DeletedUser
Guest
Meestal hoort bij een oorlogsverklaring ook al gelijk een massa, maar die heb ik nog niet gezien :O
laatste wat ik hierover zal zeggen, als het zo onbelangrijk detail is wrom reageer je er dan wel op ^^
Eigenlijk is het zo dat als Quiem deze oorlog niet wint ze enorm falen.
Dusja, succes aan Rehab maar echt een faire strijd is het niet.
9 mil vs 25 mil? Tja....
Trouwens, over heel de discussie van Quiet.
Vanaf de moment dat Quiem hen gebruikt in de oorlog en ook dorpen laat clearen dan horen die spelers bij in de statistieken en dus bij in de oorlogsverklaring.
Zolang dit niet het geval is hoeft het niet uiteraard.
Opnieuw een ondoordachte post ... Wanneer leren jullie het nou is ? In de stats staat quiet. toch vermeld ? Dus hoezo vanwege de stats ? Echter zijn het onze mb's, het is geen opleidingsstam van on. Eigenlijk een stam waarin onze mb's zich verzamelen en plezier maken op het forum enzo. Het staat onder onze bescherming, is echter geen onderdeel van Quiem. Wat ADD wel van Rehab is.
9 vs 25? Volgens mij heeft heel ex xtreme geen front met rehab en verschillende spelers in het noorden ook niet. Daarbij Was Nemo en area vs medic 21m vs 17m! Zou dan ook niet eerlijk zijn?
Over quiet en add tegen iedereen:
In add is ook bijvoorbeeld kinglatin gestopt, een speler die eerst in rehab zat, in quiet zit eigenlijk geen speler met front of een speler die mee doet aan de oorlog. Neem ik aan het het dan overbodig is om toe te voegen aan dit topic?
Want?
Dat klopt dus niet
Toen Nemo & Area begon had Nemo in het beste geval nog maar net de kaap van 7 mil bereikt en Area zat rond en 7,2 mil.
Dat maakt dan 17,5 mil (medic) vs 14,2 mil (Nemo & Area).
Reken daar nog eens bij dat de eerste dagen Area vs Medic was...
De actie op Demo was namelijk vrijwel 100% Area, Nemo schoot een beetje later pas echt in actie toen er oa op RandomRawr gebeukt werd.
Maar Nemo heeft het tot nu toe fantastisch gedaan eigenlijk
Dat we nu een voorsprong hebben is alleen maar onze eigen verdienste.
Dus ik vind dat wat ik zei klopt ja. Een overwinning zou zijn als Quiem tegen een stam vocht van gelijkaardige grootte. Maarja die is er niet meer natuurlijk...
Toch moet deze oorlog nog altijd gevochten worden natuurlijk!![]()
Dat klopt dus niet
Toen Nemo & Area begon had Nemo in het beste geval nog maar net de kaap van 7 mil bereikt en Area zat rond en 7,2 mil.
Dat maakt dan 17,5 mil (medic) vs 14,2 mil (Nemo & Area).
Reken daar nog eens bij dat de eerste dagen Area vs Medic was...
De actie op Demo was namelijk vrijwel 100% Area, Nemo schoot een beetje later pas echt in actie toen er oa op RandomRawr gebeukt werd.
Maar Nemo heeft het tot nu toe fantastisch gedaan eigenlijk
Dat we nu een voorsprong hebben is alleen maar onze eigen verdienste.
Dus ik vind dat wat ik zei klopt ja. Een overwinning zou zijn als Quiem tegen een stam vocht van gelijkaardige grootte. Maarja die is er niet meer natuurlijk...
Toch moet deze oorlog nog altijd gevochten worden natuurlijk!![]()
Hoezo helaas voor mij?Pfffff Nic ... wat probeer je het weer negatief te makenhelaas voor jou hoort nu ook Noob bij de kant van rehab ... wat betekent dat ze op een miljoentje of 19 uitkomen ? Dan is het verschil wel klein
![]()
Hoezo helaas voor mij?
Ik zie niet echt in wat dit voor mij echt erg maakt?
Dat NOOB erbij zat kon ik niet weten, als je zelfss de opleidingsstam erbij zet maar dan weer niet NOOB, tja dan wordt het nogal onduidelijk.
Ik probeer het ook niet negatief te maken, laat staan 'weer'. Het is gewoon zo dat 25 vs 9 mil geen probleem zou mogen zijn, of ga je dat dan ontkennen?
[NOOB] doet ook mee tegen Quiem.
Ik lees heel de beginpost al, dan kan ik wel eens over 1 reactie lezen natuurlijk.
Maar goed, 19 vs 25 miljoen, het is alleszins al een uitdaging![]()