DeletedUser
Guest
Als ik al jou reacties zo heb gelezen zou ik eerder denk dat jij voor vastliggen zou kiezen ?
Och mijn mensenkennis is ook niet zo goed
Och mijn mensenkennis is ook niet zo goed
Als ik al jou reacties zo heb gelezen zou ik eerder denk dat jij voor vastliggen zou kiezen ?
Och mijn mensenkennis is ook niet zo goed![]()
Dit is ook een beetje een 1-tonige strijd
3 spelers nu die verliezen leiden bij [NOOB]
Kijk naar oxinovo zijn ligging, ik kan snappen dat hij iets verliest.
Wth doet ligging ertoe? Heeft hij duidelijk een verkeerde keuze gemaakt door met deze stam in zee te gaan?
@ Groover, King Charles hebben wij niet gerecruteerd hoor. De speler komt toevallig naar ons. Meer niet. En die miljoen ( zonder punten King Charles dus ) hebben we volgens mij al lang geedeld dus piep niet zoDaarnaast heeft Quiem niet gerecruteerd hoor
![]()
Haha, naar welke stam moest hij anders? Quiem?
Oxinovo is een backstabber, blij dat hij wordt opgeruimd.
Backstabber? De nieuwe speler zit er een week op, toen zat hij al in NOOB, wie backstabte hij toen? Volgens mij wordt hij op dit moment gebackstabbed.
Door wie wordt hij gebackstabbed dan? Dit vind ik wel een hele rare conclusie![]()
Serieus?
Nooit wat van gehoord. Maarja, niet mijn probleem iig![]()
Door mightykroes, zit in [Pro] en valt oxi aan, vv van Mighty zit volgens mij in Quiem.
niets vreemds hier. Dat is nu al de zoveelste keer dat ze met verraders en overlopers in zee gaan. Waarom verbaast me dit niets meer?![]()