The Bronze Awards

DeletedUser

Guest
Jarl, wat je daar zegt is echt klinklare onzin. FearUS heeft serieus nog geen fatsoenlijke oorlog gehad, kom op, je weet zelf dat P_R_K geen topstam is.

Er bestaat inderdaad een degelijk verschil tussen een stammen oorlog of paar stamaanvallen. ;)

In een oorlog is er geen plek voor 2 winnaars. ;) Je gaat er vol op tot er 1tje neervalt. En dit kan soms maanden of zelfs een jaar duren. :eek:
 

DeletedUser14228

Guest
Het gaat hier niet over winnen, maar eigenlijk gaf Arnuma een definitie van wat men een oorlog noemt :rolleyes:.
 

DeletedUser

Guest
Jarl, wat je daar zegt is echt klinklare onzin. FearUS heeft serieus nog geen fatsoenlijke oorlog gehad, kom op, je weet zelf dat P_R_K geen topstam is.

Ghehe, volgens mij is hij sowieso wat uit vorm...:D
Wel is het zo dat er in veel stammen individuele (potentiële) topspelers zitten, die op hun manier elke vorm van oorlog lastig maken.
 

DeletedUser

Guest
Beste stam: InS
Meest belovende stam voor de toekomst: -TA- en -IF-
Beste speler: menne0
Meest belovende speler voor de toekomst:-
Favoriete forumfiguur: Jarl, Xtraxion en RealTW
Minst favoriete forumfiguur: Te veel spelers om op te noemen. Het aantal mensen wat hiervoor in aanmerking komt groeit exponentieel helaas.
 

DeletedUser

Guest
Jarl, wat je daar zegt is echt klinklare onzin. FearUS heeft serieus nog geen fatsoenlijke oorlog gehad, kom op, je weet zelf dat P_R_K geen topstam is.

Dat zeg ik nu juist, FearUS heeft het nooit als een oorlog beschouwd en het hier ook nooit zo genoemd, maar heeft P_R_K, wat lange tijd toch een gelijkwaardige concurrent is geweest en die ook zeker zijn hoogtijdagen heeft gekend wél van de kaart geveegd na een lange periode van constante pressie. Het woord oorlog heb ik nooit in de mond genomen. En of een stam tot de top behoort of niet, daar kan je van mening over verschillen, wat ik bedoelde was dat P_R_K af en toe wel degelijk flink in het klassement is opgeklommen en daar, mede dankzij FearUS niet in heeft kunnen blijven. Dus nogmaals, ik beweer ook niet dat het opweegt tegen de prestatie Nenya vs _SoC_ ofzo maar ik zeg alleen dat FearUS ook niet stilzit, wat Arnuma toch wel suggereerde ;)

Bullix; Dat bedoel ik nou precies, "me verzetten tegen de gevestigde orde" je doet alsof je een soort Robin Hood van het publieke forum bent. En daar erger ik me aan ;) Maar goed, af en toe heb je ook wel wat zinnigs te zeggen dus helemaal fout ben je niet hoor :p

Back on topic >
 

DeletedUser

Guest
Beste stam: InS. Hebben zich al geruime tijd bewezen als steevaste nummer 1.
Meest belovende stam voor de toekomst: FearUs. Houden zich nog redelijk rustig, maar hebben in mijn ogen veel potentie. Door hun underdog positie kunnen ze rustig hun gang gaan.
Slechtste top 10 stam: K32 en ~BOD~ . Zijn beide niet echt stammen die aan het beeld van een top10 stam kunnen voldoen.
Beste leiders: Aangezien ik niet precies weet hoe andere leiders zijn in hun leiderschap stem ik dan toch maar op onze eigen lieve TYNN :).
Favoriete forumfiguur: Jarl. Altijd een goed overwogen post met een kritische blik op de zaak. Soms echter een beetje veel blaat en weinig inhoud :p.
Minst favoriete forumfiguur: fnord. Omdat ie zo noob is :eek:.
 

DeletedUser

Guest
Beste stam: InS en InQ
Meest belovende stam voor de toekomst: -TA- en SiL :D
Slechtste stam: *if* en Omerta, Massastam ?
Beste speler: Teveel op op te noemen.. En wat is de definitie van een Topspeler ? Ik ken bij lange na niet iedereen dus kan er niet goed over oordelen.
Meest belovende speler voor de toekomst: /
Slechtste speler: /
Beste leider: Nenya en Amun-Ra
Favoriete leider: Nenya
Slechtste leider: Mezelf :D
Favoriete forumfiguur: Gildor Inglorion, Amun-Ra, *Flavio*, De Jarl van Noorwegen
Minst favoriete forumfiguur: Peevee1
Meest arrogante speler: Peevee1
Minst arrogante speler: /
 

DeletedUser

Guest
Een edit van wereld 3 forum afgeplukt. Naast de "usual" awards kunnen we ook deze misschien gebruiken in de toekomst.

Speler
Beste Timer: Van de mensen die ik ben tegengekomen konden er weinig echt goed timen.
Beste Deffer: Zjonbelz, van degene waar ik tegenover heb gestaan dan.
Beste dodger: -
Beste Attacker: Ikzelf
Mooiste cluster: Madmaniac200
Mooiste naam: Nenya, anders had ik hem niet gekozen uiteraard;)
Slechste deffer: Zijn er een hoop in het begin van de wereld..


Stam
Beste Deffer: -
Beste Attacker: InS
mooiste cluster:InQ heeft een mooi cluster
Beste uitbreidingsmogelijkheden: InS en +TFC+
 

DeletedUser

Guest
Speler
Beste Timer: Hier op W7 nog niet echt veel getimede aanvallen binnengehad.
Beste Deffer: Tiavius :D
Beste dodger: -
Beste Attacker: Nenya ? :D Nee, kan ik niet over oordelen. Ik ken mensen in InS en InQ die heel goed kunnen timen maar kan niet iemand aanwijzen
Mooiste cluster: Amun-Ra
Mooiste naam: Ik vond de naam van Ignotum Periculum ofzo altijd wel heel mooi :);)
Slechste deffer: Meer dan genoeg, Kan geen specifieke naam zeggen.


Stam
Beste Deffer: /
Beste Attacker: InS Geen uitleg dunkt me ? :D
mooiste cluster:-IF- Mooi cluster en nog groeiruimte naar t Oosten.
Beste uitbreidingsmogelijkheden: InS, -IF-, +TFC+
 

DeletedUser

Guest
Speler
Beste Timer: totaal geen idee
Beste Deffer: zeker gilgamesjke niet :p
Beste dodger: gilgamesjke als zijn ondersteuning op is
Beste Attacker: abe1 !
Mooiste cluster: ik vond in het begin nenya's cluster echt mooi langwerpig, nu zijn er al verschillende mooie
Mooiste naam: er zijn vele mooie prachtige namen
Slechste deffer: te veel

Stam
Beste Deffer: ?
Beste Attacker: -IF natuurlijk ;)
mooiste cluster: InQ, -IF- en E hebben wel een mooi gebied
Beste uitbreidingsmogelijkheden: InS naar zowat het hele zuiden en noorden als ze willen ;)
 

DeletedUser

Guest
{dank-u lieflap}

Speler
Beste Timer: Hier op W7 nog niet echt veel getimede aanvallen binnengehad.
Beste Deffer: gezien het verhaal Zjonbelz, ikzelf moet je toendertijd niet als aanvaller meetellen ;) dus kan er zelf niet over oordelen
Beste dodger: er heeft nog nooit iemand gedodged :p
Beste Attacker: Nenya, Abe1
Beste teamspeler: RebornJesus/Doomsdayer. zonder twijfel beste buur die ik ooit had kunnen wensen.
Mooiste cluster: Ormazd, ook zonder twijfel.
Mooiste cluster (toekomst): 13lad3r i.c.m. sunsnack, op meerdere fronten een huge cluster, prachtig om te zien.
Mooiste naam: johan punani.... als ik die naam zie denk ik vanzelf aan een geile blonde chick (jessica simpson ofzo)
Slechste deffer: de leden van gan/rw die stopten nadat er serieus aangevallen werd, chearsmate als voorbeeld...


Stam
Beste Deffer: -
Beste Attacker: oude W-Volcae viel ontzettend hard aan, ook de stam Nenya deed het toen erg goed. Op dit moment InS zonder twijfel, vooral klasse hoe snel zij (oke, ook door recruiting) k55 innemen
mooiste cluster:-IF- is prachtig, maar InS heeft natuurlijk grootste vlak.
Beste uitbreidingsmogelijkheden: InS
 

DeletedUser

Guest
Speler
Beste Timer: /
Beste Deffer: Gildor
Beste dodger: /
Beste Attacker: Nenya :p en Svekkke
Beste teamspeler: De Clerck
Mooiste cluster: Nenya:) behalve de onze ook Derya en 13Lad3r
Mooiste naam: /
Slechste deffer: Veel van GAN.

Stam
Beste Deffer: Ik denk InS, maar puur omdat ik ervan weet dat het stuk voor stuk goede spelers zijn die weten hoe ze moeten deffen.
Beste Attacker: InQ, InS en -IF-
mooiste cluster:-IF-
Beste uitbreidingsmogelijkheden: InS en -IF-
 

DeletedUser

Guest
Minst favoriete forumfiguur: In sommige opzichten Kimber vanwege haar loze opmerkingen, maar Bullix die zichzelf constant in de underdog positie probeert te schuiven wordt ook vrij hinderlijk en Arnuma en Peer123 maken er samen ook een potje van door elk topic naar hun hand te zetten. Maar ook Peevee1 mag niet ontbreken, hij kan van alle forumgangers nog het meeste vervelend zijn, door een leuk praatje af te steken dat eigenlijk nergens over gaat en totaal geen diepgang heeft.



ik ben beledigd? je hebt mij er niet bij gezet?
niks voor jou jarl!
 

DeletedUser

Guest
Ik wil even nog wat kweit over Inq,
Inq in vergelijking met de andere topstammen
Author zei:
Rang Naam Verslagen
1 __Insomnia__ 611,73 Mio.
2 Inquisitie 513,53 Mio.
3 Only Us! 372,91 Mio.
4 FearUS 361,77 Mio.
5 Infected mushroom 359,70 Mio.
Author zei:
Rang Naam Punten van de 40 beste spelers Puntentotaal Medeleden Puntendoorsnede speler Dorpen Puntendoorsnede dorp
1 InS 119.890.488 119.890.488 40 2.997.262 12033 9.963
2 +TFC+ 88.700.658 90.933.144 47 1.934.748 9269 9.810
3 FearUS 76.984.317 76.984.317 35 2.199.552 7786 9.888
4 _InQ_ 70.678.184 70.678.184 29 2.437.179 7101 9.953
5 »E« 63.132.059 63.132.059 36 1.753.668 6333 9.969
6 -IF- 62.774.184 62.774.184 35 1.793.548 6324 9.926
7 Only 60.108.392 60.108.392 40 1.502.710 6037 9.957

zie hier twee statistieken van totaal verslagen tegenstanders en de ranglijst stammen, InQ staat nummer 2 op totaal verslagen tegenstanders met slechts 29 leden, laten we dat aub ook niet vergeten!



Dan nog een ander belangrijkpunt.
Inq, of het vroegere VOC dat de meeste oorlogen heeft gevoert waar iedereen het over heeft lag in de 4 beginkontinenten,
In de eerste kontinenten beginnen vaak de actievste spelers, omdat zij gewoon het eerst beginnen, dit wil niet zeggen dat de andere kontinenten ze niet hebben maar ze hebben ze hebben er wel zeker minder. De kwaliteit en activiteit was dus in het gebied van Inq groter, wat het erg knap is dat ze zeker 3 vd 4 kontinenten tijdelijk in macht hebben gehad (44-45-54). Dit is natuurlijk weer weg omdat Sil en Inq nu gescheiden zijn. Maar wat ik hiermee wil opmerken is dat je rekening moet houden wat de spelers van Inq hebben moeten verslaan en weerstaan, ze zaten in de kontinenten met de meeste top spelers al vanaf het begin, en geen enig ander stam kan dit herhalen. Dan kan je wel zeggen dat andere stammen ook veel oorlog hebben gehad maar iedereen weet dat deze oorlogen heel wat minder inhielden dan die van Inq/ VOC.
 

DeletedUser

Guest
Ik wil even nog wat kweit over Inq,
Inq in vergelijking met de andere topstammen


zie hier twee statistieken van totaal verslagen tegenstanders en de ranglijst stammen, InQ staat nummer 2 op totaal verslagen tegenstanders met slechts 29 leden, laten we dat aub ook niet vergeten!



Dan nog een ander belangrijkpunt.
Inq, of het vroegere VOC dat de meeste oorlogen heeft gevoert waar iedereen het over heeft lag in de 4 beginkontinenten,
In de eerste kontinenten beginnen vaak de actievste spelers, omdat zij gewoon het eerst beginnen, dit wil niet zeggen dat de andere kontinenten ze niet hebben maar ze hebben ze hebben er wel zeker minder. De kwaliteit en activiteit was dus in het gebied van Inq groter, wat het erg knap is dat ze zeker 3 vd 4 kontinenten tijdelijk in macht hebben gehad (44-45-54). Dit is natuurlijk weer weg omdat Sil en Inq nu gescheiden zijn. Maar wat ik hiermee wil opmerken is dat je rekening moet houden wat de spelers van Inq hebben moeten verslaan en weerstaan, ze zaten in de kontinenten met de meeste top spelers al vanaf het begin, en geen enig ander stam kan dit herhalen. Dan kan je wel zeggen dat andere stammen ook veel oorlog hebben gehad maar iedereen weet dat deze oorlogen heel wat minder inhielden dan die van Inq/ VOC.
twstats zei:
Stam Leden Rang Score Aanval rang Aanval score Defensieve rang Defensieve score
InS 40 1 555,932,914 1 428,119,036 7 127,813,878
FearUS 35 2 373,417,661 2 299,538,931 19 73,878,730
-IF- 36 4 352,431,129 3 253,085,966 10 99,345,163
_InQ_ 29 5 338,565,888 4 241,510,309 11 97,055,579
-TA- 29 8 278,354,463 5 214,007,225 28 64,347,238
-TA- doet het na... FearUS doet het beter samen met -IF-.

Check the facts.
 

DeletedUser

Guest
gast heb je uberhaupt wel hersens?
het ging over OD TOTAAL, heel deze post ging over de oorlog, lees het aub eerst helemaal voordat je weer met zon ontzettend domme opmerking hebt. Het gaat niet alleen om aanvallen maar ook om wat ze hebben moeten verdedigen :s
 
Bovenaan