The Bronze Awards

DeletedUser

Guest
Beste stam: _InQ_, de toonaangevende stam van w7. De stam met de meeste geschiedenis in w7 heeft zich al meerdere malen bewezen en zal dat ook blijven doen.

Toonaangevende? :rolleyes:

Ze hebben een leuk oorlogje, maar dat hebben de meeste wel (gehad). Verder hebben ze enkel bewezen dat stamnamen niet op raken. ;)
 

DeletedUser

Guest
Toonaangevende? :rolleyes:

Ze hebben een leuk oorlogje, maar dat hebben de meeste wel (gehad). Verder hebben ze enkel bewezen dat stamnamen niet op raken. ;)

Hun voorgangers waren min of meer toonaangevend, maar ik vind ook niet meer dat dat nu echt het geval is. :)
 

DeletedUser

Guest
Toonaangevende? :rolleyes:

Ze hebben een leuk oorlogje, maar dat hebben de meeste wel (gehad). Verder hebben ze enkel bewezen dat stamnamen niet op raken. ;)

Ik vind dat je deze oorlog ook echt niet moet onderschatten hoor. ;) Ten eerste is Only geen continent stammentje. Wat toch zeker al vanaf het begin in de top mee draait.
Daarnaast is het ook een stam dat 3 continenten breed is met 7800 dorpen (nu wat minder :p ) dus aardig veel safe zones. ;)

Zo is een oorlog met een stammetje als Senate van een kleinere maatje.. ;) No hard feelings maar om z'n oorlog te evenaren zou die BG met -IF- toch opgeheven moeten worden. ;)

on-topic
Beste stam: InQuisitie (Schamen niet om hun oorlogen. Ik speel toch echt www.tribalwars.nl
Meest belovende stam voor de toekomst: InQuisitie (Stam heeft oorlog dus zij loggen in op www.tribalwars.nl en niet op www.tribalhugs.com
leukste stam (indruk dus niet je eigen): Only (Daar kan je lekker veel deffen. :p )
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik vind dat je deze oorlog ook echt niet moet onderschatten hoor. ;) Ten eerste is Only geen continent stammentje. Wat toch zeker al vanaf het begin in de top mee draait.
Daarnaast is het ook een stam dat 3 continenten breed is met 7800 dorpen (nu wat minder :p ) dus aardig veel safe zones. ;)

Zo is een oorlog met een stammetje als Senate van een kleinere maatje.. ;) No hard feelings maar om z'n oorlog te evenaren zou die BG met -IF- toch opgeheven moeten worden. ;)

on-topic
Beste stam: InQuisitie (Schamen niet om hun oorlogen. Ik speel toch echt www.tribalwars.nl
Meest belovende stam voor de toekomst: InQuisitie (Stam heeft oorlog dus zij loggen in op www.tribalwars.nl en niet op www.tribalhugs.com
leukste stam (indruk dus niet je eigen): Only (Daar kan je lekker veel deffen. :p )

Arrogant ? Wat voor woord is da nu ??:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Ik vind dat je deze oorlog ook echt niet moet onderschatten hoor. ;) Ten eerste is Only geen continent stammentje. Wat toch zeker al vanaf het begin in de top mee draait.
Daarnaast is het ook een stam dat 3 continenten breed is met 7800 dorpen (nu wat minder :p ) dus aardig veel safe zones. ;)

Zo is een oorlog met een stammetje als Senate van een kleinere maatje.. ;) No hard feelings maar om z'n oorlog te evenaren zou die BG met -IF- toch opgeheven moeten worden. ;)

Of ze zouden zich gaan mengen met _InQ_ ;)
Ik vind dat ze slimme zetten maken, je kan zeggen wat je wilt maar in elke redelijke stam zitten een paar toppers in die het een stam flink lastig kan maken met edelen. Zo ook in Senate, GAN, Only, »E«, _BOA_, zelfs ~OF~ :rolleyes::p
 

DeletedUser

Guest
Er wordt hier gepraat alsof _InQ_ een nieuwe wereldorde is op W7, volgens mij staat InS en +TFC+ en FearUs nog altijd dik aan de top 3.

En hoeveel oorlogen heeft InS wel niet achter de rug sinds dag 1?
 

DeletedUser

Guest
Zo is een oorlog met een stammetje als Senate van een kleinere maatje.. ;) No hard feelings maar om z'n oorlog te evenaren zou die BG met -IF- toch opgeheven moeten worden. ;)

Wat heeft -IF- daar nu weer mee te maken?

We hebben trouwens helemaal geen oorlog met Senate.
Als je dan met BullShit komt, kijk eerst op TWstats om die BullShit te onderbouwen. BullShit is als een klein kind, je moet helpen met laten groeien.
 

DeletedUser

Guest
Er wordt hier gepraat alsof _InQ_ een nieuwe wereldorde is op W7, volgens mij staat InS en +TFC+ en FearUs nog altijd dik aan de top 3.

En hoeveel oorlogen heeft InS wel niet achter de rug sinds dag 1?



Niet gaan doen alsof INS geen respect krijgt.
Amun heeft een goed punt als hij zegt dat InQ voortdurend (ook andere namen) grote oorlogen heeft meegemaakt. Door Only kom je niet zomaar heen.

Er zijn pas weinige grote oorlogen op w7. Met groot bedoel ik niet qua punten, maar puur qua skill-niveau.
Zelfde als sil-gan, het niveau ontstijgt elkaar niet vaak, vandaar duurt zoiets lang.
Het is altijd makkelijk om een kleine stam over te nemen, of om met 5 personen 1 kleinere persoon zo aan te vallen.
 

DeletedUser

Guest
Niet gaan doen alsof INS geen respect krijgt.
Amun heeft een goed punt als hij zegt dat InQ voortdurend (ook andere namen) grote oorlogen heeft meegemaakt. Door Only kom je niet zomaar heen.

Er zijn pas weinige grote oorlogen op w7. Met groot bedoel ik niet qua punten, maar puur qua skill-niveau.
Zelfde als sil-gan, het niveau ontstijgt elkaar niet vaak, vandaar duurt zoiets lang.
Het is altijd makkelijk om een kleine stam over te nemen, of om met 5 personen 1 kleinere persoon zo aan te vallen.

Voortdurend oorlog? Zoals met Order zeker?
 

DeletedUser

Guest
HPx heb ik een voorbeeld mee....

Kijk als je altijd maar alleen wil horen dat je stam de beste is en alle andere stammen niet goed zijn kun je beter je post op je stamforum zetten.
Ik ben persoonlijk blij dat ik van die nummer 1 positie af ben en dat ik nou gewoon leuk dat spelletje kan spelen zonder op die punten te letten.

Er zijn helaas vrijwel geen mensen die het spelletje als neutrale persoon bekijken. Iedereen denkt dat zijn stammetje de beste is. Terwijl er vrijwel geen personen bij zitten die een sterke speler durven aan te vallen als ze zelf dik de underdog zijn.
 

DeletedUser14228

Guest
_InQ_ ligt dan ook in het centrum van de wereld dus is het logisch dat ze al wat oorlogen hebben meegemaakt, ik zou anders niet weten hoe ze zouden kunnen groeien (tenzij je recruit...) Andere stammen zoals FearUs hebben daartoe de kans nog niet gehad, of vinden het op dit moment nog niet nodig. Maar ik vind dat je die stammen niet kunt veroordelen omdat ze nog geen oorlogen hebben gevoerd, of alleszins nog geen grootschalige oorlogen.
 

DeletedUser

Guest
Arnuma, ga nu niet doen alsof FearUS niets uitvoert. Een oorlog is zo verklaard, maar daar winnen we niets mee. P_R_K, eens een topstam, hebben we ook stapje bij stapje in stilte weggewerkt. En dat gewoon door het spelletje te spelen, en gebruik te maken van andere middelen, en niet door hier hoog van de toren te blazen. Misschien moeten jullie dat ook eens proberen. Wij brengen onze conflicten niet in de publiciteit, dat is het verschil ;) Opscheppen mag je best maar je moet niet zomaar allerlei dingen gaan roepen, de waarheid is complexer en beter verborgen dan op het eerste oog te zien is. En dat geldt heus niet alleen voor FearUS ;)

Beste stam: InS. Het is onmogelijk een andere mening te hebben en ik heb mijn visie al vaker nader uiteengezet, dus dat ga ik nu niet doen. De trouwe lezers weten wel waar ik op doel.
Meest belovende stam voor de toekomst: -TA- gaat door het wegvallen van Only een leuke toekomst tegemoet. En stammen als -IF- en »E« zitten ook nog niet op hun hoogtepunt en blijven wel gewoon constant doorgroeien :)
Slechtste top 10 stam: ~BOD~ kan mij niet bekoren, ik denk gewoon niet dat ze een top 10 plek verdienen. Ze missen de X-factor.
Beste leiders: Ik veronderstel dat het InS-team goed werk levert ;)
Favoriete leider: Madmaniac200, vanwege mijn eigen ervaringen met hem.
Favoriete forumfiguur: Xtraxion
Minst favoriete forumfiguur: In sommige opzichten Kimber vanwege haar loze opmerkingen, maar Bullix die zichzelf constant in de underdog positie probeert te schuiven wordt ook vrij hinderlijk en Arnuma en Peer123 maken er samen ook een potje van door elk topic naar hun hand te zetten. Maar ook Peevee1 mag niet ontbreken, hij kan van alle forumgangers nog het meeste vervelend zijn, door een leuk praatje af te steken dat eigenlijk nergens over gaat en totaal geen diepgang heeft.
Meest arrogante spelers: Arnuma, ik hoop dat het een act is :eek:
Minst arrogante spelers: Die hoor je niet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Beste stam: InS. Het is onmogelijk een andere mening te hebben en ik heb mijn visie al vaker nader uiteengezet, dus dat ga ik nu niet doen. De trouwe lezers weten wel waar ik op doel.
Meest belovende stam voor de toekomst: -TA- gaat door het wegvallen van Only een leuke toekomst tegemoet. En stammen als -IF- en »E« zitten ook nog niet op hun hoogtepunt en blijven wel gewoon constant doorgroeien :)
Slechtste top 10 stam: ~BOD~ kan mij niet bekoren, ik denk gewoon niet dat ze een top 10 plek verdienen. Ze missen de X-factor.
Beste leiders: Ik veronderstel dat het InS-team goed werk levert ;)
Favoriete leider: Madmaniac200, vanwege mijn eigen ervaringen met hem.
Favoriete forumfiguur: Xtraxion
Minst favoriete forumfiguur: In sommige opzichten Kimber vanwege haar loze opmerkingen, maar Bullix die zichzelf constant in de underdog positie probeert te schuiven wordt ook vrij hinderlijk en Arnuma en Peer123 maken er samen ook een potje van door elk topic naar hun hand te zetten. Maar ook Peevee1 mag niet ontbreken, hij kan van alle forumgangers nog het meeste vervelend zijn, door een leuk praatje af te steken dat eigenlijk nergens over gaat en totaal geen diepgang heeft.
Meest arrogante spelers: Arnuma, ik hoop dat het een act is :eek:
Minst arrogante spelers: Die hoor je niet.

Is eigenlijk voor het eerst dat ik van iemand hoor dat ik probeer in een underdogrol te komen. Heb je hier ook nadere uitleg voor Jarl? Ik ben het nl absoluut niet met je eens. Het enige dat ik doe is tegen de gevestigde (of althans in hun eigen ogen) orde schoppen, maar zie mezelf niet als underdog. Ben benieuwd. Helemaal nu ik al een paar dagen stil ben geweest ghehehe...
 

DeletedUser

Guest
Jarl, wat je daar zegt is echt klinklare onzin. FearUS heeft serieus nog geen fatsoenlijke oorlog gehad, kom op, je weet zelf dat P_R_K geen topstam is.
 
Bovenaan