Tanken vs Fruit

DeletedUser26046

Guest
Beste w24 spelers en andere geïnteresseerden,

Middels dit topic wil ook op het AF de oorlog verklaren namens Tanken tegen Fruit. Allereerst de gebruikelijke achtergrond.

Tanken was lange tijd de #1 stam van w24. Na meerdere grote oorlogen te hebben uitgevochten, met als hoogtepunt de gewonnen oorlog tegen HGK, viel Tanken uit mekaar. Ikzelf was als leider de lijm die de boel bij mekaar hield. Afgelopen schooljaar had ik echter mijn eindexamen, waardoor ik ivm leren, examens en daarna de feesten ruim 2/3 maanden afwezig was. In die tijd heb ik vertrouwen gesteld in Tai-pan als leider van Tanken. Helaas was dat een verantwoording die Tai-pan teveel werd, waardoor hij op ten duur erg gedemotiveerd was. Toen is het account Tai-pan uit de stam gestapt, waarna meerdere spelers hem volgde. Het betekende een leegloop voor Tanken. Tanken is toen opgesplitst in 4 stammen: Fruit, WORST, VEGE en de overgebleven leden in Tanken. Tanken heeft sindsdien op het AF duidelijk laten blijken "not amused" te zijn ten opzichte van de actie van Tai-pan en sommige andere Fruit spelers. Dit was lang niet tegen elk Fruit lid, een aantal van de huidige Fruit spelers zijn namelijk uiteindelijk naar Fruit gegaan omdat ze daar meer toekomst hadden. Dat hebben wij wél altijd gerespecteerd. Toch wilden we altijd een comeback maken, wat nu gebeurt is.

Fruit zou ons nooit aanvallen zeiden ze, maar gezien de historie van enkele van de kopstukken in Fruit hadden wij een een gegoede reden hieraan te twijfelen. Isidorus van Sevilla had met één speler van Fruit een NAP, namelijk Frederikvdh. Hij verbrak een tijd geleden echter die NAP, wat ons versterkte in de gedachte dat Fruit sowieso Tanken op een bepaald moment aan wou vallen. Dat moment wouden wij voorkomen, door zelf aan te vallen. Want de aanval is de beste verdediging in dit soort situaties.

De gebruikelijke gegevens:
user_image.php

Stamnaam: Geen tijd voor die showboys
Tag: Tanken
Aantal leden: 6
Punten van de 40 beste spelers 29.829.943
Totaal aantal punten: 29.829.943
Puntengemiddelde: 4.971.657
Rang: 5
Verslagen tegenstanders: 655.576.185 (1.)

Versus

user_image.php

Stamnaam: Fruit Army!
Tag: Fruit
Aantal leden: 13
Punten van de 40 beste spelers 120.295.943
Totaal aantal punten: 120.295.943
Puntengemiddelde: 9.253.534
Rang: 1
Verslagen tegenstanders: 131.880.763 (2.)

Het begon allemaal met de PM van MMJO. Hij wou weten of wij interesse hadden in een samenwerking tegen Fruit. Dat wilden we wel, onder de voorwaarde dat WORST actief zou vechten tegen Tai-pan. Ik heb toen dmv een VV in WORST een massa opgezet tegen Tai-pan. Tai-pan is sinds begin oktober nonstop aangevallen doo WORST, wat ook goed te zien is in ODD van Tai-pan.

Afgelopen woensdag op donderdag was het toen prijs. Zowel Sekoyasu als Isidorus van Sevilla hebben toen de aanval geopend. En met een overtuigend succes.
De oorlogsverklaring zag er als volgt uit:
Beste Fruit-leden,

Helaas moet ik jullie hierbij namens Tanken de oorlog verklaren. Het leaven van velen van jullie uit Tanken, heeft uiteindelijk tot gevolg gehad dat Tanken is afgezakt van de #1 plek tot een marginale rol op w24.

Deze rol willen we echter nog wel spelen en dat gaan we ook doen. Afgelopen uren is Tai-pan aangevallen, wat geresulteerd heeft in elke kleine winstdorpjes. Dat Fruit echter na het leaven van w24 zo makkelijk w24 zou kunnen winnen, dat kunnen wij natuurlijk niet toestaan. Als Tanken was doorgezet met jullie inzet (ja, een groot deel van de ex-Tanken spelers zie ik nog steeds als goede en betrouwbare spelers) dan hadden we nu w24 gewonnen als Tanken zijnde.

Het heeft niet zo moge zijn, vooral door de inzet van de ex-#1 van de wereld, Tai-pan. Dat is ook de voornaamste reden dat we de oorlog nu verklaren. Nogmaals vind ik dat erg jammer en ik had het graag anders gezien, maar de omstandigheden liggen nu eenmaal anders.

Ik zou graag de oproep willen doen om hier een non-kata oorlog van te maken. Zoals jullie (de ex-Tanken spelers) mij kennen, ben ik iemand die het spelletje op kwaliteiten wil uitvechten. Daar horen kata's niet bij. Ik ben erg benieuwd wat jullie daarvan vinden.

Ik wens iedereen vooral veel plezier de komende tijd. Lekker vechten om je dorpjes, daar is TW tenslotte voor gemaakt. Nogmaals veel plezier! Geniet ervan dat jullie nu eindelijk wat tegenstand krijgen, zou ik zeggen :).

Zaletio / Isidorus van Sevilla, namens de overgebleven Tanken-spelers.

De statestieken sinds die tijd zijn als volgt:
Zijde 1:
Spelers: Isidorus van Sevilla
Zijde 2:
Spelers: tai-pan

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 47
Kant 2: 0
Verschil: 47

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 471,906
Kant 2: 0
Verschil: 471,906

chart

Zijde 1:
Spelers: sekoyasu
Zijde 2:
Spelers: tai-pan

Timeframe: Laatste week

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 40
Kant 2: 0
Verschil: 40

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 404,228
Kant 2: 0
Verschil: 404,228

chart

Zijde 1:
Spelers: DidYouMisMe
Zijde 2:
Spelers: Antebellum

Timeframe: Laatste week

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 7
Kant 2: 3
Verschil: 4

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 69,866
Kant 2: 28,983
Verschil: 40,883

chart

Gezien de grote kwanitatieve verschillen tussen Tanken en Fruit zal het een leuke oorlog worden. Lekker actief, veel spelers met een hoge ranking mogen nu bewijzen dat ze die ranking waard zijn. Helaas heeft The Predator van Tai-pan al aangegeven niet te kunnen deffen. Hij heeft namelijk naar eigen zeggen zijn pols gebroken. Of dat waarheid is of een goede smoes om zijn falen te verdoezelen dat laten wij in het midden. Dat is aan de lezer om te bepalen. Ik heb er mijn idee over, zoals iedereen. Ook de oorlog Antebellum vs DidYouMissMe? wordt leuk. Het wordt vooral leuk om te zien of Antebellum het aan gaat durven om 1-vs-1 te vechten tegen een account wat de helft van zijn grootte is.

Verder hebben wij van Tanken puur en alleen kata's gebruikt op muur en verzameplaats. Dit omdat wij samen in Tanken allemaal fel tegen het gebruik van kata's waren. Dat hebben wij ook aangekondigd in onze oorlogsverklaring. Als we dat niet hadden gedaan dan was Tai-pan nu nog 2 mil punten kwijt geraakt, puur en alleen door onze kata's. Zo vechten we echter niet, vandaar dat wij onze kata's puur en alleen op de muur en verzameplaats zetten.

Verder nog wat amuserende spotprentjes:
u0bj.png

7vlo.png

dfbx.png

0r0a.png

Tot zoverre deel #1 van de oorlogsverklaring (ivm teveel tekens). Helaas kan deel II vanwege die hatelijke forumupdate niet meer gepost worden. Dus als iemand kan reageren, dan post ik daarna deel II van de oorlogsverklaring.
 

DeletedUser

Guest
Dat laatste printje is leuk bedacht, maar als max zijn pols breekt worden zijn vingers niet ingetaped :p
 

DeletedUser26046

Guest
Ivm die hatelijke forumupdate hier dan alsnog deel II:

Verder nog wat amuserende rapportjes. Van het begin van de aanval zal ik niks op het AF gooien. Toen was Tai-pan namelijk offline. Maar terwijl Manager-boy (een bespeler van Tai-pan) was vandaag gewoon online. Dit zijn wat amuserende rapportjes:
Dit is een kleine greep (tijdsbestek van 2/3 uur totaal) die ik op Isidous heb liggen.

Dan heeft WORST ook nog leuke rapportjes:

Al met al is het nu al een leuke, actieve oorlog. Fruit is nu bezig met een tegenaanval tegen mij (Isidorus van Sevilla). Ik ben benieuwd hoe dit conflict zich verder gaat ontwikkelen.

Concluderen: Ik wens alle betrokkenen een leuke, actieve oorlog. Er is eindelijk weer actie op w24, iedereen is wakker geschud. Tai-pan zal nu mogelijk laten zien dat hij zijn oude #1 positie verdiende, Fruit kan laten zien dat zij verdienen om w24 te winnen terwijl Tanken kan bewijzen dat ze nog steeds de topstam zijn die ze ooit waren.

Graag wil ik wel iedereen herrineren aan één punt: Tanken was de enige terechte #1 stam die w24 ooit gehad heeft en Tanken zal die plek ook weer terugclaimen. Tanken hoort aan de top!.

Met vriendelijke groet,
Zaletio / Isidorus van Sevilla
 

DeletedUser

Guest
Graag wil ik wel iedereen herrineren aan één punt: Tanken was de enige terechte #1 stam die w24 ooit gehad heeft en Tanken zal die plek ook weer terugclaimen. Tanken hoort aan de top!.

Dat was toen inderdaad zo, maar dat zal de toekomst wel uitmaken ;)
 

DeletedUser26046

Guest
Dat was toen inderdaad zo, maar dat zal de toekomst wel uitmaken ;)

We gaan 't zien :D.

Dat laatste printje is leuk bedacht, maar als max zijn pols breekt worden zijn vingers niet ingetaped :p

Nah dat was totaal niet de grap, ik heb namelijk persoonlijk niet echt geloof erin dat hij daadwerkelijk zijn pols heeft gebroken. Het is mij iets te toevallig. Ik heb al zoveel van dit soort smoesjes gehoord van mensen die onder vuur lagen, dat een gebroken pols, van alle mogelijke dagen in de wereld, op de dag dat wij aanvallen mij te "toevallig" is om te geloven :p.
 

DeletedUser

Guest
Nee, dit smoesje is serieus waar.
Hij heeft een scooter ongeluk gehad, shit happens.
Maar dan heeft die alsnog co's.
 

DeletedUser65242

Guest
Succes Fruit! :) kijken of wij als Tanken ons opnieuw kunnen bewijzen.
 

DeletedUser

Guest
We gaan 't zien :D.



Nah dat was totaal niet de grap, ik heb namelijk persoonlijk niet echt geloof erin dat hij daadwerkelijk zijn pols heeft gebroken. Het is mij iets te toevallig. Ik heb al zoveel van dit soort smoesjes gehoord van mensen die onder vuur lagen, dat een gebroken pols, van alle mogelijke dagen in de wereld, op de dag dat wij aanvallen mij te "toevallig" is om te geloven :p.

Toch is het zo ;)

[7-11-2013 23:29:09] Aaron | Aeap: max die is net met scooter gevallen
[7-11-2013 23:29:18] Thom- ...: :(
[7-11-2013 23:29:22] Thom- ...: dat is ook lullig
[7-11-2013 23:29:36] Thom- ...: iets gebroken? :O
[7-11-2013 23:29:39] Aaron | Aeap: tegen een hond (met werk)
[7-11-2013 23:29:45] Aaron | Aeap: hij is nu in het ziekenhuis
[7-11-2013 23:29:50] Aaron | Aeap: wss zijn pols gebroken
[7-11-2013 23:29:54] Thom- ...: :(
[7-11-2013 23:30:00] Thom- ...: wat een kut hond
[7-11-2013 23:31:17] Aaron | Aeap: ja he:O
[7-11-2013 23:31:41] Thom- ...: wrm heeft max geen pro nachter (worry)
[7-11-2013 23:31:52] Aaron | Aeap: :p
[7-11-2013 23:32:50] Thom- ...: maar die scooter is zeker ook kapot? :O
[7-11-2013 23:33:01] Aaron | Aeap: 55 dorpen kwijt ofzo?(worry)
[7-11-2013 23:33:08] Aaron | Aeap: volgens mij niet:p
[7-11-2013 23:33:14] Aaron | Aeap: ma was toch van werk dus maakt niet veel uit:p
[7-11-2013 23:33:18] Thom- ...: :p
[7-11-2013 23:33:23] Thom- ...: ja zoiets (worry)
[7-11-2013 23:33:41] Thom- ...: chantal janzen is ook zo lekker :O
[7-11-2013 23:33:54] Aaron | Aeap: haha:p
[7-11-2013 23:33:57] Aaron | Aeap: hoezo dat ineens;p
[7-11-2013 23:34:18] Thom- ...: zag haar in een keer in een filmpje :$

Jij kent aaron ook, het broertje van max en dit kreeg ik in de nacht en dat van chantal janzen vond ik een leuke bijvoeging ;p
 

DeletedUser26046

Guest
Toch is het zo ;)

[7-11-2013 23:29:09] Aaron | Aeap: max die is net met scooter gevallen
[7-11-2013 23:29:18] Thom- ...: :(
[7-11-2013 23:29:22] Thom- ...: dat is ook lullig
[7-11-2013 23:29:36] Thom- ...: iets gebroken? :O
[7-11-2013 23:29:39] Aaron | Aeap: tegen een hond (met werk)
[7-11-2013 23:29:45] Aaron | Aeap: hij is nu in het ziekenhuis
[7-11-2013 23:29:50] Aaron | Aeap: wss zijn pols gebroken
[7-11-2013 23:29:54] Thom- ...: :(
[7-11-2013 23:30:00] Thom- ...: wat een kut hond
[7-11-2013 23:31:17] Aaron | Aeap: ja he:O
[7-11-2013 23:31:41] Thom- ...: wrm heeft max geen pro nachter (worry)
[7-11-2013 23:31:52] Aaron | Aeap: :p
[7-11-2013 23:32:50] Thom- ...: maar die scooter is zeker ook kapot? :O
[7-11-2013 23:33:01] Aaron | Aeap: 55 dorpen kwijt ofzo?(worry)
[7-11-2013 23:33:08] Aaron | Aeap: volgens mij niet:p
[7-11-2013 23:33:14] Aaron | Aeap: ma was toch van werk dus maakt niet veel uit:p
[7-11-2013 23:33:18] Thom- ...: :p
[7-11-2013 23:33:23] Thom- ...: ja zoiets (worry)
[7-11-2013 23:33:41] Thom- ...: chantal janzen is ook zo lekker :O
[7-11-2013 23:33:54] Aaron | Aeap: haha:p
[7-11-2013 23:33:57] Aaron | Aeap: hoezo dat ineens;p
[7-11-2013 23:34:18] Thom- ...: zag haar in een keer in een filmpje :$

Jij kent aaron ook, het broertje van max en dit kreeg ik in de nacht en dat van chantal janzen vond ik een leuke bijvoeging ;p

Mocht het inderdaad kloppen wens ik hem sterkte. Dat wens je natuurlijk niemand toe. Maar vanuit mijn kant moet je begrijpen dat dit heel "toevallig" is :p.
 

DeletedUser

Guest
Mocht het inderdaad kloppen wens ik hem sterkte. Dat wens je natuurlijk niemand toe. Maar vanuit mijn kant moet je begrijpen dat dit heel "toevallig" is :p.

Ja dat snap ik wel, dat is ook meestal als iemand slecht gaat, maar ik ga z'n gesprek niet verzinnen. Heb naast tw ook nog een studie. Kan daar beter mijn tijd in steken.
 

DeletedUser26046

Guest
Ja dat snap ik wel, dat is ook meestal als iemand slecht gaat, maar ik ga z'n gesprek niet verzinnen. Heb naast tw ook nog een studie. Kan daar beter mijn tijd in steken.

Kan ik me indenken :p.
In dat geval: sterkte voor The Predator. Hopelijk is hij snel weer beter.
 

DeletedUser

Guest
Succes iedereen maar verwacht van een oorlog topic een meer objectieve beschrijving van de feiten...
 

DeletedUser

Guest
Zoals jou teksten en de topics van DKP altijd 100% objectief zijn?
 

DeletedUser26046

Guest
Succes iedereen maar verwacht van een oorlog topic een meer objectieve beschrijving van de feiten...

Hier een van de mooiste oorlogsverklaringen die ik ooit gezien heb.
Een oorlogsverklaring is per definitie niet objectief. Misschien heb jij te weinig op het AF gezeten, of speel je te kort TW om dat te kunnen oordelen. Maar voor iemand die w24 als eerste wereld heeft en dan denkt te kunnen oordelen hoe een oorlogsverklaring hoort, zit je bij mij aan het verkeerde adres.

Terzijde, jullie oorlogsverklaring zaten evenveel betwistbare punten in als de mijne. Daarnaast raad ik je aan om eens te kijken op de fora van andere werelden, zodat je eens kan bekijken wat een oorlogsverklaring vraagt. Ik denk dat je onervarenheid zich hier laat zien en dat dat ervoor zorgt dat je dit soort onnozele uitspraken doet.

Verder wens ik ook jou veel plezier in deze oorlog :).
 

DeletedUser

Guest
Ik zei verwacht toch? :confused:
Zaletio ik stel jou voor om je ego ff weg te duwen en eerst eens goed te lezen wat ik zeg voor je die uitspraak "onnozel" noemt.
De oorlogtopics van DKP zijn dan niet 100% objectief maar neen er zitten veel meer betwistbare punten in jouw topic als die van DKP.
Ik wens jou ook veel plezier in de oorlog :)

@Alandor, ik hoef niet objectief te zijn, ik schrijf geen topics... :rolleyes:
 
Bovenaan