Tanken vs Fruit

DeletedUser65242

Guest
Ik moest hier wel van lachen hahaha, snappie?
2aivlc.jpg

2cp9gut.jpg



Hoe komt dat nou?

Tjah, als je dorpen niet kan edelen, haal je ze toch gewoon neer? Nice, jij bent echt een pro man.
 

DeletedUser70930

Guest
Wie zegt dat ik dat heb gedaan? Misschien iemand van WORST of Rfresh wel of hebben jullie daar geheime Bondgenootschap mee?
 

DeletedUser70930

Guest
Weet ik niet, ik zag het ergens op internet
Maar kijk maar ergens daar zo bij isi, snap je wel wat ik bedoel.
 

DeletedUser70930

Guest
Dat als ik jullie teksten lees, ik moet lachen (onzin.. weetje?).
Doordat isi druk bezig was met edels bouwen was die vergeten Deff te bouwen! hilarisch haha
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser65242

Guest
Dat als ik jullie teksten lees, ik moet lachen (onzin.. weetje?).
Doordat isi druk bezig was met edels bouwen was die vergeten Deff te bouwen! hilarisch haha

Doordat jij druk was met kata's maken was je vergeten te deffen! Hilarisch hahahaha! :D
 

DeletedUser

Guest
Kata's kun je ook gebruiken als deff, dus dan bouwde hij wel deff :D
 

DeletedUser70930

Guest
Tanken was Vergeten Dat Ze Een NAP Hadden Met Fruit hilarisch!! :D hahahaha
 

DeletedUser

Guest
Reageerde meer op deze zin Doordat isi druk bezig was met edels bouwen was die vergeten Deff te bouwen! hilarisch haha
 

DeletedUser70930

Guest
Reageerde meer op deze zin Doordat isi druk bezig was met edels bouwen was die vergeten Deff te bouwen! hilarisch haha

Hij is dat volgens mij ook vergeten, ik heb info gekregen doordat hij dodged, z'n gebouwlvl's met een scherpe speer omlaag gaan.
 

DeletedUser5341

Guest
Daar word je bang van. De grootste noob van 24 is coming for you. Bibber. :eek:



Nee klopt, op tai-pan kunnen ze niks anders dan blokken en er zal nu toch wel eens wat def onderweg moeten zijn naar tai. Wel geestig dat hij eerst 90 dorpen moet verliezen voordat er def gestuurd wordt. :D

Tjah, dat is ook nog het enige wat uit je mond kan komen. Je hebt je eigen account opgegeven en nu zit je een beetje te niksen in Tanken en dan nog een grote mond hier komen geven ook.

En als je even een kaart leert bekijken dan kun je zien dat Tai-pan aardig afgelegen licht van de rest. Ik zou er maar trots op zijn dat je een massa in de nacht plant en dan 80 dorpen pakt :) Zullen we volgende week even verder praten hoe team Isi er dan voor staat?
 

DeletedUser26046

Guest
Het is duidelijke dat spelers als DKP niet veel meer te zeggen hebben in Fruit. Dit soort spelers zouden namelijk kata gebruik op deze manier nooit toestaan. Daarnaast had Tai-pan voor de massa zo'n 8mil ODD. Nu heeft hij 25mil ODD. Reken dus maar uit hoeveel clears hij geblocked heeft.

Dan kan ik nog verklappen dat zeker de helft van de clears gedodged zijn. Dat betekent dat als wij op dezelfde manier hadden gevochten als de spelers van Fruit, dat nu geen enkel dorp van Tai-pan boven de 5k zat. Ik heb de volgende PM naar Tai-pan gestuurd:
Isidorus van Sevilla 10.11.13 17:10
Hallo overgebleven spelers van Tai-pan,

Naar mijn mening handelen jullie in het kata-gebruik zonder instemming van Max. Hij zou dat nooit toestaan.

Daarintegen weten jullie net zo goed als ik dat WORST enkele duizenden clears klaar heeft staan. Als Isidorus kapot gekata't wordt, betekent het dat Tai-pan net zo hard er achteraan zal gaan.

Dit is een winst voor beide partijen. Jullie hebben nooit genoeg deff om alle kata's te stoppen. Datzelfde geldt voor mij. Dus wees realistisch: het is in ons beider belang om zonder kata's te spelen. Ik snap dat deze kata's al lopen en ik zal dit dan door de vingers zien. Ondanks dat we dit al aangegeven hadden.

Daarnaast kan weet jij ook dat als wij kata's gebruikt hadden dat heel jouw front al kapot geweest was. Zo slecht heb je gedefft daar de laatste tijd. Dus nogmaals de vraag: weet je zeker dat je een kata-oorlog wil? Na Isidorus ben jij dan de volgende die elk dorpje op 500 punten ziet eindigen.

Ik verwacht vandaag van jou/jullie een antwoord. Zo niet plan ik vannacht de massa mét kata, op het gehele account Tai-pan. Ik wil het niet, ik haat kata gebruik. Maar dit soort vuur kun je alleen met vuur bestrijden.

Met vriendelijke groet,
Zaletio

Ik hoop dat ze inzien bij Fruit dat dit zal leiden tot een algehele kata-oorlog op w24. Dan moeten ze bij Fruit nog eens logisch nadenken. Een kata oorlog draait puur en alleen om kwaniteit. Maar Fruit heeft geen vrienden op w24. Buiten de Fruit spelers, zijn er amper spelers die samenwerken met hun. Dat betekent dat als iedereen die oorlog heeft met Fruit, met kata's gaat vechten, dat de kwanitatieve kracht van Fruit te klein is. Dat betekent dat elke frontspeler van Fruit opeens vol gekata't zal worden.

Dat is in niemands belang. Daarom roep ik nogmaals op: Geen kata gebruik op deze manier op w24! Het verneukt de wereld totaal.

EDIT: Ter verduidelijking:
4n07.png


Dit betekent dus dat ik eerst boerderij naar 30 moet brengen, voordat ik hq uit kan bouwen. Met andere woorden: ik ben 2 weken ongeveer kwijt, met mazzel, om deze schade te herstellen. Dit is echt een schande voor w24 en vooral voor Fruit. Als je niet kan winnen, dan maak je het spelletje maar kapot :eek:. Zielige kneusjes.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan