Strijd om het Noorden

DeletedUser

Guest
Meestal hoort bij een oorlogsverklaring ook al gelijk een massa, maar die heb ik nog niet gezien :O
 

DeletedUser

Guest
Heerlijk geschreven job, de prentjes zijn een pluspuntje of duizend waard:D

Ik vind vooral die 'succes' geniaal:D

Maargoed, succes, mogen de besten winnen!
 

DeletedUser

Guest
Eigenlijk is het zo dat als Quiem deze oorlog niet wint ze enorm falen.
Dusja, succes aan Rehab maar echt een faire strijd is het niet.
9 mil vs 25 mil? Tja.... :rolleyes:

Trouwens, over heel de discussie van Quiet.
Vanaf de moment dat Quiem hen gebruikt in de oorlog en ook dorpen laat clearen dan horen die spelers bij in de statistieken en dus bij in de oorlogsverklaring.
Zolang dit niet het geval is hoeft het niet uiteraard.
 

DeletedUser

Guest
Eigenlijk is het zo dat als Quiem deze oorlog niet wint ze enorm falen.
Dusja, succes aan Rehab maar echt een faire strijd is het niet.
9 mil vs 25 mil? Tja.... :rolleyes:

Trouwens, over heel de discussie van Quiet.
Vanaf de moment dat Quiem hen gebruikt in de oorlog en ook dorpen laat clearen dan horen die spelers bij in de statistieken en dus bij in de oorlogsverklaring.
Zolang dit niet het geval is hoeft het niet uiteraard.

9 vs 25? Volgens mij heeft heel ex xtreme geen front met rehab en verschillende spelers in het noorden ook niet. Daarbij Was Nemo en area vs medic 21m vs 17m! Zou dan ook niet eerlijk zijn?

Over quiet en add tegen iedereen:
In add is ook bijvoorbeeld kinglatin gestopt, een speler die eerst in rehab zat, in quiet zit eigenlijk geen speler met front of een speler die mee doet aan de oorlog. Neem ik aan het het dan overbodig is om toe te voegen aan dit topic?
 

DeletedUser58227

Guest
21 Mil Vs 17 Mil is nogal een verschil met 9 Mil Vs 25, niet waar? ;)
 
Reactiescore
65
Opnieuw een ondoordachte post ... Wanneer leren jullie het nou is ? In de stats staat quiet. toch vermeld ? Dus hoezo vanwege de stats ? Echter zijn het onze mb's, het is geen opleidingsstam van on. Eigenlijk een stam waarin onze mb's zich verzamelen en plezier maken op het forum enzo. Het staat onder onze bescherming, is echter geen onderdeel van Quiem. Wat ADD wel van Rehab is.

Aaah, nu snap ik het, alle mb's komen alleen voor de gezelligheid en niet voor het spelletje.

Bij welke partij sta jij op 12 september op de kieslijst? Jij weet er net zo'n draai in je eigen voordeel aan te geven als alle politici. Ik haat mannetjes die altijd en overal gelijk willen hebben ten koste van de waarheid. Die kom ik in het bedrijfsleven in de echte wereld helaas al te vaak tegen.

Maar die oorlog is voor mij een leuke afleiding voor de stress die ik in RL met dit soort mannetjes opbouw.

Bedankt hiervoor,

Ice
 

DeletedUser

Guest
9 vs 25? Volgens mij heeft heel ex xtreme geen front met rehab en verschillende spelers in het noorden ook niet. Daarbij Was Nemo en area vs medic 21m vs 17m! Zou dan ook niet eerlijk zijn?

Over quiet en add tegen iedereen:
In add is ook bijvoorbeeld kinglatin gestopt, een speler die eerst in rehab zat, in quiet zit eigenlijk geen speler met front of een speler die mee doet aan de oorlog. Neem ik aan het het dan overbodig is om toe te voegen aan dit topic?

Dat klopt dus niet ;)
Toen Nemo & Area begon had Nemo in het beste geval nog maar net de kaap van 7 mil bereikt en Area zat rond en 7,2 mil.
Dat maakt dan 17,5 mil (medic) vs 14,2 mil (Nemo & Area).
Reken daar nog eens bij dat de eerste dagen Area vs Medic was...
De actie op Demo was namelijk vrijwel 100% Area, Nemo schoot een beetje later pas echt in actie toen er oa op RandomRawr gebeukt werd.
Maar Nemo heeft het tot nu toe fantastisch gedaan eigenlijk :)
Dat we nu een voorsprong hebben is alleen maar onze eigen verdienste.

Dus ik vind dat wat ik zei klopt ja. Een overwinning zou zijn als Quiem tegen een stam vocht van gelijkaardige grootte. Maarja die is er niet meer natuurlijk...
Toch moet deze oorlog nog altijd gevochten worden natuurlijk! :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser10429

Guest

Dat hij zegt dat er geen oorlog was, maar toch hadden ze al eens een topic gemaakt.


Dat klopt dus niet ;)
Toen Nemo & Area begon had Nemo in het beste geval nog maar net de kaap van 7 mil bereikt en Area zat rond en 7,2 mil.
Dat maakt dan 17,5 mil (medic) vs 14,2 mil (Nemo & Area).
Reken daar nog eens bij dat de eerste dagen Area vs Medic was...
De actie op Demo was namelijk vrijwel 100% Area, Nemo schoot een beetje later pas echt in actie toen er oa op RandomRawr gebeukt werd.
Maar Nemo heeft het tot nu toe fantastisch gedaan eigenlijk :)
Dat we nu een voorsprong hebben is alleen maar onze eigen verdienste.

Dus ik vind dat wat ik zei klopt ja. Een overwinning zou zijn als Quiem tegen een stam vocht van gelijkaardige grootte. Maarja die is er niet meer natuurlijk...
Toch moet deze oorlog nog altijd gevochten worden natuurlijk! :)

Nemo heeft ook wel iets meer front met medic dan jullie :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 2075062

Guest
Dat klopt dus niet ;)
Toen Nemo & Area begon had Nemo in het beste geval nog maar net de kaap van 7 mil bereikt en Area zat rond en 7,2 mil.
Dat maakt dan 17,5 mil (medic) vs 14,2 mil (Nemo & Area).
Reken daar nog eens bij dat de eerste dagen Area vs Medic was...
De actie op Demo was namelijk vrijwel 100% Area, Nemo schoot een beetje later pas echt in actie toen er oa op RandomRawr gebeukt werd.
Maar Nemo heeft het tot nu toe fantastisch gedaan eigenlijk :)
Dat we nu een voorsprong hebben is alleen maar onze eigen verdienste.

Dus ik vind dat wat ik zei klopt ja. Een overwinning zou zijn als Quiem tegen een stam vocht van gelijkaardige grootte. Maarja die is er niet meer natuurlijk...
Toch moet deze oorlog nog altijd gevochten worden natuurlijk! :)

Pfffff Nic ... wat probeer je het weer negatief te maken ;) helaas voor jou hoort nu ook Noob bij de kant van rehab ... wat betekent dat ze op een miljoentje of 19 uitkomen ? Dan is het verschil wel klein ;)

@ icetubbie ... ik weet niet preciea wat je met je post wil bereiken ... Ik weet wel dat wat je zeft klinklare onzin is. Volgens mij liegen de feiten niet. Quiet. is geen opleidingsstam van Quiem. ADD wel van rehab ... dat is toch duidelijk dan ? Je zal vast een heel zwaar leven hebben als jij iedereen die je voor je werk tegen komt "haat" ... Want ik weet niet precies wat ik je heb misdaan maar je haat me nu al ^^ btje vreemde manier van dit spelletje spelen. Daarnaast spelen de spelers in quiet. ook voor hun plezier. Ik heb toch nooit anders beweerd ?

@ Luuk ... Je beweerd dat het moet starten met een massa ... echter schijntveen massa niry nodig te zijn om een speler van jullie uit te schakelen ... Kijk maar naae gleeeenn
 

DeletedUser

Guest
ach, met een massa heb je de halve stam al denk, zou wel tactisch zijn ;)
 

DeletedUser

Guest
Pfffff Nic ... wat probeer je het weer negatief te maken ;) helaas voor jou hoort nu ook Noob bij de kant van rehab ... wat betekent dat ze op een miljoentje of 19 uitkomen ? Dan is het verschil wel klein ;)
Hoezo helaas voor mij?
Ik zie niet echt in wat dit voor mij echt erg maakt?
Dat NOOB erbij zat kon ik niet weten, als je zelfss de opleidingsstam erbij zet maar dan weer niet NOOB, tja dan wordt het nogal onduidelijk.
Ik probeer het ook niet negatief te maken, laat staan 'weer'. Het is gewoon zo dat 25 vs 9 mil geen probleem zou mogen zijn, of ga je dat dan ontkennen?
 
Reactiescore
255
Hoezo helaas voor mij?
Ik zie niet echt in wat dit voor mij echt erg maakt?
Dat NOOB erbij zat kon ik niet weten, als je zelfss de opleidingsstam erbij zet maar dan weer niet NOOB, tja dan wordt het nogal onduidelijk.
Ik probeer het ook niet negatief te maken, laat staan 'weer'. Het is gewoon zo dat 25 vs 9 mil geen probleem zou mogen zijn, of ga je dat dan ontkennen?

Kon je wel weten, als je gewoon goed had gelezen.

[NOOB] doet ook mee tegen Quiem.
 

DeletedUser

Guest
Ik lees heel de beginpost al, dan kan ik wel eens over 1 reactie lezen natuurlijk.
Maar goed, 19 vs 25 miljoen, het is alleszins al een uitdaging ;)
 
Reactiescore
255
Ik lees heel de beginpost al, dan kan ik wel eens over 1 reactie lezen natuurlijk.
Maar goed, 19 vs 25 miljoen, het is alleszins al een uitdaging ;)

Natuurlijk kan dat gebeuren, maar dan moet je geen leugen verzinnen als 'ik kon het toch niet weten' want dat kon je dus wel.
 
Bovenaan