Strijd om het Noorden

DeletedUser

Guest
Dit is weer zo'n post waar niet over nagedacht is. Een mb stam en een opleidingsstam zijn 2 heel andete dingen. Een mb-stam zijj geen spelers die potentieel zijn voor de stam zelf. Opleidingsstam wel. Dus is onzin wat je zegt.

@ jokea, jullie fuseren strax toch dus dan is dat ook weer geregeld ;) en ik hoor van mensen dat jij op w29 ook zit te schreeuwen dat jullie ons klein gaan maken dus maak dat eerst is waar ;)

@ arssus, wij hebben dit nooit als oorlog gezien en dus zijn we niet al maanden aan t beuken ;) we beginnen nu pas ;)

Dus jij hebt een opleidingsstam die bb'tjes edelt?
nah, dan snap ik gelijk hoe die opleiding is :eek:

Stap 1:
Edel bb's
Stap 2:
Backstab als het kan spelers
Sidenote: zorg er altijd voor dat je wat ODA erbij krijgt, ziet er veel leuker uit ;o
Stap 3:
Intern zoveel mogelijk dorpen!
Sidenote: geef wat dorpen aan grotere spelers en zeg altijd tegen hen "ja" en "amen".
Stap 4:
Clusterfuck andere mensen met bb's edelen.

En dan weer bij stap 2 beginnen, enzovoort.
 
Reactiescore
255
Dus jij hebt een opleidingsstam die bb'tjes edelt?
nah, dan snap ik gelijk hoe die opleiding is :eek:

Stap 1:
Edel bb's
Stap 2:
Backstab als het kan spelers
Sidenote: zorg er altijd voor dat je wat ODA erbij krijgt, ziet er veel leuker uit ;o
Stap 3:
Intern zoveel mogelijk dorpen!
Sidenote: geef wat dorpen aan grotere spelers en zeg altijd tegen hen "ja" en "amen".
Stap 4:
Clusterfuck andere mensen met bb's edelen.

En dan weer bij stap 2 beginnen, enzovoort.

Gelieve te lezen voor je zulke domme posts maakt. Wij hebben geen opleidingsstam, jullie zijn de gene die er één hebben.

+ Succes aan Rehab & ADD.
 

Deleted User - 2075062

Guest
Dus jij hebt een opleidingsstam die bb'tjes edelt?
nah, dan snap ik gelijk hoe die opleiding is :eek:

Stap 1:
Edel bb's
Stap 2:
Backstab als het kan spelers
Sidenote: zorg er altijd voor dat je wat ODA erbij krijgt, ziet er veel leuker uit ;o
Stap 3:
Intern zoveel mogelijk dorpen!
Sidenote: geef wat dorpen aan grotere spelers en zeg altijd tegen hen "ja" en "amen".
Stap 4:
Clusterfuck andere mensen met bb's edelen.

En dan weer bij stap 2 beginnen, enzovoort.

Je weet dat je dit nu over je eigen opleidingsstam zegt ? Ik zeg namelijk in mijn tekst duidelijk dat quiet. Geen opleidingsstsm is. Toch lief hoe jullie met ADD omgaan dan.
 

DeletedUser

Guest
Je weet dat je dit nu over je eigen opleidingsstam zegt ? Ik zeg namelijk in mijn tekst duidelijk dat quiet. Geen opleidingsstsm is. Toch lief hoe jullie met ADD omgaan dan.

Ik was al bezig met deze post toen jij dat al posttte, gelijk na je dubbelpost ;o

Wij hebben eigenlijk geen opleidingsstam.
Veel meer een mB-stam.
Maar als mensen willen leiden we ze op om op andere werelden hun skills te tonen of deze wereld.
Als die mensen dus de 'skills' onder de knie hebben en een goede groei maken + een goede inzet dan zit er inderdaad een plekje in voor hen in in Rehab.

en hun functie is toch echt het moraal breken ;o
 

DeletedUser56049

Guest
Castiel, ik heb nooit gezegd dat wij jullie klein gaan maken. Ik weet ook wel dat wij het héél moeilijk gaan krijgen en dit misschien de laatste oorlog is die ik zal meemaken.

Ik heb op w29 alleen gezegd dat wij het jullie niet makkelijk gaan maken :)


Voor de rest veel succes!
 

Deleted User - 2075062

Guest
Ik was al bezig met deze post toen jij dat al posttte, gelijk na je dubbelpost ;o

Wij hebben eigenlijk geen opleidingsstam.
Veel meer een mB-stam.
Maar als mensen willen leiden we ze op om op andere werelden hun skills te tonen of deze wereld.
Als die mensen dus de 'skills' onder de knie hebben en een goede groei maken + een goede inzet dan zit er inderdaad een plekje in voor hen in in Rehab.

en hun functie is toch echt het moraal breken ;o

En toch gaan ze door onder de naan opleidingsstam ;) dus is t een opleidingsstam. En goed opgeleid is het ook niet dan met die trein die ik gister van nordiko kreeg :p
 
Reactiescore
255
Beetje flauw als er in het verleden al een heel topic over geweest is :).

Maarja veel succes.

Want?

Ik was al bezig met deze post toen jij dat al posttte, gelijk na je dubbelpost ;o

Wij hebben eigenlijk geen opleidingsstam.
Veel meer een mB-stam.
Maar als mensen willen leiden we ze op om op andere werelden hun skills te tonen of deze wereld.
Als die mensen dus de 'skills' onder de knie hebben en een goede groei maken + een goede inzet dan zit er inderdaad een plekje in voor hen in in Rehab.

en hun functie is toch echt het moraal breken ;o

Jawel, jullie hebben wel een opleidingsstam.

Letterlijk van het stamprofiel van ADD:

Opleidingsstam van Rehab.

Sollicitaties worden dan ook in behandeling genomen door de leiding van Rehab!
Indien u denkt een aanwinst te zijn, beschrijf dan nauwkeurig uw tw ervaringen, met daarbij een kaartje van uw ligging, en beweegreden om te willen joinen.



Rozenkruiser

En dan nog eens een stamgenoot die je tegen spreekt, ja.. Jij kan beter weg blijven van het AF. :D

groovy, ADD is onze opleidingsstam :')
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
255
Lolz, nooit geweten ^^
Grote blunder van mijzelf :cool::(

Onzin. Je hebt nota-bene de beginpost een bedankje gegeven waarin duidelijk de stamprofielen vermeld staan en dus ook die van ADD. Of je ontkende het en probeert je er nu uit te lullen, of je hebt echt moeite met lezen en nadenken.
 

DeletedUser

Guest
ik raad je aan het profiel van great general te lezen :')
 

DeletedUser

Guest
Onzin. Je hebt nota-bene de beginpost een bedankje gegeven waarin duidelijk de stamprofielen vermeld staan en dus ook die van ADD. Of je ontkende het en probeert je er nu uit te lullen, of je hebt echt moeite met lezen en nadenken.

ik heb die plaatjes vaak genoeg gezien van de stammen, dus daar lees ik overheen.
Ik lees alleen naar het geschreven deel en ga niet letten op elk detail.

Ik vond de post leuk bedacht en daarom gaf ik het een bedankje, niks eruit te lullen. Gewoon simple the truth.

Niet echt moeite met lezen en nadenken maar met wat hoofdpijn van een dagje kermis denk ik inderdaad niet helemaal helder na ;o
 

DeletedUser

Guest
ik heb die plaatjes vaak genoeg gezien van de stammen, dus daar lees ik overheen.
Ik lees alleen naar het geschreven deel en ga niet letten op elk detail.

Ik vond de post leuk bedacht en daarom gaf ik het een bedankje, niks eruit te lullen. Gewoon simple the truth.

Niet echt moeite met lezen en nadenken maar met wat hoofdpijn van een dagje kermis denk ik inderdaad niet helemaal helder na ;o

Dus feitelijk zeg je maar wat zonder eigenlijk te lezen wat er staat
 

DeletedUser

Guest
Dus feitelijk zeg je maar wat zonder eigenlijk te lezen wat er staat

Als jij het zo ziet ;o

Iets wat een brein vaak heeft gezien (zoals de profielen van stammen) zal het brein minder goed opnemen (en zal dus overheen worden gelezen) dan iets wat nieuw wordt verteld.
 

DeletedUser

Guest
Als jij het zo ziet ;o

Iets wat een brein vaak heeft gezien (zoals de profielen van stammen) zal het brein minder goed opnemen (en zal dus overheen worden gelezen) dan iets wat nieuw wordt verteld.

iemand met een getraind brein zal ten alle tijden de belangrijke delen uit een stuk tekst kunnen halen
 

DeletedUser

Guest
iemand met een getraind brein zal ten alle tijden de belangrijke delen uit een stuk tekst kunnen halen

ja, en let dus inderdaad niet op de pietluttige details of iets een mb-stam of een opleidingsstam is en wie het aanspreekpunt is voor een solli of wat dan ook. Dit omdat dit niet terzake doende is omdat dit niet om een inschrijving bij een stam is, maar een oorlog :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Laten we het bij het onderwerp houden ;) Is toch net wat leuker :p
 

DeletedUser

Guest
laatste wat ik hierover zal zeggen, als het zo onbelangrijk detail is wrom reageer je er dan wel op ^^
 
Bovenaan