Tft - and

DeletedUser

Guest
ik denk niet dat wij dat doen, en als iemand uit and dit wel zal doen zullen wij zekr deze persoon aanspreken

ook zullen wij deze speler dan niet aanvallen

wel grappig , die aureooltjes van jullie

luister , dit was een actie van één persoon , we hebben hem daarover aangesproken , op zich deed hij niks strafbaars maar het valt niet goed te keuren binnen bepaalde normen

maar jullie hebben weer een been gevonden om aan te knagen , prima , zolang je daar over bezig bent en jullie zelf verheerlijken kan het geen kwaad :D
 

DeletedUser5148

Guest
Na 3dagen inactief te zijn en terug te komen op het AF deed ik dit:
Ik las 2posts
Ik ging onmiddelijk een andere discussie gaan openen...

OMG, just pown!
 
Reactiescore
28
ik denk niet dat wij dat doen, en als iemand uit and dit wel zal doen zullen wij zekr deze persoon aanspreken

ook zullen wij deze speler dan niet aanvallen

King heeft toch eens iemand z'n front leeggezet, 1 dag gewacht en het dan opgeëdeld? of vergis ik mij nu?
wel van voor de tijd van AND hoor, maar ik meen me zoiets te herinneren.
 

DeletedUser47506

Guest
ik denk niet dat wij dat doen, en als iemand uit and dit wel zal doen zullen wij zekr deze persoon aanspreken

ook zullen wij deze speler dan niet aanvallen

DTW heeft 2 keer de kans gehad om dit de doen en ze hebben dus die kans gegrepen, raar dat DTW andere spelers kan overhalen, omwille van vriendschap om zo vijandelijke vv's in handen te krijgen?
en als ik nu zo Sonnie hoor is het AND nog nooit gelukt:confused:

zegt toch weer iets over de overmacht van DTW.
 

DeletedUser47506

Guest
als ik de vv van de vijand in handen zou krijgen dan had ik wel geweten.
er zijn er wel meer die zo denken, er is nog nooit en oorlog gewonnen die eerlijk is gewonnen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
als ik de vv van de vijand in handen zou krijgen dan had ik wel geweten.
er zijn er wel meer die zo denken, er is nog nooit en oorlog gewonnen die eerlijk is gewonnen.

dit bepaalt volgens mij toch niet de oorlog hoor..
 

DeletedUser

Guest
Denk je dat het geen invloed heeft?
Every action has consequences.
 

DeletedUser

Guest
Ik zeg niet dat het bepalend is of zal zijn.

Maar uit je reacties leid ik af dat je iemand bent met minder (tactisch) inzicht, ik zou je willen aanraden anderen voor je te laten denken.
 

DeletedUser5148

Guest
Ik zeg niet dat het bepalend is of zal zijn.

Maar uit je reacties leid ik af dat je iemand bent met minder (tactisch) inzicht, ik zou je willen aanraden anderen voor je te laten denken.

Hmm... Maar normaal denken de trainers voor de pokémon...
Waarom denk ik, als pokémon dan ook na billy??
Ben ik zo superieur?! :cool:
 

DeletedUser

Guest
Wie zegt dat een hond niet kan denken?




Genoeg filosofisch gezever...
 
Bovenaan