Team Speedkampioenschap 2017

Reactiescore
575
Prijzen:

Eerste plaats
5000 Premium punten

1333,333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333 per speler :D?
Dit was afgestemd op 5 spelers per stam, gebaseerd op 1000 premium punten per speler voor de eerste plaats (en 500 premium punten per speler voor de tweede plaats). We zullen deze getallen dienovereenkomstig aanpassen naar 3 spelers per stam. Dit resulteert in 3000 premium punten voor de eerste plaats (1000 p.p.) en 1500 premium punten voor de tweede plaats (500 p.p). Bedankt voor je reactie.

Jullie zijn ronde 9 (zie afbeelding in de eerste post van deze aankondiging). Indien je akkoord bent met de tegenstander om de ronde te verplaatsen naar een nog beschikbaar tijdslot, ben ik bereid om de ronde te verplaatsen. Bij akkoord ontvangen we graag van beide stammen bevestiging per support.

Indien er geen andere tijdslot gevonden kan worden en/of geen overeenstemming kan worden bereikt, blijft de ronde staan zoals hij is ingedeeld.
 
Reactiescore
1.049
Dit was afgestemd op 5 spelers per stam, gebaseerd op 1000 premium punten per speler voor de eerste plaats (en 500 premium punten per speler voor de tweede plaats). We zullen deze getallen dienovereenkomstig aanpassen naar 3 spelers per stam. Dit resulteert in 3000 premium punten voor de eerste plaats (1000 p.p.) en 1500 premium punten voor de tweede plaats (500 p.p). Bedankt voor je reactie.


Jullie zijn ronde 9 (zie afbeelding in de eerste post van deze aankondiging). Indien je akkoord bent met de tegenstander om de ronde te verplaatsen naar een nog beschikbaar tijdslot, ben ik bereid om de ronde te verplaatsen. Bij akkoord ontvangen we graag van beide stammen bevestiging per support.

Indien er geen andere tijdslot gevonden kan worden en/of geen overeenstemming kan worden bereikt, blijft de ronde staan zoals hij is ingedeeld.
Kijk eens goed: Losers round 2 er staat een 10tje voor onze wedstrijd tegen de 3 biggwn en in rondetijden staat dinsdag 19-22
 
Reactiescore
575
Er zijn 2 schema's, wat voor verwarring zorgt.
Het 1e schema is bindend.
Klopt, de getallen in de afbeelding in de eerste post van de aankondiging zijn de leidende getallen waarmee de rondes worden aangeduid. Helaas kan ik de getallen in het voortgangsoverzicht niet wijzigen, dus je kunt deze gewoon negeren. Jullie ronde is zoals gezegd morgenmiddag 14-17u. :)
@ropiloot11 check je PM het heeft haast
Andre beweert dat je voor meerdere teams mag spelen en als wij vanaaf niet accepteren hij morgen TS laat spelen
Is dit mogelijk?
We hebben geen regel voorafgaand aan het kampioenschap gesteld die het verbiedt om voor verschillende stammen deel te nemen aan het toernooi. We kunnen dan ook geen sanctie opleggen aan een speler die in meerdere stammen aan het toernooi deelneemt. Echter, vanuit het sportieve oogpunt en het doel van dit toernooi begrijpen we dat het niet wenselijk is als spelers in meerdere stammen aan het toernooi deelnemen. We vertrouwen erop dat spelers zelf ook zo eerlijk en sportief zijn om hun deelname te beperken tot één stam.
 
Reactiescore
326
@ropiloot11 kunnen we voor de halve finale een relocate item krijgen of iets waardoor het eerlijker wordt?
Biggen tegen social order was best wel oneerlijk qua ligging, hopelijk krijgen we dat voor de halve finale niet.
 
Reactiescore
1.019
jaa dit was gewoon een grote bullshit ronde. wie verzint deze ligging. ook level 10 barbs muren nooit meer doen, wtf maat

hierbij is het voor soc ook ten einde, jammer. ik vond het wel leuk! was vandaag pas mn 10e speed ofzo, ik vind dat we het nog aardig goed hebben gedaan. ik heb telkens afgewisseld met rens, en ik vind het voor herhaling vatbaar!
 
Reactiescore
139
GG to Biggen none the less.

I wont play more .NL speeds, I only ever used this server for the active graphics community and was approached by some guys to play speed. It was pretty fun and it brought back some great memories of TWM! However the settings I am not a big fan of (sorry).

You can find me in .UK speed my username Behemoth, we could use some competition there. Thanks!

 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
575
@ropiloot11 kunnen we voor de halve finale een relocate item krijgen of iets waardoor het eerlijker wordt?
Biggen tegen social order was best wel oneerlijk qua ligging, hopelijk krijgen we dat voor de halve finale niet.
Ik wil vooropstellen dat wij geen enkele invloed hebben op de ligging van de dorpen en/of de ligging ten opzichte van andere spelers of barbarendorpen. Ik kan me voorstellen dat een ligging zoals in de ronde van vanavond uiterst ongelukkig is. Volgens de instellingen van de rondes zou iedere speler een verplaats item ontvangen, zodat een ieder een tweede kans heeft om een betere ligging te krijgen. Getuige jullie feedback werkt deze instelling blijkbaar niet goed. Daarom zullen we in het vervolg van het toernooi handmatig iedere speler bij het begin van de ronde een verplaats item geven. Een speler kan dan zelf de keuze maken of hij bij zijn huidige ligging blijft of ervoor kiest om een gokje te wagen op een betere ligging.

Het is uiteraard vervelend dat de stammen in alle voorgaande rondes van dit kampioenschap geen beschikking hebben gehad over een verplaats item, doch het was ons niet bekend dat het uitdelen van een verplaats item niet goed ging. Bedankt voor de feedback.
 
Reactiescore
1.049
Ik wil vooropstellen dat wij geen enkele invloed hebben op de ligging van de dorpen en/of de ligging ten opzichte van andere spelers of barbarendorpen. Ik kan me voorstellen dat een ligging zoals in de ronde van vanavond uiterst ongelukkig is. Volgens de instellingen van de rondes zou iedere speler een verplaats item ontvangen, zodat een ieder een tweede kans heeft om een betere ligging te krijgen. Getuige jullie feedback werkt deze instelling blijkbaar niet goed. Daarom zullen we in het vervolg van het toernooi handmatig iedere speler bij het begin van de ronde een verplaats item geven. Een speler kan dan zelf de keuze maken of hij bij zijn huidige ligging blijft of ervoor kiest om een gokje te wagen op een betere ligging.

Het is uiteraard vervelend dat de stammen in alle voorgaande rondes van dit kampioenschap geen beschikking hebben gehad over een verplaats item, doch het was ons niet bekend dat het uitdelen van een verplaats item niet goed ging. Bedankt voor de feedback.
Haha snap het hoor ;)
Toch ongelofelijk jammer dat het zo moet eindigrn
Hadden gewoon toch voor morgen moeten kiezen dan hadden we gewonnen en revanche op CANDY kunnen nemen
 

DeletedUser17472

Guest
Daar hebben we het even over gehad , maar is niet mogelijk.
 
Bovenaan