Tft - and

DeletedUser21032

Guest
Account waar Plox toen eens wat heeft opgedaan, weet alleen even niet meer wie.
+ Dat vele uit AND werden ontslagen, remember?

Plox heeft daar zo goed als geen aandeel in, het was de speler op effex die mijn account toen wat verprutste samen met geheel AND. En die speler had banden met de leiding van DTW meen ik mij toch te herinneren.

De speler op effex was een oude vriend van mij uit wereld 2.
Daardoor kreeg ik na zijn actie de vv.
Zoals manu kon zien in zijn logs, kreeg ik de vv pas nadat alles gebeurd was, ik had hier geen aandeel in.
Echter dacht iedereen dat ik het was, omdat ik de vv uiteindelijk had en het allemaal wel lollig vond.


EDIT:

Bij mijn weten heeft zelfs AND deze laffe techniek toegepast op ex stamgenoten..
Dus AND moet niet te hard komen roepen hier.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
zielig , al dat gezever over verprutsen van een account , ik geef bijna nooit vv af en als ik die afgeef is het aan een buddy die ik al jaren ken en vertrouw , als je niet in staat bent een betrouwbare vv te zoeken , geef dan de vv niet af

wat niet wegneemt dat sommigen , ook al krijgen ze het account in handen , het wegsturen van troepen en wat dan nog niet zouden overwegen , gewoon uit respect en eergevoel

in iedere stam heb je kerels die daar anders over denken , soit . iedereen moet met z'n eigen geweten overeenkomen ...
 

DeletedUser

Guest
zielig , al dat gezever over verprutsen van een account , ik geef bijna nooit vv af en als ik die afgeef is het aan een buddy die ik al jaren ken en vertrouw , als je niet in staat bent een betrouwbare vv te zoeken , geef dan de vv niet af

wat niet wegneemt dat sommigen , ook al krijgen ze het account in handen , het wegsturen van troepen en wat dan nog niet zouden overwegen , gewoon uit respect en eergevoel

in iedere stam heb je kerels die daar anders over denken , soit . iedereen moet met z'n eigen geweten overeenkomen ...

Leer eerst de feiten kennen voor je iets zegt, de speler was zijn buddy in Night. Men kon het alleen niet aanvaarden dat de speler voor een andere stam koos dan DTW dus reageert men daar zo op...

Het is dus niet doorsturen, enkel op een foutieve manier bemachtigen door spelers die men vertrouwd.

@ plox: welke voorbeelden bij AND heb jij het dan over want ik weet er mij geen enkel te herinneren?
 

DeletedUser21032

Guest
Is geen AND bij mijn weten..

Mohniels1.. is leeggezet toen door bram dacht ik voor een deel.. ;)
 

DeletedUser

Guest
Leer eerst de feiten kennen voor je iets zegt, de speler was zijn buddy in Night. Men kon het alleen niet aanvaarden dat de speler voor een andere stam koos dan DTW dus reageert men daar zo op...

Het is dus niet doorsturen, enkel op een foutieve manier bemachtigen door spelers die men vertrouwd.

slechte buddy en slechte communicatie dan , ik kan me niet inbeelden dat AC of Ollie of hezhi m'n vv gaat doorgeven aan derden met de bedoeling rond te neuzen en leeg te zetten
 

DeletedUser

Guest
Plox heeft daar zo goed als geen aandeel in, het was de speler op effex die mijn account toen wat verprutste samen met geheel AND. En die speler had banden met de leiding van DTW meen ik mij toch te herinneren.

Of je zwijgt, of je vertelt geen leugens.

Ga je nu werkelijk het effex-voorval op onze schuiven??
 

DeletedUser

Guest
Leer eerst de feiten kennen voor je iets zegt, de speler was zijn buddy in Night. Men kon het alleen niet aanvaarden dat de speler voor een andere stam koos dan DTW dus reageert men daar zo op...

Het is dus niet doorsturen, enkel op een foutieve manier bemachtigen door spelers die men vertrouwd.

@ plox: welke voorbeelden bij AND heb jij het dan over want ik weet er mij geen enkel te herinneren?

dit was voor een deel zo. heb ik je eveneens gezegd via pm. wanneer leren jullie nu eens nederlands begrijpen?
ik vertrouwde hem en hij mij. hij schendt mijn vertrouwen dan heb ik het volle rechte terug te slaan. dit kunnen jullie mss allen een laffe daad vinden maar zo voelde ik mij ook behandeld door hem.
 

DeletedUser39990

Guest
Leer eerst de feiten kennen voor je iets zegt, de speler was zijn buddy in Night. Men kon het alleen niet aanvaarden dat de speler voor een andere stam koos dan DTW dus reageert men daar zo op...

Het is dus niet doorsturen, enkel op een foutieve manier bemachtigen door spelers die men vertrouwd.

@ plox: welke voorbeelden bij AND heb jij het dan over want ik weet er mij geen enkel te herinneren?

Hij wou naar *dtw*, maar werd niet toegelaten.. Leer zelf de feiten..
 

DeletedUser

Guest
dit was voor een deel zo. heb ik je eveneens gezegd via pm. wanneer leren jullie nu eens nederlands begrijpen?
ik vertrouwde hem en hij mij. hij schendt mijn vertrouwen dan heb ik het volle rechte terug te slaan. dit kunnen jullie mss allen een laffe daad vinden maar zo voelde ik mij ook behandeld door hem.

wow hij had je uit z'n vrienden lijst gekickt, big deal...
 

DeletedUser

Guest
zoals? maar voor deze actie is toch geen excuus

voor jou dan niet he. deze actie wordt zoals ik al tegen anderen gezegd heb hier veel te veel uitvergroot. wist niet dat ik dan zo'n impact kon hebben op een AF. maarja. tussen maarten en mij zijn de spanningen veel minder dan wat jullie hier elkaar allemaal verwensen.
 

DeletedUser46849

Guest
Neem nu dat een account van DTW in handen valt van AND ( temidden hun cluster ) ...
Ik ben er 100% zeker van dat ze hetzelfde zullen doen.
Ook al beweren ze misschien van niet. :eek:
 

DeletedUser

Guest
Neem nu dat een account van DTW in handen valt van AND ( temidden hun cluster ) ...
Ik ben er 100% zeker van dat ze hetzelfde zullen doen.
Ook al beweren ze misschien van niet. :eek:

ben ik even zeker van. en ik wou het niet eens zo vergaand..
 

DeletedUser44941

Guest
Neem nu dat een account van DTW in handen valt van AND ( temidden hun cluster ) ...
Ik ben er 100% zeker van dat ze hetzelfde zullen doen.
Ook al beweren ze misschien van niet. :eek:

Ik weet niet of je hiermee het gene wat dorp heeft gedaan goed probeert te praten, maarja dat zou dan heel sneu zijn. Wij hebben bewijzen dat DTW dat zou doen, want het is gebeurd, maar waar is jou bewijs, alleen dat je het zelf 100 % zeker weet. Maar dat blijft Subjectief, dus kom met Feiten.
 

DeletedUser19263

Guest
ik denk niet dat wij dat doen, en als iemand uit and dit wel zal doen zullen wij zekr deze persoon aanspreken

ook zullen wij deze speler dan niet aanvallen
 
Bovenaan