Team: Censorship

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
FAAI wat is het nut van teams als je zoiso weet dat 1 team de bovensta hand heeft? Niets.
Hier op het forum zijn 99% van alle designers Novice en valt dus niets te vergelijken met de grote goede teams van PR ;)
De bedoeling van teams is dat de betere designers verspreid worden over de beschikbare teams & de beginnelingen/"noobjes" op te leiden, te helpen,...

en die mindere mensen zitten ook in censorship dus stop de nutteloze discussie
 

DeletedUser

Guest
love0029.gif
ben het hier met cv eens




dit is alleen gericht tegen cv wat ik niet snap, de goede designers kiezen hun team dat hier nu veel goede inzitten zal niet aan cv liggen. ik bedoel maar welke achterlijke gek gaat er goede designers afwijzen in zijn team. en in flying bacon zit ND en nog wat. in berr ong zit aysereturn en ryou ;)
just relax and get real ;) het recht van de sterkste, in de sotw zal iemand als yourlasttry (niks persoonlijks hoor) niet kunnen winnen tegen nightdream.
indien ze beide serieus werken.....

ND zit niet in FB :bijl:
 

DeletedUser49721

Guest
FAAI wat is het nut van teams als je zoiso weet dat 1 team de bovensta hand heeft? Niets.
Hier op het forum zijn 99% van alle designers Novice en valt dus niets te vergelijken met de grote goede teams van PR ;)
De bedoeling van teams is dat de betere designers verspreid worden over de beschikbare teams & de beginnelingen/"noobjes" op te leiden, te helpen,...

dit ;) op PR in meer dan 80% denk wel boven moderate (intermidiate, profesional) ;)
hier ruim 90 procent novice precies hetzelfde dus alleen dan het verschil van moderate naar novice ;)
ik bergijp je punt best wel, maar als ik een team zou hebben zou ik goede designers zeker niet afwijzen, tuurlijk zou ik dan wel mindere nemen maar moeten ze wel ambitie hebben verder te kunnen groeien.... ;)

(verders niks persoonlijks toch ?
love0031.gif
)
 
Reactiescore
2
FAAI wat is het nut van teams als je zoiso weet dat 1 team de bovensta hand heeft? Niets.
Hier op het forum zijn 99% van alle designers Novice en valt dus niets te vergelijken met de grote goede teams van PR ;)
De bedoeling van teams is dat de betere designers verspreid worden over de beschikbare teams & de beginnelingen/"noobjes" op te leiden, te helpen,...

Ga gewoon weg?
Niemand weet wie je bent omdat je dat niet durft te zeggen, het enige is commentaar geven op iedereen hier die iets innovatiefs doet en ik heb ook nog niets van je gezien op grafisch gebied.
Sowieso onderbouw je je argumenten echt met pure drogredenen..
Censorship alle goede designers? tsss

Ayse, Ryou, ND, Anap, Artist SV(Art Inspiration), QQ(die gaat nog heel goed worden als hij zijn oude niveau wat op pakt)

Censorship heeft CV, Returned en Platina. Dat zijn er dan 3 van de negen, genoeg voor de rest om wat te verdelen.
Dat niet iedereen zo actief is als de mensen in ons team (ook de mindere designers) dat is vervelend voor die teams, maar ja dan moet je maar beter recruteren.

Dus hou aub op met je 'ik weet toch alles beter want ik heb een eigen mening en die klopt altijd' gezeik want je argumenten zijn echt ruk.


Nondeju wat een verhaal...
 

DeletedUser

Guest
Ga gewoon weg?
Niemand weet wie je bent omdat je dat niet durft te zeggen, het enige is commentaar geven op iedereen hier die iets innovatiefs doet en ik heb ook nog niets van je gezien op grafisch gebied.
Sowieso onderbouw je je argumenten echt met pure drogredenen..
Censorship alle goede designers? tsss

Ayse, Ryou, ND, Anap, Artist SV(Art Inspiration), QQ(die gaat nog heel goed worden als hij zijn oude niveau wat op pakt)

Censorship heeft CV, Returned en Platina. Dat zijn er dan 3 van de negen, genoeg voor de rest om wat te verdelen.
Dat niet iedereen zo actief is als de mensen in ons team (ook de mindere designers) dat is vervelend voor die teams, maar ja dan moet je maar beter recruteren.

Dus hou aub op met je 'ik weet toch alles beter want ik heb een eigen mening en die klopt altijd' gezeik want je argumenten zijn echt ruk.


Nondeju wat een verhaal...

Your funny^^ Ik heb een eigen mening, ik zeg die, en jullie kunnen er niet tegen ach ach :(
 

DeletedUser51575

Guest
Er zijn er genoeg die weten wie hij is en die ook zijn niveau weten.
Als hij daar genoegen mee neemt, waarom zou hij dan zijn naam aan de rest moeten zeggen?!
 

DeletedUser

Guest
Er zijn er genoeg die weten wie hij is en die ook zijn niveau weten.
Als hij daar genoegen mee neemt, waarom zou hij dan zijn naam aan de rest moeten zeggen?!

Thx :) je hoeft het niet voor me op te nemen, straks gaan ze jou ook nog internet pesten :bijl:
 

DeletedUser

Guest
Ga gewoon weg?
Niemand weet wie je bent omdat je dat niet durft te zeggen, het enige is commentaar geven op iedereen hier die iets innovatiefs doet en ik heb ook nog niets van je gezien op grafisch gebied.
Sowieso onderbouw je je argumenten echt met pure drogredenen..
Censorship alle goede designers? tsss

Ayse, Ryou, ND, Anap, Artist SV(Art Inspiration), QQ(die gaat nog heel goed worden als hij zijn oude niveau wat op pakt)

Censorship heeft CV, Returned en Platina. Dat zijn er dan 3 van de negen, genoeg voor de rest om wat te verdelen.
Dat niet iedereen zo actief is als de mensen in ons team (ook de mindere designers) dat is vervelend voor die teams, maar ja dan moet je maar beter recruteren.

Dus hou aub op met je 'ik weet toch alles beter want ik heb een eigen mening en die klopt altijd' gezeik want je argumenten zijn echt ruk.


Nondeju wat een verhaal...

Volgens mij is Suki Desu -> Grifxon. Die normaal gesproken verbannen is/
 
Reactiescore
2
Your funny^^ Ik heb een eigen mening, ik zeg die, en jullie kunnen er niet tegen ach ach :(

Nee, je bent gewoon alleen CV aan het afkatten omdat jij vindt dat Censorship goede designers heeft.
Als jij teamleider zou zijn zou je ook proberen goede designers binnen te halen.

Sowieso zei ik al dat je je eigen mening niet eens fatsoenlijk kan onderbouwen, dus wat hebben wij dan aan die mening..?

Maar goed ik heb geen zin in deze discussie, ga niet zeuren in dit topic maar doe dat in discussietopics ofzo en nodig de mensen met wie je wil zeuren uit om samen te zeuren.
 

DeletedUser

Guest
Nee, je bent gewoon alleen CV aan het afkatten omdat jij vindt dat Censorship goede designers heeft.
Als jij teamleider zou zijn zou je ook proberen goede designers binnen te halen.

Sowieso zei ik al dat je je eigen mening niet eens fatsoenlijk kan onderbouwen, dus wat hebben wij dan aan die mening..?

Lol Galaxy, wat is het nut van verschillende teams hebben volgens jou?

Volgens mij is dit kunnen battelen/... tegen andere teams.
Als team A de beste designers heeft & Team B de slechtere, en team C de slechtere. Wat is het nut dan van een battle/...?
 
Reactiescore
2
Lol Galaxy, wat is het nut van verschillende teams hebben volgens jou?

Volgens mij is dit kunnen battelen/... tegen andere teams.
Als team A de beste designers heeft & Team B de slechtere, en team C de slechtere. Wat is het nut dan van een battle/...?

Wie zegt dat wij tegen teams van tw moeten battelen?
En zoals ik al gezegd heb, wij hebben 3 goede designers, andere teams hebben er 2. Hoezo zouden wij dan al zeker alles winnen?
 

DeletedUser45824

Guest
meeste halen hier niet novice maar zijn low novice of beginner:)

Welk niveau ben ik :(

Ga gewoon weg?
Niemand weet wie je bent omdat je dat niet durft te zeggen, het enige is commentaar geven op iedereen hier die iets innovatiefs doet en ik heb ook nog niets van je gezien op grafisch gebied.
Sowieso onderbouw je je argumenten echt met pure drogredenen..
Censorship alle goede designers? tsss

Ayse, Ryou, ND, Anap, Artist SV(Art Inspiration), QQ(die gaat nog heel goed worden als hij zijn oude niveau wat op pakt)

Censorship heeft CV, Returned en Platina. Dat zijn er dan 3 van de negen, genoeg voor de rest om wat te verdelen.
Dat niet iedereen zo actief is als de mensen in ons team (ook de mindere designers) dat is vervelend voor die teams, maar ja dan moet je maar beter recruteren.

Dus hou aub op met je 'ik weet toch alles beter want ik heb een eigen mening en die klopt altijd' gezeik want je argumenten zijn echt ruk.


Nondeju wat een verhaal...

Nee, i don't think so
rainbowsheep2.gif
 

DeletedUser

Guest
inct is echt wel team met betere designers dan Censorship hoor :eek:

Me likes u :cool:


En Suki, je weet zelluf ook, Censorship is een bij elkaar geraapt rotzooitje dat een idee heeft om een team op te zetten. Maar dat zelf nog niet precies weet hoe.

Zoals Achro hier boven al zei, InCT heeft de betere :cool:
Dusss, what's tha point?! :D
Discussie beeindigd, InCT pownt, en iedereen wilt erbij :cool::ram:

So guys, get real :bijl::edelman:
 

DeletedUser

Guest
Me likes u :cool:


En Suki, je weet zelluf ook, Censorship is een bij elkaar geraapt rotzooitje dat een idee heeft om een team op te zetten. Maar dat zelf nog niet precies weet hoe.

Zoals Achro hier boven al zei, InCT heeft de betere :cool:
Dusss, what's tha point?! :D
Discussie beeindigd, InCT pownt, en iedereen wilt erbij :cool::ram:

So guys, get real :bijl::edelman:

Pfff arroooooo ;O
Niks zooitje denk dat Censorship echt wel goed georganiseerd is ;)
Mja we zullen zien, ik gooi binnenkort die battle aanvraag richting jullie ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan