Tegeltje van de dag

DeletedUser

Guest
0_S_n_que_Mus_e_du_Prado_Cat_144_2.jpg
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
goh, mad zou ik het niet noemen eerder rusteloos. Jullie verklaren oorlog en beloven ons vernietigende aanvallen, SHIP kapot en al die andere zever.
Uiteindelijk zitten jullie nu in de fase negeer SHIP, misschien vergeten zei dan ook dat het oorlog is en krijgen we geen aanvallen meer. United Masters schept met een overmacht van 100 tegen 13 zo'n zwak beeld dat er al mensen de oversteek maken naar de winnende zijde :rolleyes:
 

DeletedUser65921

Guest
Begrijpend lezen is moeilijk :rolleyes2:

Uit de context zie je duidelijk dat ik het heb dat ik spreek van onze kant en dat jullie falers die ons wel even gingen wegspelen niks liggen te doen.

Overigens heb ik die massa niet gepland maar dat zijn details.

Je had beter je tijd gestoken in deftig te deffen daar in plaats van screentjes te maken, zelfs niet getagd :p
 
Reactiescore
92
Nee, het was niet meteen duidelijk.
Mijn statement blijft wel staan. :p Jullie werken flink samen met ~I~

Als ik weer aan het deffen ben merk je t wel. Afgelopen 3 maanden:
laotzu.png
 
Reactiescore
92
Wanneer gaan jullie het dan een 100 v 41 noemen?

Die quote sloeg op mijn overgang van vv-er naar leermeester. :rolleyes2:
 
Laatst bewerkt:

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
De dag dat ~I~ ook geviseerd wordt lijkt me.

Jullie oorlogsverklaring duidde aan dat jullie om een of andere gekke reden een probleem hebben met SHIP, er staat ook zeer mooi dat jullie enkel de intentie hebben SHIP weg te spelen en niet alle SHIP-gezinden. Jullie vallen ons theoretisch gezien (want jullie doen atm niets) nog steeds met 100 vs 14 aan. Dat ~I~ inziet dat jullie voor niets staan en daarom mee willen aanvallen op jullie staat daar los van. ~I~ heeft de oorlog namelijk niet ingegaan.

Ik refereer graag naar aanvallen op SHIP van vv accounts en freelancers die wij er ook niet mochten bijrekenen.



En dat leermeester, goh dat je geen vv's meer wil doen op al die rotslechte accounts met faalclears en dergelijke snap ik zeker. Maar of je je maatjes wat leert is maar de vraag. Het enige wat jullie geleerd hebben is wat wij jullie laatste maanden geleerd hebben, namelijk "Voetjes op de grond houden", we zijn niet onder de indruk.
 

DeletedUser65921

Guest
Ah jij hebt je stammies de ongeloofelijke skill gegeven om overstackte dorpen te verliezen?
Om ongelovige clears met enkel bijl en rammen te maken?

Impressive :)

Ik heb ook nooit ontkend dat wij samen werken met I, dus ik zie je punt niet.
 
Reactiescore
92
De dag dat ~I~ ook geviseerd wordt lijkt me.

Jullie oorlogsverklaring duidde aan dat jullie om een of andere gekke reden een probleem hebben met SHIP, er staat ook zeer mooi dat jullie enkel de intentie hebben SHIP weg te spelen en niet alle SHIP-gezinden. Jullie vallen ons theoretisch gezien (want jullie doen atm niets) nog steeds met 100 vs 14 aan. Dat ~I~ inziet dat jullie voor niets staan en daarom mee willen aanvallen op jullie staat daar los van. ~I~ heeft de oorlog namelijk niet ingegaan.

Ik refereer graag naar aanvallen op SHIP van vv accounts en freelancers die wij er ook niet mochten bijrekenen.

En dat leermeester, goh dat je geen vv's meer wil doen op al die rotslechte accounts met faalclears en dergelijke snap ik zeker. Maar of je je maatjes wat leert is maar de vraag. Het enige wat jullie geleerd hebben is wat wij jullie laatste maanden geleerd hebben, namelijk "Voetjes op de grond houden", we zijn niet onder de indruk.

~I~ solliciteert zeker naar wat aandacht. Precies wat jullie willen lijkt me.

Ik refereer graag naar spelers als bossbassie, black cop en enkele AZTEC spelers die ik er om dezelfde reden ook niet bij rekende. ~I~ heeft daarentegen als stam duidelijk jullie kant gekozen.
Waar staat dat het de intentie is geen SHip gezinden weg te spelen? We wilden de piraterij beëindigen, als een berg azteken en nog wat noordelingen met jullie in zee gaan vallen zij er ook onder.

Het is niet dat ik geen vv's wil doen, we zijn gewoon naar de volgende stap gegaan. Je kan niet verwachten dat spelers die nog nooit een massa hebben gedeft feilloos kunnen spelen. Meteen hebben ze gevraagd hoe ze het het beste konden aanpakken. Dat zijn nu de spelers van de toekomst en dit is ook een reden waarom ik hier speel, laten zien wat mogelijk is. Ze weten ondertussen meer dan perre, die toch al heel wat massa's heeft 'gedeft'. Hij lijkt gewoon te koppig om nieuwe informatie in z'n kop te krijgen óf in SHIP is gewoon niet de sfeer om te vragen om verbetering. Heb je enig idee hoe perre met stacks omgaat? We hebben meer dan 100 dorpen geveegd met precies 13 clears. :D (dat cluster naast mij,,, oh wacht, het oostelijke deel van mijn cluster:cool:)
 

DeletedUser

Guest
Heb je enig idee hoe perre met stacks omgaat? We hebben meer dan 100 dorpen geveegd met precies 13 clears. :D (dat cluster naast mij,,, oh wacht, het oostelijke deel van mijn cluster:cool:)

Burn :p

tbh stelt ~I~ in mijn omstreken niets voor. Die zijn even slecht als aztec ;)
 

DeletedUser65921

Guest
Ja, dat maakt jouw stamgenoten die wordt opgerold door I dus slechter dan aztec?
Blij dat we het daar over eens zijn.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Vielen ze me maar aan... :(



Er zitten 1 a 2 goede spelers in hoor ;)

Net zoals ik al tegen jouw stoere maatje zei, ga niet met 100 samenkruipen tegen 13 als je aanvallen wil, grappig dat je dit soort uitspraken maar durft doen als je lekker safe ligt... Zwak gewoon.

En 1 a 2 goede spelers in P.? Moeilijk maar ik geef je het voordeel van de twijfel, al zal het dan wel sws 1 zijn en geen 2.
 

DeletedUser

Guest
e1d5b3545b476c889c2afc5d28242e0e.png

Die moet toch wel een ongelofelijke grote plaat voor zijn kanis hebben..:D

Is getekend,

MrWr
 
Bovenaan