Tft - and

DeletedUser3166

Guest
Ben je er niet mee akkoord? Klinkt toch heel logisch.

en tot daar de serieuze commentaar.....and is zoveel beter? Toon dat dan maar eerst is op alle fronten ;) Pas als jullie op elk front winst pakken dan mag je deze uitspraak nog is doen.

als jullie geen BG zouden zijn met DTW wil ik wel eens zien hoelang Cervix en DTW het uithouden. Dat enorm front met elkander erbij zou 1 van jullie zeker en vast vernietigen. Ik denk DTW eerder dan Cervix.
 

DeletedUser

Guest
Now Nachtwaker, Im really happy for you, and imma let you finish,
but TFT was one of the best tribes of all time.
ONE of the best tribes of all time!
 

DeletedUser3166

Guest
Heel zeker van ja en als jullie geen BG dan juist nog meer. Lijkt mij logissch.
 

DeletedUser13822

Guest
Heel zeker van ja en als jullie geen BG dan juist nog meer. Lijkt mij logissch.

is echt de grote bs die er is é. Ons bg bestaat al jaren, dat is ook de hoofdredenen dat onze grens zo groot is. Toen we het bg net aangingen was er een zeer kleine grens in k66 en k76 waar we beide aan het aanvallen op een stam (weet de naam zelfs al niet meer). Als we toen niet die stap hadden gezet richting een gemeenschappelijk doel (cq2 / CdM) dan had de grens er ook nooit zo uitgezien zoals ze vandaag is.

En waarom zouden we dat bg nu niet houden? We groeien zonder al te veel problemen (in elk huwelijk zijn er discussies) mooi naast elkaar en kunnen altijd op elkaar rekenen op elk vlak. Ook is er een band gegroeid die verder gaat dan gewoon diplomatie tussen stammen. Spelers van dtw en cervix komen onderling goed overeen, ook al liggen ze paar continenten van elkaar verwijderd.

Het is gewoon het falen van diplomatie tussen andere stammen omdat ze niet iets dergelijks hebben kunnen ontwikkelen, of je moet de fusie van firm & borg zien als een zeer sterke diplo.
 

DeletedUser

Guest
is echt de grote bs die er is é. Ons bg bestaat al jaren, dat is ook de hoofdredenen dat onze grens zo groot is. Toen we het bg net aangingen was er een zeer kleine grens in k66 en k76 waar we beide aan het aanvallen op een stam (weet de naam zelfs al niet meer). Als we toen niet die stap hadden gezet richting een gemeenschappelijk doel (cq2 / CdM) dan had de grens er ook nooit zo uitgezien zoals ze vandaag is.

En waarom zouden we dat bg nu niet houden? We groeien zonder al te veel problemen (in elk huwelijk zijn er discussies) mooi naast elkaar en kunnen altijd op elkaar rekenen op elk vlak. Ook is er een band gegroeid die verder gaat dan gewoon diplomatie tussen stammen. Spelers van dtw en cervix komen onderling goed overeen, ook al liggen ze paar continenten van elkaar verwijderd.

Het is gewoon het falen van diplomatie tussen andere stammen omdat ze niet iets dergelijks hebben kunnen ontwikkelen, of je moet de fusie van firm & borg zien als een zeer sterke diplo.

Het feit dat die BG er nog is wijst erop dat ze nodig is, anders was ze al lang verleden tijd. Zoals ik al vaker gezegd heb, als 1 van de 2 stammen niet voor rede vatbaar is (of de diplomatie niet nodig acht), kan een verbond niet lang standhouden. Zolang een meerderheid in beide stammen voor de nap/bg is wel. Ik kijk bijvoorbeeld naar AND-TFT of B0RG-FIRM toen deze van nap/bg plots overgingen naar oorlog. Beide voorbeelden komt niet neer op een falen van diplomatie maar door een verandering van prioriteiten. Cervix kan hoogstwaarschijnlijk overleven zonder DTW, maar DTW op dit moment niet zonder Cervix. Als jullie DTW als vijand zouden hebben, zou deze stam een enorme grens hebben, misschien wel groter dan de huidige grens die AND heeft en zou het voor hen dus ook onmogelijk zijn om deze te blijven verdedigen. Deze conclusie trek ik uit het feit dat DTW verliezen leidt die Cervix niet heeft tegenover AND. Maar dit is natuurlijk een conclusie van een moment, dit kan ook ieder(e) dag/week/maand/jaar totaal omkeren.;)
 

DeletedUser13822

Guest
Ik denk dat het bg ind ontstaan is door het feit dat we elkaar nodig hebben/hadden. Maar doordat het bg al zo lang bestaat is het huidige bg meer als dat alleen. Cervix en dtw geven elkaar een veilige grens, mocht die er niet zijn is de situatie totaal anders, daarin heb je gelijk. Maar dat we niet zonder elkaar kunnen? Betwijfel ik ten zeerste. DTW kan perfect overleven zonder cervix en andersom, al zullen de tactieken van beide stammen dan anders moeten. Maar als één partij de andere loslaat zal de ander niet zonder enige kans verdoemd zijn. Al gaan we dit toch nooit weten, en zijn we over een utopie bezig als we het hebben over een einde van het bg cervix-dtw.
 

DeletedUser16881

Guest
Ik denk dat Cervix wel zonder DTW kan, maar niet andersom. Het verlies van die veilige grens is voor DTW veel ingrijpender, omdat die ook al een stevige grens hebben met AND. De grens Cervix-AND stelt veel minder voor. Cervix kan zich dan volledig op DTW richten, terwijl AND ook op DTW blijft beuken.
 

DeletedUser

Guest
tja , zou AND wel willen ja :D , jammer genoeg zijn er nog personen die te vertrouwen zijn , AND beseft dat niet altijd , als je king in je rangen hebt ... wees op je hoede
 

DeletedUser

Guest
Leuke gedachtespelletjes inderdaad, maar volslagen irrelevant.
 

DeletedUser3573

Guest
die scheuring van de Nap zal jullie bij AND wel goed uitkomen :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
die scheuring van de Nap zal jullie bij AND wel goed uitkomen :rolleyes:

:confused:

Spreek ik over een nap tussen DTW en Cervix?

Volgens mij heeft iedereen het hier over een BG:rolleyes: en heeft ook niemand gezegd dat die moet wegvallen. Hier worden enkel meningen gegeven over het feit als de BG er niet meer zou zijn.;)
 

DeletedUser

Guest
Zoals PJ zei, doordat onze BG al zolang standhoudt, heeft dat een immense invloed op de ligging op de kaart.
Zowel onze dorpen als de dorpen van Cervix staan aan die grens compleet leeg.
Ok, hervormen is nu niet bepaald zeer moeilijk. Echter ligt iedereen daar kris kras door elkaar en zou er van strijd geen sprake zijn.

Mocht er ooit zo'n oorlog komen, denk ik dat Cervix zijn focus vooral op DTW zou kunnen leggen, vanwege hun iets kleinere grens met AND. Daarom zou ik inderdaad verwachten dat Cervix rond C76, 75 terreinwinst boekt.
Echter heb je het account freedomjero dat als een blok zou vallen en een musake voor DTW zou betekenen, maar dan nog erger (zoiets is echt onverdedigbaar)

Afijn, BG moet blijven bestaan of ik ga op delete.
 
Bovenaan