig tot geen respect hebben maar zijn commentaar slaat echt alles, nog nooit meegemaakt, ik geef hem nog zo een goeie voorbeeld van die vrouw met gezondheidsproblemen en dan antwoord hij dat zulke soort spelers domzijn omdat ze niet spelen om te winnen????

Echt waar,nog nooit meegemaakt.
 

DeletedUser73204

Guest
Ik wist dat er sommigen weinig tot geen respect hebben maar zijn commentaar slaat echt alles, nog nooit meegemaakt, ik geef hem nog zo een goeie voorbeeld van die vrouw met gezondheidsproblemen en dan antwoord hij dat zulke soort spelers domzijn omdat ze niet spelen om te winnen????

Echt waar,nog nooit meegemaakt.

sommige mense weten gewoon nie beter. laat ieder in hun waarde en denk er anders over. niet alles hoef gezegt te worden
 

DeletedUser18673

Guest
Ik wist dat er sommigen weinig tot geen respect hebben maar zijn commentaar slaat echt alles, nog nooit meegemaakt, ik geef hem nog zo een goeie voorbeeld van die vrouw met gezondheidsproblemen en dan antwoord hij dat zulke soort spelers domzijn omdat ze niet spelen om te winnen????

Echt waar,nog nooit meegemaakt.

Maak u er niet moe aan hij speelt niet is in wereld 39, heeft gewoon wat aandacht nodig ;)
 
Reactiescore
1.015
Dat is een zuivere en grote belediging voor alle minder validen die enkel op tw komen spelen voor hun plezier, ja ook mensen met kanker. Ik heb iemand weten sterven een tijdje nadat hij plots was gestopt. Jij noemt zulke mensen dom omdat ze niet spelen om te winnen maar enkel voor het plezier??? Hoe grof kan je zijn. Sorry man.

Zelfde met eenzame mensen die voor dezelfde reden komen spelen, of die gewoon af en toe een wereld proberen. (edit) ook depressieve mensen spelen hier om in contact te komen met andere spelers, allemaal domme mensen???

deze week nog iemand gestart in mijn cluster, de 5de keer dat hij TW speelt, hij speelt niet om te winnen.
Zo zijn er duizenden op TW

Een belediging?, tuurlijk man ;).

Ook mensen met ziektes en de bovengenoemde door jou kunnen hier spelen om te winnen, wat een zever verkoop jij toch?

Eenzame mensen die naar tw komen om dat te verhelpen, dat zegt genoeg over die personen.

1000'en mensen? blijf toch dromen man, 1000'en mensen even dom als jij (en Tommy88) ga je hier niet vinden hoor ... Vraag maar aan de rest van het AF anders :D?
 

DeletedUser

Guest
Een belediging?, tuurlijk man ;).

Ook mensen met ziektes en de bovengenoemde door jou kunnen hier spelen om te winnen, wat een zever verkoop jij toch?

Eenzame mensen die naar tw komen om dat te verhelpen, dat zegt genoeg over die personen.

1000'en mensen? blijf toch dromen man, 1000'en mensen even dom als jij (en Tommy88) ga je hier niet vinden hoor ... Vraag maar aan de rest van het AF anders :D?

je gaat je er niet uitpraten, je hebt heel duidelijk je mening gegeven over mensen die hier spelen enkel voor de fun
Ik geef jou voorbeelden van zieke mensen die hier spelen voor de fun en niet enkel om te winnen, deze heb je overduidelijk dom genoemd.
Ik heb ook niet gezegd dat alle minder behoefden hier enkel spelen voor de fun. Verdraai mijn woorden niet.

Heb je enig idee hoeveel honderden spelers er na nieuwjaar nog op W39 zijn begonnen. Denk je nu echt dat ze komen spelen om W39 te winnen?? En al degene die nu nog op W40, 41, enz starten en nog zullen starten, tel ze allemaal samen, volgens jou spelen zo om de wereld te winnen en willen ze eventjes error of vitae verslaan (als voorbeeld) serieus??

Tel ze allemaal samen, denk je dat je ver van de duizend gaat liggen?? + al degen die er nu al spelen of gestopt zijn.
Allemaal domme mensen volgens jou??

Eenzame mensen die naar tw komen om dat te verhelpen, dat zegt genoeg over die personen.
Als je denkt dat je al alles gehoord hebt van iemand komen ze dan met die redenering.
 
Reactiescore
1.015
Mij eruitpraten? Jonge toch, jij bent (in alle eerlijkheid) de domste persoon die ik in die 5-6 jaar tw zag. Met jou valt niet eens deftig te praten, en dat ziet iedereen. Behalve personen die qua mentale capaciteit (het onbreken ervan) in de buurt komen, zoals Tommy88.

Ga lekker met hem in de stam en verpest het interne forum, maar blijf van het AF ;)

Die laatste redenering is perfect logisch? Eenzaamheid verhelp je in RL, niet op het net ;)
 

DeletedUser

Guest
Volgens mij besef je niet eens dat sommige van die mensen ook de forum lezen. nogal gezellig als iemand in bed dat ziek is of gelijk wat gaat lezen dat jij ze dom vind.

Ongelooflijk.
 
Reactiescore
1.015
Inderdaad, het verbijstert menig mens hier elke post dat je nog niet eens in staat bent te lezen :eek:
 

DeletedUser

Guest
Mij eruitpraten? Jonge toch, jij bent (in alle eerlijkheid) de domste persoon die ik in die 5-6 jaar tw zag. Met jou valt niet eens deftig te praten, en dat ziet iedereen. Behalve personen die qua mentale capaciteit (het onbreken ervan) in de buurt komen, zoals Tommy88.

Ga lekker met hem in de stam en verpest het interne forum, maar blijf van het AF ;)

Die laatste redenering is perfect logisch? Eenzaamheid verhelp je in RL, niet op het net ;)

OK, het laatsts wat ik erover ga zeggen, toen ik op W 8 speelde was er iemand in de stam die zijn vrouw heeft verlooren door een auto ongeval, hij was rond de dertig en toen heel eenzaam en ze hadden een kind van 3 jaar oud, hij had echt geen zin om te gaan fuiven, hij is begonnen met TW en beginnen chatten met iedereen en dat heeft hem echt goed gedaan en zelf geholpen omdat we allemaal klaar stonden voor hem en hij voelde zich veel minder eenzaam.

Hoe noem je zulke mensen weer? dom, omdat ze niet spelen om te winnen en dat ze op tw komen omdat ze eenzaam zijn zegt veel over hen??
goed bezig jongen echt waar.
 
Reactiescore
1.015
Beter toch dan jij zo te zien. Je slaagt er nog steeds niet in om degelijk te lezen. Je hebt het zelfs vetgedrukt nu? Als jij het 2de verkiest, boven het 1ste heb je problemen man ;)
 

DeletedUser

Guest
Beter toch dan jij zo te zien. Je slaagt er nog steeds niet in om degelijk te lezen. Je hebt het zelfs vetgedrukt nu? Als jij het 2de verkiest, boven het 1ste heb je problemen man ;)

Probeer maar je verantwoordelijk te verschuiven over een detail over vetgedrukte letters,
als je iets zegt ofwel steun je wat je zegt en ga je dat verdedigen met argumenten ofwel als je beseft dat je verkeerd was of het zo niet bedoelde maak dan tenminste je excuses, maar begin niet over een detail over letters aub zeg.
 
Reactiescore
1.015
Jij drukt het vet, jij licht het uit. Moet je misschien beter eens leren lezen, want ik zit helemaal niet mis :confused:.

Waarom ik, of bij uitbreiding, iemand nog op je reageer (behalve het feit dat het makkelijk met je lachen is) snap ik niet.

Overigens: dit was je voorlaatste post

OK, het laatsts wat ik erover ga zeggen.

Doe nou eens voor 1x wat je zegt ;)
 

DeletedUser

Guest
Als je mening is dat zoveel mensen dom zijn wel wees dan tenminste niet zo laf om telkens te ontwijken waar je voor staat.
En komt er voor uit.
Ik zal het een keer vragen en dan zien we of je wel het lef hebt om je eigen praat te verdedigen of je beseft dat je verkeerd was.

- Jij beweert dus dat alle spelers die op TW spelen voor de fun en niet enkel om een wereld te winnen dom zijn, dus ook de mindervaliden depressieve enz enz juist of niet??

- Volgens jou speelt de grote meerderheid van alle Tw spelers om een wereld te winnen zelfs al beginnen ze veel later. Juist?

- Dat stuk over eenzame mensen ga ik er niet bijnemen omdat ik weet dat je het zo niet bedoelde op zulke gevallen zoals ik heb meegemaakt op TW Maar toch, opletten wat je zegt want met zulke uitspraken kan je echt wel iemand kwetsen.

En aub ontwijk je eigen uitspraken weer niet en kom af met goeie argumenten waarom je dat schrijft.
 

DeletedUser

Guest

Ik weet dat je niet mag beledigen op het AF en ik zal me echt serieus inhouden en het proberen respectvol uit te drukken.

Als je staat te roepen op een forum en vele mensen in het algemeen beledigt maar je bent te laf om het toe te geven of er nadien voor uit te komen en je verberg je achter comentaar over onnozele letter effecten en kinderlijke smileys.

sorry maar dat zegt heel veel over je, Je bent blijkbaar mentaal nog niet rijp genoeg om een degelijk gesprek aan te gaan of zelfs je eigen argumenten te verdedigen.
Heel jammer ik had je veel hoger ingeschat. En ik zal daar ook rekening mee houden in de toekomst als je nog eens probeert met grote mensen te praten op een forum.
 

DeletedUser73204

Guest
Ik weet dat je niet mag beledigen op het AF en ik zal me echt serieus inhouden en het proberen respectvol uit te drukken.

Als je staat te roepen op een forum en vele mensen in het algemeen beledigt maar je bent te laf om het toe te geven of er nadien voor uit te komen en je verberg je achter comentaar over onnozele letter effecten en kinderlijke smileys.

sorry maar dat zegt heel veel over je, Je bent blijkbaar mentaal nog niet rijp genoeg om een degelijk gesprek aan te gaan of zelfs je eigen argumenten te verdedigen.
Heel jammer ik had je veel hoger ingeschat. En ik zal daar ook rekening mee houden in de toekomst als je nog eens probeert met grote mensen te praten op een forum.

goed gezegt!
 
Reactiescore
1.015
Ik weet dat je niet mag beledigen op het AF en ik zal me echt serieus inhouden en het proberen respectvol uit te drukken.

Als je staat te roepen op een forum en vele mensen in het algemeen beledigt maar je bent te laf om het toe te geven of er nadien voor uit te komen en je verberg je achter comentaar over onnozele letter effecten en kinderlijke smileys.

sorry maar dat zegt heel veel over je, Je bent blijkbaar mentaal nog niet rijp genoeg om een degelijk gesprek aan te gaan of zelfs je eigen argumenten te verdedigen.
Heel jammer ik had je veel hoger ingeschat. En ik zal daar ook rekening mee houden in de toekomst als je nog eens probeert met grote mensen te praten op een forum.

Ik zal het zo zeggen, want je post is net als al je andere forumposts onzin.

Merendeel van de vaste AF'ers kennen me onderhands wel. Ik geef geen ruk om mijn reputatie en wat anderen van me mogen denken. Als ik wat wil zeggen, dan doe ik dat.
Eveneens als ik graag minder begaafde personen plaag, juist omdat je te dom bent. Echter is er zelfs een punt waarop ik er ook genoeg van heb en dat het mij begint te vervelen, deels omdat ik IG wel wat doe zoals vannacht ook ;).

Doe jezelf en iedereen dus een plezier en ga weg, voor altijd ;)
 

DeletedUser73204

Guest
nee niet weggaan. dan heb jy niet meer iets om te reagerer
 
Reactiescore
1.015
Hoezo? AF-werelden zat en ik heb verder nog skype en ook sociale contacten. Manson prefereert die over het net dus dat laatste zal bij hem het geval wel niet zijn, weze het heeeel beperkt
 
Bovenaan