SZN vs INNI

Deleted User - 487957763

Guest
De reden dat ik de ban destijds niet direct aankaartte is omdat ik niet geloofde in fair play van INNI haar kant. Echter werd ik genoodzaakt open kaart te spelen toen ik de incomings zag stijgen. Ik dacht dat we als stammen er wel uit konden komen. Helaas bleek dit niet het geval en steeg de teller juist sneller dan voor het bekend was. Conclusie als ik mijn mond gehouden had waren er minder dorpen verloren hadden dan dat we nu verliezen.
 
Reactiescore
242
De reden dat ik de ban destijds niet direct aankaartte is omdat ik niet geloofde in fair play van INNI haar kant. Echter werd ik genoodzaakt open kaart te spelen toen ik de incomings zag stijgen. Ik dacht dat we als stammen er wel uit konden komen. Helaas bleek dit niet het geval en steeg de teller juist sneller dan voor het bekend was. Conclusie als ik mijn mond gehouden had waren er minder dorpen verloren hadden dan dat we nu verliezen.

oh, en eerder beweerden jullie nog dat er pas aangevallen werd nadat jullie het bekend hadden gemaakt?

ik kan mn tijd wel beter besteden. Succes met de 200 clears die ik zo de deur uit doe. Groetjes thuis
 

Deleted User - 487957763

Guest
oh, en eerder beweerden jullie nog dat er pas aangevallen werd nadat jullie het bekend hadden gemaakt?

ik kan mn tijd wel beter besteden. Succes met de 200 clears die ik zo de deur uit doe. Groetjes thuis
Nooit gezegd. Ik zei dat de teller al op 70 stond, maar na openbaring in 2 uur op 500 en later boven de 1k.
 
Reactiescore
967
Ik heb niemand dit zien beweren, en als dat beweerd is was dat onjuist. Wat wel meerdere keren is aangekaart is dat binnen een uur ofzo van bekend maken, de teller naar de 500 schoot en vrij snel daarna naar de 1000+.
 
Reactiescore
300
Nooit gezegd. Ik zei dat de teller al op 70 stond, maar na openbaring in 2 uur op 500 en later boven de 1k.

Toen de eerste clears aan kwamen en niet gedodge werden was het erg duidelijk voor ons. Als jullie het niet aangeven hadden wisten wij dus ook dat jullie een bann hadden.

Jullie stegen ook niet meer in het event en er werd niet meer aangevallen op autismal.
 
Reactiescore
533
Mag ik even inspringen op de goodwill?

op 24-02-2020 om 16:45 is de sanctie al kenbaar gemaakt aan team Shetlander.
op 25-02-2020 om 15:08 zijn de eerste aanvallen bij pony binnen gekomen, dus nog eerder verstuurd.
op 25-02-2020 om 17:09 kwam ezzie met het bericht dat ze open kaart speelde dat ze een ban te pakken hadden. Waarom zit hier een dag tussen? dik 24 uur... is dat goodwill of stiekem willen laten passeren en wanneer er aanvallen komen erop terug vallen. dan hadden ze dit de 24ste al moeten aanvragen, dan had er een kans ingezeten dat wij een NAP verleend hadden.

Alle gebeurtenissen zijn uiteraard aantoonbaar.

Ook is er bewijs voor bedreiging, omkoping met valuta en inderdaad het gebruik en bezit van dergelijke scripten.

Ik ga geen discussies meer aan op het AF hierover, ik heb al het bewijs hiervoor, dat bijvoorbeeld Niels van team .RidingMyDirtyPony 200€ zou willen betalen voor een 3daagse nap. Ook dit is toegegeven door een van de teamleden die zichzelf versprak. Niels zelf was slim genoeg om het snel te verwijderen zodat er geen screenshot van gemaakt kon worden.

Alles is opgestuurd naar Duckje en ik verwacht dat het account binnen enkele weken volledig grijs wordt. Dit soort gedrag verwacht ik van niemand op Tribalwars en zal ook gaan voor gerechtigheid. Zulke grove overtredingen zijn hondsbrutaal en leiden tot een oneerlijke gameplay.

Uiteindelijk duurt eerlijk spelen het langst. Ookal ben je hoofdsponsor van Innogames.

Mochten er ontkenningen komen van SZN op het forum, dan gooi ik alle bewijzen erbij. Zo openlijk op het AF. Mocht er iemand over willen praten in prive. mijn discord is Rickkertt#5050. Met een hoofdletter R
Autismal was ook. Al ff onder ban en pas toen ze 30% kregen kwamen ze bij ons. Wie vielen teon ook (scouts) aan omdat hij niet groeide.
Dus dat is een non argument.

Het 2e is de omkoping. Ik zie daarin veel wanhoop. Ik keur dat niet goed maar een wanhopige man die zijn account wil redden de grond in boren en er trots op zijn. Sterker nog hem er zelf induwen?
Ik vind dat schandalig
 
Reactiescore
1.468
Topic open, praathoek blijft nog even dicht.

Even een kleine opfrisser: Houd alsjeblieft in gedachten dat dit een spelletje is. Speel het nooit op de man en probeer je emoties in toom te houden.

Bedenk dat achter elke AF gebruiker een mens zit, soms zijn posts misschien binnen de regels maar door omstandigheden tóch kwetsend. Hoewel ik deze posts niet altijd kan verwijderen wil ik een beroep doen op jullie menselijkheid om dit soort posts te voorkomen.

Ik wil graag een leuk, inclusief w70 forum, en hoop dat dat vanaf nu gaat lukken.

Praathoek blijft nog even dicht tot einde middag.
 
Reactiescore
1.454
Topic open, praathoek blijft nog even dicht.

Even een kleine opfrisser: Houd alsjeblieft in gedachten dat dit een spelletje is. Speel het nooit op de man en probeer je emoties in toom te houden.

Bedenk dat achter elke AF gebruiker een mens zit, soms zijn posts misschien binnen de regels maar door omstandigheden tóch kwetsend. Hoewel ik deze posts niet altijd kan verwijderen wil ik een beroep doen op jullie menselijkheid om dit soort posts te voorkomen.

Ik wil graag een leuk, inclusief w70 forum, en hoop dat dat vanaf nu gaat lukken.

Praathoek blijft nog even dicht tot einde middag.

Het feit dat @Ezra the King en @Sonemmontis gebanned zijn en @Tidal niet die letterlijk de ziekte van @Triador belachelijk maakt, laat wel weer eens zien hoe goed het werk hier gedaan wordt...
 
Reactiescore
1.468
Het feit dat @Ezra the King en @Sonemmontis gebanned zijn en @Tidal niet die letterlijk de ziekte van @Triador belachelijk maakt, laat wel weer eens zien hoe goed het werk hier gedaan wordt...
Hoewel ik altijd mijn persoonlijke mening over zaken heb zit ik vast aan forumregels, met een klein stukje eigen interpretatie. Daarnaast zijn de meeste overtredingen niet direct bannable. Dit is de enige post over dit onderwerp die ik in dit topic wil zien, de rest mag in DM naar mij, of als er een specifieke post is mag deze gemeld worden, ook na bewerking.
 

DeletedUser81453

Guest
Dat is correct maar ~Æ~jullie waren wel onderdeel van de samenwerking en dat is wat er staat ;).

Incorrect. Er is contact geweest, maar dat is er wel met meer geweest. Van een samenwerking is geen sprake geweest. Men ging over op WhatsApp e.d. en zo belangrijk is TW nou ook weer niet.

Gewoon even corrigeren dus.
 
Reactiescore
1.893
nou, om even over wat positiefs te beginnen.

ik zou graag TAD willen feliciteren met het behalen van de eerste plaats!
Ook wil ik even INNI feliciteren met het behalen van de eerste plek op de stammenwereldranglijst!

Gefeliciteerd jongens!

Van harte gefeliciteerd dat jullie dat weten te stijgen naar de 1e rang over de rug van een gebanned account. Zegt meer over jullie dan over SZN. Daarvoor was er blijkbaar niet voldoende kwaliteit binnen Inni om dit te doen als het account bespeeld werd. Of zie ik dit verkeerd? Zo ja, enlighten me.
 
Reactiescore
242
Van harte gefeliciteerd dat jullie dat weten te stijgen naar de 1e rang over de rug van een gebanned account. Zegt meer over jullie dan over SZN. Daarvoor was er blijkbaar niet voldoende kwaliteit binnen Inni om dit te doen als het account bespeeld werd. Of zie ik dit verkeerd? Zo ja, enlighten me.

naja, over de rug van een banned account... de ban is terecht geven jullie zelf aan. daar maak ik geen woorden meer aan vuil.

daarvoor was er ook voldoende kwaliteit. ik heb even zitten neuzen in de stats. INNI kwam steeds dichterbij ipv dat jullie uitliepen.
 
Reactiescore
1.893
naja, over de rug van een banned account... de ban is terecht geven jullie zelf aan. daar maak ik geen woorden meer aan vuil.

daarvoor was er ook voldoende kwaliteit. ik heb even zitten neuzen in de stats. INNI kwam steeds dichterbij ipv dat jullie uitliepen.
Met 'over de rug van' zeg ik niet dat het een onterechte ban was. Ook begrijpend lezen blijkt lastig merk ik. Daarnaast gaat het niet zo zeer om het feit dat jullie eerste zijn komen te staan, maar dat je het hier brengt alsof jullie na een maandenlange battle eindelijk een moeilijk te breken account hebben weggespeeld met de nodige moeite. Want we weten beide dat dat hier niet het geval is.

Ik citeer jou letterlijk: "INNI kwam steeds dichterbij ipv dat jullie uitliepen." Daarmee zeg je dus indirect dat jullie achterstonden in de battle en dat SZN voorstond. Bedankt voor het onderbouwen van mijn statement, hoef ik dat zelf niet meer te doen. Daarnaast heb ik vernomen dat zelfs dat niet eens het geval was en SZN nog steeds uitliep. Interns tellen immers niet in oorlogsstatistieken.
 
Bovenaan