Strijd om het Noorden

Reactiescore
65
Jah maar blijkbaar is hij ZO slecht dus ronny ;) Dat is wat hij nu over zichzelf zegt :eek:

Zelfs de cursus " Begrijpend Nederlands lezen " is nog te moeilijk voor jou. Maar ik neem het jou niet kwalijk hoor. Want dat is nou net een van die kwaliteiten die jij mist,
 

DeletedUser

Guest
Zelfs de cursus " Begrijpend Nederlands lezen " is nog te moeilijk voor jou. Maar ik neem het jou niet kwalijk hoor. Want dat is nou net een van die kwaliteiten die jij mist,

Ach jongen, hap hap hap. Je slaat weer de plank mis.

Wat je zelf zei komt wel erop neer dat jij zo enorm slecht bent, dat castiel je niet kan compenseren. Ik zou je toch aanraden zelf eventjes zo'n cursus te volgen. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Zelfs de cursus " Begrijpend Nederlands lezen " is nog te moeilijk voor jou. Maar ik neem het jou niet kwalijk hoor. Want dat is nou net een van die kwaliteiten die jij mist,

Wel, daar ga je de mist in.

Jij zegt dat castiel jou niet kan compenseren omdat hij daar de kwaliteiten niet voor heeft.
Dat wil dus zeggen dat jij zo slecht bent dat castiel niet goed genoeg is om het in evenwicht te krijgen.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627

DeletedUser

Guest
Lachwekkend hoe iedere bijna tegen quiem is terwijl ze geen behoorlijk discussie kunnen voeren, post plaatsen met inhoud en reageer op een post (niet op 1 zin dan)
 

DeletedUser

Guest
niets vreemds hier. Dat is nu al de zoveelste keer dat ze met verraders en overlopers in zee gaan. Waarom verbaast me dit niets meer? :)

Vreemd? Heb je het nou alweer over je buurman! ;) hi buur, was zo gezellig gisteren dat we het morgen nog een keertje overdoen ^^
 

DeletedUser

Guest
Lachwekkend hoe iedere bijna tegen quiem is terwijl ze geen behoorlijk discussie kunnen voeren, post plaatsen met inhoud en reageer op een post (niet op 1 zin dan)

Wahahahah hier moet ik gewoon ff van lachen :D
 

DeletedUser

Guest
Het is weer tijd voor wat stats:

Laatste 48 uur:
Zijde 1:
Stammen: Quiem, Quiet.
Zijde 2:
Stammen: [NOOB], [PRO]

Timeframe: Laatste 48 uur

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 30
Kant 2: 0
Verschil: 30

chart

Afgelopen week:
Zijde 1:
Stammen: Quiem, Quiet.
Zijde 2:
Stammen: [NOOB], [PRO]

Timeframe: Laatste week

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 111
Kant 2: 5
Verschil: 106

chart

Voor altijd:
Zijde 1:
Stammen: Quiem, Quiet.
Zijde 2:
Stammen: [NOOB], [PRO]

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 303
Kant 2: 26
Verschil: 277

chart

BAM! :cool:
 

DeletedUser

Guest
Ik zie dat [NOOB] nog altijd hard hun best doen, om überhaupt tot 50 veroverde dorpjes te komen.
 

DeletedUser

Guest
Lachwekkend hoe iedere bijna tegen quiem is terwijl ze geen behoorlijk discussie kunnen voeren, post plaatsen met inhoud en reageer op een post (niet op 1 zin dan)

Ah. Jullie hebben vroeger ook genoten van de nodige aandacht, niet?
 
Reactiescore
2.303
Lachwekkend hoe iedere bijna tegen quiem is terwijl ze geen behoorlijk discussie kunnen voeren, post plaatsen met inhoud en reageer op een post (niet op 1 zin dan)

Oh hoe was het in de tijd van discre?

De pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet :)
 
Bovenaan