The Bronze Awards

DeletedUser

Guest
En ik weet niet wat je wilt maar ze staan toch echt:
Totaal
Rang Naam Verslagen
1 __Insomnia__ 612,47 Mio.
2 Inquisitie 513,85 Mio.
3 Only Us! 373,37 Mio.
4 FearUS 362,61 Mio.
5 Infected mushroom 359,70 Mio.

Als verdediger
Rang Naam Verslagen
1 one family 243,59 Mio.
2 __Insomnia__ 211,47 Mio.
3 Inquisitie 195,74 Mio.
4 Only Us! 183,58 Mio.
5 la famiglia 181,55 Mio.

Als aanvaller
Rang Naam Verslagen
1 __Insomnia__ 401,00 Mio.
2 Inquisitie 318,11 Mio.
3 FearUS 279,95 Mio.
4 Infected mushroom 253,66 Mio.
5 The First Crusade 206,71 Mio.
overal met verslagen tegenstanders boven IF en FearUS en TA
dus ik snap ten eerste je punt niet en ten tweede je bronnen niet?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
gast heb je uberhaupt wel hersens?
het ging over OD TOTAAL, heel deze post ging over de oorlog, lees het aub eerst helemaal voordat je weer met zon ontzettend domme opmerking hebt. Het gaat niet alleen om aanvallen maar ook om wat ze hebben moeten verdedigen :s
Pff kijk wie er praat...:rolleyes:
Def rang kun je niet ff opkrikken en is dus GEEN goede meetlat... maar blijkbaar snap je het niet? Als ik het zo bekijk geil je INQ op, maar zoals ik al zei zijn er genoeg stammen die precies hetzelfde als INQ hebben bereikt en sommige zelfs beter. Kijk ik kan ook verdedigen, maar niemand valt mij aan. Daarom ben ik opeens slechter als iemand met dezelfde od aanvals rang als mij die net wat meer def heeft gekilled? Je hele mening is dus gebasseerd op onzin om INQ beter te laten lijken dan ze zijn.


@laatste post van slimmert
Die od rang klopt NIET, waarom moet je maar zoeken, maar twstats heeft de juiste stats. Geeft ook weer je niveau aan.
 

DeletedUser

Guest
Tja... Vol stoppen is niet moeilijk(Ik zeg niet dat InQ daar aan doet).
Dodgen is een kunst, maar daar krijg je geen punten voor. Dus Deff-rang zegt niets.
 

DeletedUser

Guest
TW stats geeft als enige de correcte OD stats van een stam weer. Tribalwars.nl geeft de OD aan vanaf het moment dat de stam is opgericht en kan dus een vertekend beeld geven.
 

DeletedUser

Guest
TW stats geeft als enige de correcte OD stats van een stam weer. Tribalwars.nl geeft de OD aan vanaf het moment dat de stam is opgericht en kan dus een vertekend beeld geven.

volgesmij is Inq als laatste opgericht?
dus dan klopt er al helemaal niks meer van..?
 

DeletedUser

Guest
Tja... Vol stoppen is niet moeilijk(Ik zeg niet dat InQ daar aan doet).
Dodgen is een kunst, maar daar krijg je geen punten voor. Dus Deff-rang zegt niets.

maar natuurlijk wel, deff rang zegt iig dat je wat tegenstand hebt gekregen ;)
en dan zeker ook nog fatsoenlijke verliezen, en het ging trouwens om de combi van.
 

DeletedUser

Guest
Bedenk wel dat de stats die jij(Mr.Popcorn) gebruikt een vertekend beeld geven. Zeker als je stammen met elkaar wilt vergelijken.

De OD stats worden namelijk gerekend vanaf het oprichten van een stam. Alle topstammen zijn op verschillende momenten opgericht. Vandaar dat je deze stats niet met elkaar kunt vergelijken. -TA- heeft bijvoorbeeld een nieuwe opgericht bij zijn fusie (zie profiel). Onze gegevens zijn van de afgelopen 1,5 maand. Vandaar dat wij veel lager staan dan andere topstammen.

Een beter beeld geven de stats van TWstats. Daar worden gewoon de OD gegevens van de individuele spelers bij elkaar opgeteld en kan je dus op elk moment een goede vergelijking maken tussen stammen.

Of je moet iets anders willen aantonen dan wat ik ervan heb gesnapt..

Edit: Oops, had maar gelezen tot onderaan pagina 32..
 

DeletedUser

Guest
Bedenk wel dat de stats die jij(Mr.Popcorn) gebruikt een vertekend beeld geven. Zeker als je stammen met elkaar wilt vergelijken.

De OD stats worden namelijk gerekend vanaf het oprichten van een stam. Alle topstammen zijn op verschillende momenten opgericht. Vandaar dat je deze stats niet met elkaar kunt vergelijken. -TA- heeft bijvoorbeeld een nieuwe opgericht bij zijn fusie (zie profiel). Onze gegevens zijn van de afgelopen 1,5 maand. Vandaar dat wij veel lager staan dan andere topstammen.

Een beter beeld geven de stats van TWstats. Daar worden gewoon de OD gegevens van de individuele spelers bij elkaar opgeteld en kan je dus op elk moment een goede vergelijking maken tussen stammen.

Of je moet iets anders willen aantonen dan wat ik ervan heb gesnapt..

Edit: Oops, had maar gelezen tot onderaan pagina 32..

hmm oke, wist dit niet.
Iig zuigt heel het od systeem dan want Inq is als een v/d laatste opgericht...
Weet zeker dat de rest behalve TA wel eerder was.
maar dat maakt niet uit, vergeet aub niet mijn tweede punt over hoe hun ligging was.
 

DeletedUser

Guest
Ikzelf vind ook dat het OD systeem hier zuigt. Op z'n minst zouden ze mogen vermelden vanaf wanneer de genoemde OD's zijn. Andere mogelijkheid is dat ze het doen zoals op TWstats, maar dan zou je 2 keer dezelfde gegevens hebben en het is natuurlijk wel leuk om verschillende soorten gegevens te hebben :).

Betreft je 2e opmerking heb ik verder niks aan te merken hoor ;).
 

DeletedUser

Guest
InQ heeft gewoon z'n naam verandert. De gegevens die je van InQ ziet zijn van zowel InQ als van VOC als van Volcae (als van CORPS?)

Theoretisch gezien zijn we gewoon de zelfde stam inderdaad. ;) Alleen in de praktijk zijn we gewoon een ander stam.

Maar dat brengt niet weg dat de spelers die nu in InQ zitten niet mee hebben gewerkt aan die totale OD ranking. ;)

Maar ik vind de hele OD ranking systeem niks. Het is een moment opnamen. Voor meer moet je het ook niet gaan gebruiken. ;)
 

DeletedUser

Guest
Wat el Popcorn dernk ik probeert aan te geven is dat InQ-VOC-Volcae-Corps wel heel wat oorlog heeft gevoerd.

Een lage OD defence geeft misschien niks concreets weer, maar geeft wel aan dat ze al aardig wat aanvallen tegen zich hebben gehad. En maak je maar geen zorgen InQ spelers weten hoe zij hun dorpjes moeten verdediging.

Neem de OD rank defence van Only maar ff goed in je op dan praten we over een maand verder ;).
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Misschien is het verstandig om geen OD gegevens meer te gebruiken om te vergelijken, aangezien ze vaak onjuist vergelijkingsmateriaal zijn. Tenzij je duidelijk kan onderbouwen waarom die gegevens in jouw vergelijking wél van toepassing zijn.

Hiermee spreek ik overigens niet alle eerder genoemde uitspraken tegen. Het is gewoon dat je a.d.h.v. deze gegevens moeilijk conclusies kunt trekken.
 

DeletedUser

Guest
InQ is qua OD gezien gewoon dezelfde stam als Corps --> Volcae --> VOC|W ;)
 

DeletedUser

Guest
Beste stam:inS
Meest belovende stam voor de toekomst:Sil en~LGA~
Slechtste stam:strong
Beste speler:nenya,13lad3r
Meest belovende speler voor de toekomst:Yaroul,Dragoon22
Slechtste speler:parracomando
Beste leider:nenya
Favoriete leider:nenya
Slechtste leider:vagnerlove
Favoriete forumfiguur:speler met mooi onderbouwen teksten met echte feiten
Minst favoriete forumfiguur:peevee1 en co
Favoriete VV:-
 

DeletedUser10815

Guest
Dat zeg ik nu juist, FearUS heeft het nooit als een oorlog beschouwd en het hier ook nooit zo genoemd, maar heeft P_R_K, wat lange tijd toch een gelijkwaardige concurrent is geweest en die ook zeker zijn hoogtijdagen heeft gekend wél van de kaart geveegd na een lange periode van constante pressie. Het woord oorlog heb ik nooit in de mond genomen. En of een stam tot de top behoort of niet, daar kan je van mening over verschillen, wat ik bedoelde was dat P_R_K af en toe wel degelijk flink in het klassement is opgeklommen en daar, mede dankzij FearUS niet in heeft kunnen blijven. Dus nogmaals, ik beweer ook niet dat het opweegt tegen de prestatie Nenya vs _SoC_ ofzo maar ik zeg alleen dat FearUS ook niet stilzit, wat Arnuma toch wel suggereerde ;)

Bullix; Dat bedoel ik nou precies, "me verzetten tegen de gevestigde orde" je doet alsof je een soort Robin Hood van het publieke forum bent. En daar erger ik me aan ;) Maar goed, af en toe heb je ook wel wat zinnigs te zeggen dus helemaal fout ben je niet hoor :p

Back on topic >
P_R_K had zijn strepen al verdient op w2 waar ze een top 10 stam zijn geweest

De reden waarom P_R_K is verdwenen, is omdat 4 van de 5 stamleiders op een week tijd zijn gestopt met TW wegens persoonlijke redenen
en net tijdens die week zijn de aanvallen begonnen

Btw: ik volg deze wereld niet meer op, dus reply's graag via pm ;)
 
Bovenaan