- Reactiescore
- 65
Haha jij blijft toch een lachwekkend figuur hier
Gelukkig trek jij volle zalen.
Haha jij blijft toch een lachwekkend figuur hier
Gelukkig trek jij volle zalen.
Gelukkig wel ja Moet jou een beetje compenseren he
jij kan mij nooit compenseren. Daar mis je nu eenmaal veel te veel kwaliteiten voor.
Daar zou ik nu niet zo zeker van zijn.
Ik zit nog niet zo lang in quiem, maar ik weet al dat castiel een topper is.
Jah maar blijkbaar is hij ZO slecht dus ronny Dat is wat hij nu over zichzelf zegt
Zelfs de cursus " Begrijpend Nederlands lezen " is nog te moeilijk voor jou. Maar ik neem het jou niet kwalijk hoor. Want dat is nou net een van die kwaliteiten die jij mist,
Zelfs de cursus " Begrijpend Nederlands lezen " is nog te moeilijk voor jou. Maar ik neem het jou niet kwalijk hoor. Want dat is nou net een van die kwaliteiten die jij mist,
jij kan mij nooit compenseren. Daar mis je nu eenmaal veel te veel kwaliteiten voor.
niets vreemds hier. Dat is nu al de zoveelste keer dat ze met verraders en overlopers in zee gaan. Waarom verbaast me dit niets meer?
Lachwekkend hoe iedere bijna tegen quiem is terwijl ze geen behoorlijk discussie kunnen voeren, post plaatsen met inhoud en reageer op een post (niet op 1 zin dan)
Lachwekkend hoe iedere bijna tegen quiem is terwijl ze geen behoorlijk discussie kunnen voeren, post plaatsen met inhoud en reageer op een post (niet op 1 zin dan)