Team: Censorship

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser51575

Guest
Kdacht al ff dat je tegen mij bezig was ;d
Maar komt gewoon door men norton wss
 

DeletedUser51575

Guest
Ikzelf heb een van de beste virus systemen NOD32, dus ik ben heus wel virus vrij.. ;)
Maar je kan hem dus niet uitpakken?

Er komt iets op van:
BlaaBlaaBlaa isn't an application off win32.

Maar dat komt misschien omdat ik niet weet hoe ik het automatisch verwijderen ervan (door norton) moet ongedaan maken ^^
 

DeletedUser

Guest
Er komt iets op van:
BlaaBlaaBlaa isn't an application off win32.

Maar dat komt misschien omdat ik niet weet hoe ik het automatisch verwijderen ervan (door norton) moet ongedaan maken ^^

En bij eigenschappen .exe killen?
 

DeletedUser

Guest
Naam of alias:
EpicPopsicle AKA IllusionDesign AKA TripleIdentity AKA Hired Gunz. (voor de gene die speeds hebben gespeeld)
Hoe lang je al designed:
uhmm ongeveer 1,5 jaar
Hoe actief je zult zijn binnen het team:
voornamelijk op woensdag en in het weekend, de rest van de dagen ook wel, maar minder. Moet meer leren wegens slecht rapport

5 voorbeeldjes van je werken

Mijn vakantie projectje:
Epic Limited Edition Collection

Wat Sig'jes:
1303108252-430.png
1303108272-790.png

1303108296-250.png

1303108325-530.png

1303108349-820.png
 

DeletedUser

Guest
Best zielig dit lol, niets tegen al die mensen hier, maar CV is ermee begonnen en heeft de 'betere' meteen met zich mee genomen, nu willen alle personen die wat kunnen meteen hierbij.
En CV neemt ze natuurlijk aan..

Hoezo oneerlijke teams?:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Best zielig dit lol, niets tegen al die mensen hier, maar CV is ermee begonnen en heeft de 'betere' meteen met zich mee genomen, nu willen alle personen die wat kunnen meteen hierbij.
En CV neemt ze natuurlijk aan..

Hoezo oneerlijke teams?:rolleyes:

als goeie designers bij goeie designers gaan worde ze betere designers omdat ze elkaars technieken beter kunnen leren ;) hiermee wil ik niet zeggen dat ik een goeie designer ben, gewoon een verklaring waarom alle goeie designers ook hier in willen en waarom CV mogelijk zou aannemen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan