SZN vs INNI

Reactiescore
489
Weer een schitterend beleid van Inno. Na het moraal niet weg te kunnen halen, nu ook een hele grote spelersbase naaien die hier al enkele jaren spelen. Ik snap de beweegredenen helemaal niet en er wordt weeral met verschillende maten gewogen. Wanneer je verhaal haalt, krijg je geen respons.
 
Reactiescore
581
Zeker, voelt goed om van groep cheaters te winnen :)
Groep cheaters nog wel... van 1 account met 1 speler daarvan... maken we iedereen even zwart. Maar bij deze van harte gefeliciteerd INNI of is het nu eigenlijk INNO... met jullie wereldwinst. Eerst 1 invaller die de boel verpest, dan jullie die door blijven zagen bij support dat de straffen langer moeten zijn en uiteindelijk ook je zin krijgen.

Ik heb op zulke acties en smeerlapperij maar 1 antwoord:

phqcnfet6ff96.png
 
Reactiescore
80
Groep cheaters nog wel... van 1 account met 1 speler daarvan... maken we iedereen even zwart. Maar bij deze van harte gefeliciteerd INNI of is het nu eigenlijk INNO... met jullie wereldwinst. Eerst 1 invaller die de boel verpest, dan jullie die door blijven zagen bij support dat de straffen langer moeten zijn en uiteindelijk ook je zin krijgen.

Ik heb op zulke acties en smeerlapperij maar 1 antwoord:

phqcnfet6ff96.png
Dat je een runner bent was al bekend dit bevestigt het steeds meer. Maar please do. Make my day.

Groep ja als er zoals aangetoond de helft van die groep van 10 al cheat. Wellicht even andere werelden ook gaan checken ;)
 
Reactiescore
80
Pony krijgt een aanvalbare bann voor een foutief script in tampermonkey. Ookal is dit niet gebruikt mag het niet volgens de tw regels, dus volledig terecht. Nu hebben ze een verlenging gekregen vanwege een pm die een paar maanden terug is verstuurd en tevens al een bann voor is geweest. Mogen we duckje geloven was een 3 dagen aanvalbare niet genoeg voor een pm, en moet dat minimaal 7 dagen zijn.

De pm was trouwens een reactie op de vraag of arithmetic in nature kon betalen doormiddel van een massage. De reactie op dien was enkel als kim de pony weet te besteigen. Dit antwoord was te seksueel getint en levert dus een 7 dagen aanvalbare bann op. Terwijl in nature betalen dat niet is. Natuurlijk komt dit doordat het ene wel is aangegevn en het andere niet, maar in mijn ogen alsnog enigszins scheef.

1 behoor je geen bans te bespreken
2 is het onzin en probeer je het weer mooi te praten. Cheaters worden gebanned. Dit is op meerdere werelden al gebeurd en zal waarschijnlijk niet bij w70 blijven sinds ze hun ego hoog moeten houden doodmiddel van scripts
 
Reactiescore
1.468
Ff slotje weer, over een paar uurtjes weer open. Ik merk dat de frustratie weer oploopt en ik moet teveel posts verwijderen.
 
Bovenaan