SZN vs INNI

Reactiescore
1.454
Ik heb af en toe niet zoveel vertrouwen meer in de mods. Heb ooit op een wereld 3 onterechte bans gekregen. 2 keer hoger gezocht en gelijk gekregen dat de mod zonder enig bewijs mij gebanned had. Drie keer een aanvalbare ban, meerdere keren dorpen verloren en heb toen geen excuus gekregen uberhaupt. De mods zitten er vaak genoeg naast en de consequenties zijn dan groot, vooral als je zo’n immorele tegenstander als INNI hebt. Zou ze sieren om alle verkregen dorpen terug te geven en een NAP van 14 dagen op Pony om het weer goed te zetten, maar ze zullen wel niet genoeg zelf respect hebben om dit te doen.
 
Reactiescore
1.278
Jammer dat INNI als een stel aasgieren springt op een account met aanvalbare-ban. Wordt hierdoor duidelijk op wat voor manier INNI deze wereld wil winnen ...

Dat je als een stam wilt profiteren van zo'n ban snap ik, maar vraag dan wat dorpen in ruil voor een NAP of iets dergelijks. Dit is gewoon buitensporig een ban uitbuiten. Pony heeft al een enorm front, maar blijkbaar is er ook nog een ban nodig om het account te breken.

Ik hoop dat INNI trots is op huidige prestaties, alleen maar mooier om ze dan te rekken en ze te laten realiseren dat ze toch eigenlijk niks voorstellen.
 
Reactiescore
80
Wij als inni zijn buitengewoon trots dat wij iemand met Timebot weg aan het edelen zijn.

Dat hij 7 dagen of permanent gebant dient te worden helemaal mee eens. Hopelijk Herzien de mods deze fout alsnog.
 
Reactiescore
1.454
Wij als inni zijn buitengewoon trots dat wij iemand met Timebot weg aan het edelen zijn.

Dat hij 7 dagen of permanent gebant dient te worden helemaal mee eens. Hopelijk Herzien de mods deze fout alsnog.

Zegt weer veel over je...
 
Reactiescore
967
Hoe diep ben je als stam gezonken als je zo ongeveer vertegenwoordigd wordt door Tidal... Op z'n minst doet Predec, ookal ben ik het niet met hem eens over alles, wel z'n best om een degelijke post neer te zetten. Dit verpest jullie reputatie als stam zo erg lol.
 

Deleted User - 487957763

Guest
Inderdaad, wij houden niet van cheaters, Zou zsn nog iets van kunnen leren.

Tot snel weer!
Kick Autismal dan even uit je stam. Die heeft ook “gecheat” zoals jij dat noemt. Had niet voor niks een 30% ban destijds.
 
Reactiescore
1.454
Inderdaad, wij houden niet van cheaters, Zou zsn nog iets van kunnen leren.

Tot snel weer!

Doelde meer op het complete gebrek aan respect, eigenwaarde en morele waarden, maar is goed joh ;)
 
Reactiescore
242
Mag ik even inspringen op de goodwill?

op 24-02-2020 om 16:45 is de sanctie al kenbaar gemaakt aan team Shetlander.
op 25-02-2020 om 15:08 zijn de eerste aanvallen bij pony binnen gekomen, dus nog eerder verstuurd.
op 25-02-2020 om 17:09 kwam ezzie met het bericht dat ze open kaart speelde dat ze een ban te pakken hadden. Waarom zit hier een dag tussen? dik 24 uur... is dat goodwill of stiekem willen laten passeren en wanneer er aanvallen komen erop terug vallen. dan hadden ze dit de 24ste al moeten aanvragen, dan had er een kans ingezeten dat wij een NAP verleend hadden.

Alle gebeurtenissen zijn uiteraard aantoonbaar.

Ook is er bewijs voor bedreiging, omkoping met valuta en inderdaad het gebruik en bezit van dergelijke scripten.

Ik ga geen discussies meer aan op het AF hierover, ik heb al het bewijs hiervoor, dat bijvoorbeeld Niels van team .RidingMyDirtyPony 200€ zou willen betalen voor een 3daagse nap. Ook dit is toegegeven door een van de teamleden die zichzelf versprak. Niels zelf was slim genoeg om het snel te verwijderen zodat er geen screenshot van gemaakt kon worden.

Alles is opgestuurd naar Duckje en ik verwacht dat het account binnen enkele weken volledig grijs wordt. Dit soort gedrag verwacht ik van niemand op Tribalwars en zal ook gaan voor gerechtigheid. Zulke grove overtredingen zijn hondsbrutaal en leiden tot een oneerlijke gameplay.

Uiteindelijk duurt eerlijk spelen het langst. Ookal ben je hoofdsponsor van Innogames.

Mochten er ontkenningen komen van SZN op het forum, dan gooi ik alle bewijzen erbij. Zo openlijk op het AF. Mocht er iemand over willen praten in prive. mijn discord is Rickkertt#5050. Met een hoofdletter R
 
Reactiescore
967
Je herhaalt exact hetzelfde als eerder, en toen reageerde je niet op de antwoorden die je post ontkrachten? Wat wil je hiermee bereiken, alsof je tegen een muur praat.
 
Reactiescore
1.363
Mag ik even inspringen op de goodwill?

op 24-02-2020 om 16:45 is de sanctie al kenbaar gemaakt aan team Shetlander.
op 25-02-2020 om 15:08 zijn de eerste aanvallen bij pony binnen gekomen, dus nog eerder verstuurd.
op 25-02-2020 om 17:09 kwam ezzie met het bericht dat ze open kaart speelde dat ze een ban te pakken hadden. Waarom zit hier een dag tussen? dik 24 uur... is dat goodwill of stiekem willen laten passeren en wanneer er aanvallen komen erop terug vallen. dan hadden ze dit de 24ste al moeten aanvragen, dan had er een kans ingezeten dat wij een NAP verleend hadden.

Alle gebeurtenissen zijn uiteraard aantoonbaar.

Ook is er bewijs voor bedreiging, omkoping met valuta en inderdaad het gebruik en bezit van dergelijke scripten.

Ik ga geen discussies meer aan op het AF hierover, ik heb al het bewijs hiervoor, dat bijvoorbeeld Niels van team .RidingMyDirtyPony 200€ zou willen betalen voor een 3daagse nap. Ook dit is toegegeven door een van de teamleden die zichzelf versprak. Niels zelf was slim genoeg om het snel te verwijderen zodat er geen screenshot van gemaakt kon worden.

Alles is opgestuurd naar Duckje en ik verwacht dat het account binnen enkele weken volledig grijs wordt. Dit soort gedrag verwacht ik van niemand op Tribalwars en zal ook gaan voor gerechtigheid. Zulke grove overtredingen zijn hondsbrutaal en leiden tot een oneerlijke gameplay.

Uiteindelijk duurt eerlijk spelen het langst. Ookal ben je hoofdsponsor van Innogames.

Mochten er ontkenningen komen van SZN op het forum, dan gooi ik alle bewijzen erbij. Zo openlijk op het AF. Mocht er iemand over willen praten in prive. mijn discord is Rickkertt#5050. Met een hoofdletter R

Dude wtf lul jij nou :p. Ziet 1 "foutje " en meneer gaat in volle extase stomme dingen typen. Leer Eerlijk winnen ipv dat stomme gejank meneertje "Rick"?
 
Reactiescore
1.363
Reactiescore
242
Je ziet hier jullie gewoon glunderen van die straffen. Zegt genoeg over jullie. Misselijkmakend gewoon.

Dit is ongeaccepteerd gedrag op Tribalwars, omkopen met geld. Zegt genoeg over jullie. Misselijkmakend gewoon.

Fijne avond verder. De overige bewijzen kan je opvragen bij Duckje, ze zijn ondergrond en aangedragen. Van mij horen jullie niets meer. Jullie praten julliezelf ongeloof toe. Ik kom met bewijzen, tijdstippen etc etc etc. Heb ik van jullie nog niet gezien. bijvoorbeeld over die goodwill, dat jullie het eerlijk zouden zeggen voordat de aanvallen kwamen? Ik kan nog wel wat screenshots neerzetten van aanvallen die voor die tijd aangekomen waren. Of van wanneer jullie ban was. Jullie proberen misselijk te spelen, dan staan daar ook misselijke straffen op.
 
Reactiescore
1.454
Vandaar dat niels dit snel verwijderde op whatsapp toen hij dit stuurde? Jullie gaan zwaar over de schreef, en dat weten jullie zelf ook. En maar ontkennen.

Natuurlijk verwijderd die het. Als jullie zo immoreel spelen om een onterecht gebanned account aan te vallen, zal niet veel in de weg staan om hem een extra ban mee aan te smeren wanneer het om een grap ging...
 
Reactiescore
1.363
Dit is ongeaccepteerd gedrag op Tribalwars, omkopen met geld. Zegt genoeg over jullie. Misselijkmakend gewoon.
Ooit gehoord van sarcasme? Je mag best weten dat Niels meteen wou quitten nadat hij van de "ban" hoorde. En tidal praat gewoon niet, komt toch niks nuttigs uit bij jou.
 
Bovenaan