Tanken vs Fruit

DeletedUser57908

Guest
ochjeeh zaletio, "toevallig". gast jij weet dat ik nooit voor een massa zou terugdeinsen.
ik heb mijn pols gebroken, gewricht tussen bovenarm en schouder gekneusd, rib gekneusd en iets met een botje in mijn voet. Ik kan niks doen omdat ik moet rusten. Maarja als jij wil denken dat ik dit fake, prima.
 

DeletedUser40442

Guest
Goedendag,

Toen ik vrijdag opstond en te horen kreeg dat Fantazija eerste stond.
Vond ik dit leuk om te horen want, 4 maanden geleden groeide wij al sneller dan tai.
Alleen waren mijn medespeler Cindy en ik toen gestopt met tribalwars omdat er voor ons geen uitdaging meer was.

Kort na het goede nieuws kwam daarna ook het slechte nieuws.
Tai pan heeft 36 dorpjes verloren aan Isi mogen wij hem gaan aanvallen.
De nieuwe spelers op Fantazija hebben mij gezworen nooit spelers in tanken aan te vallen.

Direct heb ik mijn wachtwoord opgevraagd en ben ik gaan kijken wat er aan de hand was.
Tai kan geen scooter rijden:D, dus de schade was na mijn mening enorm.

Al gauw ben ik overgestapt na het plannen van een tegen massa, helaas heeft Fruit al de nodige massa's gepland die moeten doorgaan.
Tegelijkertijd heb ik mijn vriendin cindy geappt.
Binnen notime was zij online.

Wij hebben besloten om niet alle clears bij ons te houden, en langzaam de dorpjes van Sevilla plat te gaan gooien om zo onze tijd te rekken tot max terug is.

Cindy en ik zijn terug en wensen Tanken veel speel plezier.

Btw Zaletio jij ook welkom terug! Timing wat minder nu Tai een nieuwe scooter moet kopen maar ik heb er weer zin in!

Groetjes,
Remko
 

DeletedUser26046

Guest
Betekent dit dat je dus vol gaat kata'en?

Dat Fruit een speler die kleiner is dan t gemiddelde van de stam niet aan kan zonder katas?
 

DeletedUser5341

Guest
Ik zou je stats even verversen tussen DidYouMisMe en mij :) I am coming for you Zaletio :D
 

DeletedUser70930

Guest
Beste Zaleto, nap onverwachts in de nacht breken is veel erger dan katas. En jammer dat co Dylan het deze week druk had, hij is namelijk een van de beste co's/speler op tw. Maar die paar clears/katas heeft Dylan gestuurd en niet Max ofso.
 

DeletedUser65242

Guest
Beste Zaleto, nap onverwachts in de nacht breken is veel erger dan katas. En jammer dat co Dylan het deze week druk had, hij is namelijk een van de beste co's/speler op tw. Maar die paar clears/katas heeft Dylan gestuurd en niet Max ofso.

Whaha, you made my day! :D

Er was helemaal geen sprake van een NAP, als jij zegt dat dat wel zo is. Kom maar met de bewijzen...
 

DeletedUser5341

Guest
Beste Zaleto, nap onverwachts in de nacht breken is veel erger dan katas. En jammer dat co Dylan het deze week druk had, hij is namelijk een van de beste co's/speler op tw. Maar die paar clears/katas heeft Dylan gestuurd en niet Max ofso.

Er was nooit een NAP tussen Tanken en Fruit. Wel hebben we gezegt dat we elkaar met rust zouden laten maar nooit duidelijke afspraken gemaakt.

Dat Zaletio hier gebruik van maakt moet hij uiteraard zelf weten. Het zal ook niet lang meer duren voordat Zaletio weer weg is :)
 

DeletedUser

Guest
Ik zou je stats even verversen tussen DidYouMisMe en mij :) I am coming for you Zaletio :D

Daar word je bang van. De grootste noob van 24 is coming for you. Bibber. :eek:

Ver zullen ze helaas niet meer gaan komen met Tai-pan.

Nee klopt, op tai-pan kunnen ze niks anders dan blokken en er zal nu toch wel eens wat def onderweg moeten zijn naar tai. Wel geestig dat hij eerst 90 dorpen moet verliezen voordat er def gestuurd wordt. :D

Beste Zaleto, nap onverwachts in de nacht breken is veel erger dan katas. En jammer dat co Dylan het deze week druk had, hij is namelijk een van de beste co's/speler op tw. Maar die paar clears/katas heeft Dylan gestuurd en niet Max ofso.

Wie ben jij uberhaupt?
 

DeletedUser38246

Guest
Er was nooit een NAP tussen Tanken en Fruit. Wel hebben we gezegt dat we elkaar met rust zouden laten maar nooit duidelijke afspraken gemaakt.

Dat Zaletio hier gebruik van maakt moet hij uiteraard zelf weten. Het zal ook niet lang meer duren voordat Zaletio weer weg is :)

Nee, jullie hebben gezegd Tanken niet aan te vallen, wij hebben dit echter nooit gezegd..
 

DeletedUser70930

Guest
Daar word je bang van. De grootste noob van 24 is coming for you. Bibber. :eek:



Nee klopt, op tai-pan kunnen ze niks anders dan blokken en er zal nu toch wel eens wat def onderweg moeten zijn naar tai. Wel geestig dat hij eerst 90 dorpen moet verliezen voordat er def gestuurd wordt. :D



Wie ben jij uberhaupt?

Voor jou een vraag voor mij een weet. Maar Isi eindigt net als xtii eerst .. start +20 dorpen... einde- delete ( en dan natuurlijk zogenaamd nooit meer online komen ;))of niet?
 

DeletedUser

Guest
Voor jou een vraag voor mij een weet. Maar Isi eindigt net als xtii eerst .. start +20 dorpen... einde- delete ( en dan natuurlijk zogenaamd nooit meer online komen ;))of niet?

Je bent wel een komisch mannetje met een behoorlijk eigendunk he. Ik neem dan maar aan dat "la pro" dezelfde "la pro" is als die van Tai-Pan. Hieruit komt dus naar voren dat jij de gigantische faalhaas van Tai-Pan bent. Dat jij xTii durft te vergelijken met team Isidorus is ook een belediging van de bovenste plank. Team Isidorus is van een ander niveau dan xTii, waar nog bij moet komen dat het totaal geen prestatie was om xTii te breken. Als jij degene bent die Isidorus moet gaan breken dan hoeven wij tenminste niet bang te zijn.
 

DeletedUser

Guest
@Arno, dat staat er ook niet. er staat Jou teksten.

:rolleyes:
Mijn posts/teksten hoeven niet objectief te zijn, daarom dat ik zei: "Ik hoef niet objectief te zijn, want ik schrijf geen topics". In een topic beschrijf je, naar mijn mening, de feiten zo objectief mogelijk.
In een post schrijf je jouw mening (subjectief dus) over de feiten.
Begrijp je het zo ongeveer Alandor? :)
 

DeletedUser

Guest
Je bent wel een komisch mannetje met een behoorlijk eigendunk he. Ik neem dan maar aan dat "la pro" dezelfde "la pro" is als die van Tai-Pan. Hieruit komt dus naar voren dat jij de gigantische faalhaas van Tai-Pan bent. Dat jij xTii durft te vergelijken met team Isidorus is ook een belediging van de bovenste plank. Team Isidorus is van een ander niveau dan xTii, waar nog bij moet komen dat het totaal geen prestatie was om xTii te breken. Als jij degene bent die Isidorus moet gaan breken dan hoeven wij tenminste niet bang te zijn.

Hieruit kan ik aannemen dat jij op isi speelt?
 

DeletedUser70930

Guest

Ik moest hier wel van lachen hahaha, snappie?
2aivlc.jpg

2cp9gut.jpg



Hoe komt dat nou?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser70930

Guest
Je bent wel een komisch mannetje met een behoorlijk eigendunk he. Ik neem dan maar aan dat "la pro" dezelfde "la pro" is als die van Tai-Pan. Hieruit komt dus naar voren dat jij de gigantische faalhaas van Tai-Pan bent. Dat jij xTii durft te vergelijken met team Isidorus is ook een belediging van de bovenste plank. Team Isidorus is van een ander niveau dan xTii, waar nog bij moet komen dat het totaal geen prestatie was om xTii te breken. Als jij degene bent die Isidorus moet gaan breken dan hoeven wij tenminste niet bang te zijn.


Ik neem jullie totaal niet serieus, 3 tread's .... VS Fruit. Nieuwe tread? Iedereen behalve Fruit VS Fruit
 
Bovenaan