Strijd om het Noorden

DeletedUser

Guest
Als ik al jou reacties zo heb gelezen zou ik eerder denk dat jij voor vastliggen zou kiezen ?
Och mijn mensenkennis is ook niet zo goed :p
 

DeletedUser

Guest
Tijd voor stats:


Laatste 48 uur:
Zijde 1:
Stammen: Quiem, Quiet.
Zijde 2:
Stammen: [NOOB], [PRO]

Timeframe: Laatste 48 uur

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 16
Kant 2: 1
Verschil: 15

chart

Laatste week:
Zijde 1:
Stammen: Quiem, Quiet.
Zijde 2:
Stammen: [NOOB], [PRO]

Timeframe: Laatste week

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 46
Kant 2: 3
Verschil: 43

chart

Voor altijd:
Zijde 1:
Stammen: Quiem, Quiet.
Zijde 2:
Stammen: [NOOB], [PRO]

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 170
Kant 2: 18
Verschil: 152

chart
 

DeletedUser

Guest
Als ik al jou reacties zo heb gelezen zou ik eerder denk dat jij voor vastliggen zou kiezen ?
Och mijn mensenkennis is ook niet zo goed :p

Ow ja want iedereen kiest voor vastleggen ;)
Ik kon btw veel meer internen maar dat heb ik mooi naast mij neergelegd. Internen tot 3 miljoen is ook niets aan.
 

Deleted User - 2075062

Guest
Dit is ook een beetje een 1-tonige strijd :p

3 spelers nu die verliezen leiden bij [NOOB]
 

DeletedUser

Guest
1-tonig?
vind je het gek ;o

Death before Dishoner en Nordiko zijn overgelopen waardoor ik en michleart apart liggen.
Oxinovo ligt apart omdat King Charles zijn heil ook in Quiem heeft gezocht.

Vind je het gek dat we verliezen lijden?

ik blijf wachten totdat jullie meer van ons hebben geedeld in plaats van gerecruit.
dus dan zouden we moeten wachten totdat jullie ongeveer 2 mil. hebben geedeld.
succes ;o
 

Deleted User - 2075062

Guest
Kijk naar oxinovo zijn ligging, ik kan snappen dat hij iets verliest.

Wth doet ligging ertoe? Heeft hij duidelijk een verkeerde keuze gemaakt door met deze stam in zee te gaan?

@ Groover, King Charles hebben wij niet gerecruteerd hoor. De speler komt toevallig naar ons. Meer niet. En die miljoen ( zonder punten King Charles dus ) hebben we volgens mij al lang geedeld dus piep niet zo ;) Daarnaast heeft Quiem niet gerecruteerd hoor ;)
 

DeletedUser47681

Guest
Wth doet ligging ertoe? Heeft hij duidelijk een verkeerde keuze gemaakt door met deze stam in zee te gaan?

@ Groover, King Charles hebben wij niet gerecruteerd hoor. De speler komt toevallig naar ons. Meer niet. En die miljoen ( zonder punten King Charles dus ) hebben we volgens mij al lang geedeld dus piep niet zo ;) Daarnaast heeft Quiem niet gerecruteerd hoor ;)

Haha, naar welke stam moest hij anders? Quiem?
 

DeletedUser

Guest
Ik heb hem gesproken, hij vind het gewoon slecht gaan in NOOB en ook geen toffe stam ;)
 

DeletedUser47681

Guest
Maarja, dan ga je natuurlijk je moraalheer aanvallen, logisch toch? Of stamgenoot zijn moraalheer.
 
Reactiescore
65
niets vreemds hier. Dat is nu al de zoveelste keer dat ze met verraders en overlopers in zee gaan. Waarom verbaast me dit niets meer? :)
 
Bovenaan