Team Speedkampioenschap 2017

DeletedUser78024

Guest
Zeker, als de spelers van Selena Gomez invallen bij Totally Spies. Dus het zou wel een 6v0 worden, want ze zijn immers "maten " en "BG's" Iedereen weet dat het doorgestoken kaart gaat worden.
Hij heeft ons door. En uhh wouden jullie niet het zelfde doen vorige ronde of? :eek:
 
Reactiescore
133
Hij heeft ons door. En uhh wouden jullie niet het zelfde doen vorige ronde of? :eek:
Ik weet niet waar je het over hebt ;) Ik speelde gewoon met 3 man van mijn team, zoals het hoort.
 

DeletedUser78024

Guest
Klopt maar jullie hadden wel bijna een compleet ander team (de spelers van spies ofzo) laten spelen tegen SoC omdat jullie niet konden. Gelukkig wisten jullie de ronde te verplaatsen
 
Reactiescore
2.064
Eindelijk een avondje rust Tim
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
ik heb een sociaal leven

Je bent dit zoveel aan het herhalen dat ik me begin af te vragen wie je daarvan probeert te overtuigen, jezelf of de rest van de speedcommunity? (Lijkt op het 1e imo)


Zeer opmerkelijk dat je dan weer wel rondes speelt op de dagen dat er geen SK is... Je bent gewoon een domme bekergeiler en SK rondes zijn te moeilijk voor je. Accepteer dat gewoon en ga met je sociaal leven ergens anders stoer doen.
 
Bovenaan