Tegeltje van de dag

DeletedUser65921

Guest
e1d5b3545b476c889c2afc5d28242e0e.png

Die moet toch wel een ongelofelijke grote plaat voor zijn kanis hebben..:D

Is getekend,

MrWr

Ja die polo waar ik dat tegen zei heeft inderdaad een zeer grote plaat voor zijn kop :D
 
Reactiescore
60

DeletedUser6532

Guest
Ik snap echt niet dat jullie nog zo een grote mond durven op te zetten, ik heb nog nooit iets van jullie gehoord op casual, ik ga speciaal het front opzoeken en dan lopen jullie weg door jullie dorpen uit te bouwen .. En het waren jullie die altijd klaagden over dat leden zich lieten zakken in punten zodat ze niet meer aangevallen konden worden...

(3.2.1.... klaar om te flippen met reacties matroosjes van ship :))
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Ik snap echt niet dat jullie nog zo een grote mond durven op te zetten

Nou dat is meer dan wederzijds !

Ik heb nog nooit iets van jullie gehoord op casual, ik ga speciaal het front opzoeken en dan lopen jullie weg door jullie dorpen uit te bouwen.. En het waren jullie die altijd klaagden over dat leden zich lieten zakken in punten zodat ze niet meer aangevallen konden worden...

Wat wil je een medaille voor moed? Een account met een safezone van 80% die voor 60% defensief speelt gaat een front creëren. Daar moet je ballen voor hebben, zeker als je front gaat creëren bij een speler met een gigantisch front waar je met een man of 6 tegen ligt. Ja dat valt wel onder de categorie badass die op zoek is naar actie.

Of was het de eerste actie die je maakte, samen met 3(!) andere stammen die elk meer leden hebben een oorlog verklaren tegen een andere stam. Dat was ook een staaltje van moed tonen. Een bende waardeloze mietjes dat is Zero B, met een leiding die een mooi voorbeeld is van wat er zich in de stam bevindt.

Dat is ook de reden waarom je niets van actie hebt zoals ik jouw stamlid al zei, als je 100 vs 13 speelt dan zit je met een verhouding van 7/1 wat betekend dat je lang kan wachten tot je aan de beurt bent. Als zijn er natuurlijk ook de speciale gevallen die we gewoon niet aanvallen omdat er geen eer aan te behalen is, voor mijn part pas jij wel in die categorie. Bewijs je eens ingame voor je ons komt provoceren.

En de laatste oorzaak waarom jullie het relatief rustig hebben is omdat de luie mods een gigantische domme beslissing hebben gemaakt een jaartje terug. De casual was 1 van de werelden waar munthalvering nog van toepassing ging zijn. Maar dat was teveel werk dus passen ze snel die 'instelling' aan, zonder inspraak van de spelers. Daarom is het nu zeer lang wachten tot we voldoende edels hebben om een mooie tegenaanval te doen. Ze zouden beter alsnog die halvering doorvoeren want de casual staat eerder stil dan dat ie vooruit gaat (@Poo.).


(3.2.1.... klaar om te flippen met reacties matroosjes van ship :))

b76a1291516a002b576e3091c62b1f3253713e4ec8eb3f0f1bb762a6367b7f77.jpg
 

DeletedUser6532

Guest
Told ya :D en over je tekstje dat ik niet eens las : OK :)
 
Reactiescore
746
En de laatste oorzaak waarom jullie het relatief rustig hebben is omdat de luie mods een gigantische domme beslissing hebben gemaakt een jaartje terug. De casual was 1 van de werelden waar munthalvering nog van toepassing ging zijn. Maar dat was teveel werk dus passen ze snel die 'instelling' aan, zonder inspraak van de spelers. Daarom is het nu zeer lang wachten tot we voldoende edels hebben om een mooie tegenaanval te doen. Ze zouden beter alsnog die halvering doorvoeren want de casual staat eerder stil dan dat ie vooruit gaat (@Poo.).

Umh.. nee.
Eerst en vooral is er niet zoiets als 'munthalvering is van toepassing'. Is er nooit geweest. Een wereld kan in aanmerking komen voor munthalvering.
There's a difference ;) Namelijk diegene dat we niet 'verplicht' zijn om deze door te voeren, of dat we dit kunnen doen wanneer wij dit nodig/gepast/mogelijk achten.

Dit laatste zijnde de belangrijkste ;)

Dus Tim, gelieve geen onzin/leugens te verspreiden want met betrekking tot Casual zijn munthalveringen nog even veel van toepassing als 2 jaar terug. Namelijk: mogelijk in aanmerking. Niet 'oh we doen om de x maanden een halvering' (zo gaat bijv de ronde dat we dit om de 3 maanden doen, wie dit gerucht overigens heeft verspreid mag billenklets krijgen want het is onzin).

Dat gezegd zijnde, prettige avond.
 

DeletedUser65921

Guest
Told ya :D en over je tekstje dat ik niet eens las : OK :)

En dat is dus de reden waarom niemand jou serieus neemt, niet eens de moed hebben het weerwoord op je zever te lezen.
Ga ergens anders onzin spuien en laat de grote jongens praten als je niks deftigs toe te voegen hebt.

En kom nu maar niet weer af met dat je tjap hebt weggespeeld, want die aanval was echt waar van het slechtste dat ik ooit zag, was enkel en alleen omdat er niet gedeft werd dat je er door kwam.
 

DeletedUser6532

Guest
Jij begint er altijd over, ik heb gewoon zin in eindeloze discussies die jullie altijd naar jullie hand willen zetten.

Dit is trouwens ook de reden dat niemand nog met jullie in discussie willen gaan, jullie zijn betweters die zogezegd nooit iets fout doen, en daar valt nu eenmaal niet mee te praten.

Zoals Poo. al aangeeft versturen jullie leugens de wereld in om daar jullie voordeel uit te halen, dat is wat me zo mateloos stoort aan SHIP. Voor de rest hebben jullie geen enkele reden om mij af te breken. Ik speel gewoon mijn spel, als jullie niet willen verdedigen is dat jullie probleem maar in de tussentijd pak ik wel mijn dorpjes mee :)
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Umh.. nee.
Eerst en vooral is er niet zoiets als 'munthalvering is van toepassing'. Is er nooit geweest. Een wereld kan in aanmerking komen voor munthalvering.
There's a difference ;) Namelijk diegene dat we niet 'verplicht' zijn om deze door te voeren, of dat we dit kunnen doen wanneer wij dit nodig/gepast/mogelijk achten.

Dit laatste zijnde de belangrijkste ;)

Dus Tim, gelieve geen onzin/leugens te verspreiden want met betrekking tot Casual zijn munthalveringen nog even veel van toepassing als 2 jaar terug. Namelijk: mogelijk in aanmerking. Niet 'oh we doen om de x maanden een halvering' (zo gaat bijv de ronde dat we dit om de 3 maanden doen, wie dit gerucht overigens heeft verspreid mag billenklets krijgen want het is onzin).

Dat gezegd zijnde, prettige avond.

Nou de wiki pagina is hier en daar aangepast maar indertijd stond er inderdaad dat casual 1 in aanmerking kwam voor munthalvering. Wat je nog steeds op de wiki kan lezen is hetvolgende:

Deze instelling zal doorgevoerd worden van zodra er minder dan 1.000 spelers op een wereld spelen. Elke maand zullen we dit voor alle werelden controleren en zal elke betroffen wereld een stemming krijgen. Indien minimum 2/3 van de spelers voor een halvering stemt (66%) zullen we de halvering doorvoeren. Indien de stemming afgewezen wordt zal een volgende stemming plaatsvinden van zodra er minder dan 500 spelers zijn, deze stemming is dan opnieuw voor een halvering (zie ook hieronder).

Deze stemming zal meteen ook bepalen of het onmogelijk wordt om te herstarten op deze spelwereld.

Deze tekst insinueert nergens dat jullie niet verplicht zijn. Deze zegt zeer duidelijk vanaf het moment er is dat er minder dan 1.000 spelers zijn er sowieso een stemming ging komen.

Dus Poo. ik vertel helemaal geen leugens, ik vind het niet leuk dat je probeert me voor een onzin/leugens verkoper wilt voorstellen. Het staat nog exact op de wiki en daarom zou ik nog steeds graag die stemming krijgen. (En die billenklets mag je bijhouden)







Jij begint er altijd over, ik heb gewoon zin in eindeloze discussies die jullie altijd naar jullie hand willen zetten.

Dit is trouwens ook de reden dat niemand nog met jullie in discussie willen gaan, jullie zijn betweters die zogezegd nooit iets fout doen, en daar valt nu eenmaal niet mee te praten.

Zoals Poo. al aangeeft versturen jullie leugens de wereld in om daar jullie voordeel uit te halen, dat is wat me zo mateloos stoort aan SHIP. Voor de rest hebben jullie geen enkele reden om mij af te breken. Ik speel gewoon mijn spel, als jullie niet willen verdedigen is dat jullie probleem maar in de tussentijd pak ik wel mijn dorpjes mee :)

Zoals ik hierboven al zei, ik lieg niet, Poo. heef thet hier verkeerd op. En we hebben wel een reden om je af te breken. Dat je je spel speelt etc is allemaal inorde, maar het Af dient om propaganda te voeren, dat houdt in dat je op zijn minst het respect hebt voorgaande posts te lezen en erop te reageren, anders reageer je naast de kwestie en dat staat gelijk aan spammen. Tenzij Poo. me nu weer een leugenaar wil noemen natuurlijk :(
 
Reactiescore
746
Wiki is meer dan 3 jaar verouderd. Info die daar staat is incorrect mbt werelden. (Oa de reden dat dit soort pagina's met foutieve info binnenkort verdwijnen, en anderen momenteel worden bijgewerkt)

Mijn bovenstaande post blijft gewoon van toepassing ;)
Er is geen termijn waarin we stemmingen doen.
 

DeletedUser65921

Guest
Jij begint er altijd over, ik heb gewoon zin in eindeloze discussies die jullie altijd naar jullie hand willen zetten.

Dit is trouwens ook de reden dat niemand nog met jullie in discussie willen gaan, jullie zijn betweters die zogezegd nooit iets fout doen, en daar valt nu eenmaal niet mee te praten.

Zoals Poo. al aangeeft versturen jullie leugens de wereld in om daar jullie voordeel uit te halen, dat is wat me zo mateloos stoort aan SHIP. Voor de rest hebben jullie geen enkele reden om mij af te breken. Ik speel gewoon mijn spel, als jullie niet willen verdedigen is dat jullie probleem maar in de tussentijd pak ik wel mijn dorpjes mee :)

Nope, wij kunnen ons ongelijk toegeven, heb ik jou of iemand anders van je kant og niet zien doen ;)

Punt is dat jij een enorme dikke nek krijgt van een prestatie die er geen is en je dan als de koning begint te gedragen.
Daarom, presteer iets en kom dan praten, want dat heb je nog niet gedaan.

En presteren doe je niet door de makkelijke weg te kiezen, just a hint.
 

DeletedUser6532

Guest
Ik heb alleen jullie uitspraken weerlegt met de statistieken die er zijn :)
 

DeletedUser

Guest
En ik heb je ego weerlegd met de hard facts.

Om on-topic te blijven:

637fad8709.jpg

Ahzo, dus eigenlijk kom je hier alleen om wat stoom af te blazen ofzo want van de vriendelijkheid heb ik nog nooit iets gemerkt :p

@tim010 spijtig genoeg telt de wiki niet als regelement :p je zult dus nog wat langer met ons opgeschept zitten <3
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Ja blijkbaar, zeer triestig geval aangezien zowel het AF als de game links heeft naar de wiki, het is dan ronduit belachelijk dat de mods niet achter die wiki staan.
Dat is zoals regels opstellen, maar ze niet toepassen want we hebben geen goesting ze up to date te houden. Verder had ik nog steeds gelijk want indertijd toen er beslist werd dat edelhalveringen niet meer gingen gebeuren heb ik zelf de boze reactie gegeven dat ze dan hun wiki mochten aanpassen want casual viel onder die regel. Niet moeilijk dat de wiki niet meer klopt, slordig de sporen uitwissen dat is er gebeurd.

Ook vreemd dat andere delen van de wiki tot de dag van vandaag nog steeds wel aangepast worden. https://help.tribalwars.nl/wiki/Team.


Maar ach Tim wordt wel weer een leugenaar genoemd, das makkelijker aangezien de helft hier geen verstand gebruikt en liever ziet dat ik onterecht leugenaar genoemd wordt.
 
Bovenaan