Team Speedkampioenschap 2017

Reactiescore
575
teamspeedkampioenschap2017_banner.png

Team Speedkampioenschap 2017

Beste spelers,

We presenteren jullie ter afsluiting van het jaar 2017 en de start van het nieuwe jaar het Team Speedkampioenschap 2017. We hebben er deze keer voor gekozen om de opzet van het toernooi in tegenstelling tot eerdere jaren anders vorm te geven. We raden je dus aan om het onderstaande goed door te lezen, zodat je weet wat er van je wordt verwacht.

De opzet:

Het toernooi wordt gespeeld volgens het principe van knock-out en 'dubbele eliminatie'. Dit houdt in dat je maximaal één keer kunt verliezen, voordat je definitief bent uitgeschakeld voor het vervolg van het toernooi. Iedere stam begint in de winnaarspoule. Zodra jouw stam verliest in de winnaarspoule, kom je terecht in de verliezerspoule. Een verlies in de verliezerspoule betekent dat jouw stam is uitgeschakeld voor het kampioenschap. Uiteindelijk nemen de winnaars van de beide poules het tegen elkaar op in de finale. Ook als jouw stam een keer pech heeft, kunnen jullie dus nog steeds de winnaars van dit toernooi worden!

Om het bovenstaande duidelijk te maken, hebben we dit samengevat in onderstaand overzicht:

Opzet%20stammentoernooi.jpg

Een stam kan uit maximaal drie spelers bestaan. We zullen enkel de aangemelde accounts toelaten op de betreffende rondes. Zodra je een stam gevormd hebt, vragen we je een supportaanvraag (klik) in te sturen. Zonder aanmelding kun je niet deelnemen! In deze supportaanvraag vermeld je de leden van jullie stam, jullie stamnaam en jullie stamleider (eindverantwoordelijke van de stam). Je kunt jouw stam aanmelden tot en met donderdag 21 december 2017 23:59 uur.

Zoals je in het overzicht kunt zien, is het toernooi afgestemd op 8 stammen. Indien we meer dan 8 aanmeldingen ontvangen, zullen we een kwalificatieronde organiseren waarvan de beste 8 stammen uiteindelijk doorgaan naar het hoofdtoernooi (op basis van meeste punten per stam).

Belangrijke informatie:
  • De kwalificatieronde zal worden gespeeld op vrijdag 22 december 2017 van 19:00 uur tot 22:00 uur. Indien er niet meer dan 8 aanmeldingen zijn, zal deze ronde vervallen en een voor iedereen toegankelijke ronde worden.
  • Er zullen in de periode van 27 december 2017 tot en met 7 januari 2018 maximaal 2 rondes per dag (middag en avond) worden gespeeld. De middag ronde zal steeds beginnen om 14:00 uur en eindigen om 17:00 uur. De avondronde zal steeds beginnen om 19:00 uur en eindigen om 22:00 uur.
Tabel%20data%20stammentoernooi.jpg
  • De stammen zullen door middel van loting aan een positie in het hoofdtoernooi (A t/m H) worden gekoppeld.
Prijzen:

Eerste plaats
3000 Premium punten (1000 punten per speler)

Tweede plaats
1500 Premium punten (500 punten per speler)​

We wensen jullie alvast heel veel succes tijdens dit toernooi en we hopen velen van jullie te zien. We wensen jullie tevens alvast fijne feestdagen, en we zien jullie graag terug op ons speedforum. Hier kun je ook terecht voor vragen over dit kampioenschap.

Met vriendelijke groeten,
Jullie tribalwars.nl team
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
575
Beste spelers,

We hebben zojuist het Team Speedkampioenschap 2017 aangekondigd. We raden jullie aan om eerst de informatie door te lezen. Dit topic kan worden gebruikt als discussietopic en we willen alvast 2 puntjes opwerpen:
  • Op dit moment krijgen de winnende spelers elk 1000 premium punten (totaal 5000 premium punten). We zijn benieuwd of jullie nog andere suggesties hebben welke kunnen dienen als prijs voor de winnende stam van dit toernooi. Wees creatief. ;)
  • We hebben op dit moment nog geen definitieve keuze gemaakt met betrekking tot het startniveau, en de ronde instellingen. We zijn benieuwd naar jullie suggesties hieromtrent en laten ons graag door jullie informeren.
Met vriendelijke groeten,
Jullie tribalwars.nl team
 
Reactiescore
1.019
de winnaars mogen gezamenlijk nadenken over een wereldinstelling ven een normale wereld?
 

DeletedUser74005

Guest
Is 5 accounts per stam niet wat veel? Zou daar eerder 3 van maken en dan het aantal stammen dat mee mag doen vergroten. @ropiloot11

Anders kan ik je nu al vertellen dat het kampioenschap vanaf dag 1 beslist zal zijn..
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
@ropiloot11 je datums van 2018 zitten de dagen verkeerd (December heeft 31 dagen ;) ) Dus maandag moet dinsdag zijn, dinsdag woensdag enz

Als er genoeg oude speeders meedoen schrijf ik me eventueel wel in voor hier een daar eentje mee te doen, 8 januari wel al examens :/
 
Reactiescore
575
@ropiloot11 je datums van 2018 zitten de dagen verkeerd (December heeft 31 dagen ;) ) Dus maandag moet dinsdag zijn, dinsdag woensdag enz

Als er genoeg oude speeders meedoen schrijf ik me eventueel wel in voor hier een daar eentje mee te doen, 8 januari wel al examens :/
Bedankt voor je oplettendheid, ik heb de data aangepast en een nieuw overzicht geüpload.

Met betrekking tot de feedback omtrent het aantal deelnemers per stam, wil ik alvast aangeven dat we eerst zullen kijken hoe de aanmeldingen lopen bij stammen met 5 deelnemers.
 

DeletedUser70854

Guest
@ropiloot11 je datums van 2018 zitten de dagen verkeerd (December heeft 31 dagen ;) ) Dus maandag moet dinsdag zijn, dinsdag woensdag enz

Als er genoeg oude speeders meedoen schrijf ik me eventueel wel in voor hier een daar eentje mee te doen, 8 januari wel al examens :/
Neeeee timmeke geef de andere mensen nu ook eens een kans
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan