Team: Censorship

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Pfff arroooooo ;O
Niks zooitje denk dat Censorship echt wel goed georganiseerd is ;)
Mja we zullen zien, ik gooi binnenkort die battle aanvraag richting jullie ;)

Meh Meh Meh :(

Je denkt dat Censorship goed kan organiseren?
Dus je hebt al meer dan een week een team, en je bent er nog steeds niet helemaal achter??? x'D

Waha, /Fail x'D
 

DeletedUser

Guest
Meh Meh Meh :(

Je denkt dat Censorship goed kan organiseren?
Dus je hebt al meer dan een week een team, en je bent er nog steeds niet helemaal achter??? x'D

Waha, /Fail x'D

dat jij je bezighoudt met het voeren van deze kinderachtige discussie, dat is fail ;)
 

DeletedUser

Guest
dat jij je bezighoudt met het voeren van deze kinderachtige discussie, dat is fail ;)

lol, gast lees de focking posts eens.

Ga niet als een 3 jarige peuter CV kontlikken.
In mijn eerste punt heb ik duidelijk te kennen gegeven dat het belachelijk is en dat het einde discussie was. Dat CV daar zo op reageerd, tja, dan kan ik ut niet laten.

dus stfu, and probeer ergens anders slim te doen fagg
 

DeletedUser

Guest
lol, gast lees de focking posts eens.

Ga niet als een 3 jarige peuter CV kontlikken.
In mijn eerste punt heb ik duidelijk te kennen gegeven dat het belachelijk is en dat het einde discussie was. Dat CV daar zo op reageerd, tja, dan kan ik ut niet laten.

dus stfu, and probeer ergens anders slim te doen fagg

Het feit dat je mensen gaat 'uitschelden' met kontlikken, fag en 3jarige peuter zegt al veel over je niveau
verder ga ik hier niet op in ;)

ik weet het..
nou goed?




;)
Filosofie mijn vriend ;D


antw ff op censor forum xD
 

DeletedUser

Guest
Het feit dat je mensen gaat 'uitschelden' met kontlikken, fag en 3jarige peuter zegt al veel over je niveau
verder ga ik hier niet op in ;)

Blijkbaar ga je erwel op in.. aangezien je zo'n beetje alles gezegd hebt.

En als jou niveau beduidend beter zou moeten zijn, dan zou je niet zo achterlijk dom reageren zoals je deed ;)
 

DeletedUser

Guest
Kunnen de mensen die niet in censorship zitten en ook niet willen applyen niet gewoon weg blijven uit dit topic ofzo?
Het komt er nu toch op neer dat iedereen ons haat ofzo en zichzelf super goed vind, nou dat weten we nu onderhand wel.

+1 (voor anap, dit is geen kontlikken, dit is iemand gelijk geven)

Blijkbaar ga je erwel op in.. aangezien je zo'n beetje alles gezegd hebt.

En als jou niveau beduidend beter zou moeten zijn, dan zou je niet zo achterlijk dom reageren zoals je deed ;)

inderdaad, ik zei VERDER ga ik er niet op in...
 

DeletedUser

Guest
Ok Shut it, Anap weg hier en kunnen we alleen verder gaan over nuttige dningen i.p.v. nutteloze spam discussies
 

DeletedUser

Guest
CV stuur je mij een pm als je de uitslag weet, dan hoef ik niet hele tijd in dit topic te kijken, word veel te veel gespamd...
 

DeletedUser

Guest
1303363254-320.png


T/C ?

v2:
1303363462-930.png


welke is het beste?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan