Stoppen

Reactiescore
0
Logisch jij zou ook pissed worden als je van iets word beschuldigd wat je niet heb gedaan je kan veel zeggen maar laat mij niet zwart maken door CN.

lol tuurlijk en daarmee begin jij te schelden hier dus zal er ergens wel stront aan de knikker zijn :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
ze moesten zo fair zijn om de vv weer aan CN te geven INPLAATS VAN DE DORPJES SNEL TE WILLEN INTERNEN dus denk eerst ff na voor je iets zegt

De vv is niet afgegeven omdat Blend aangaf dat het niet de orginele speler zou zijn, omdat wij dit ook niet zeker wisten is TW support ingeschakeld alleen dit is nu 2 dagen geleden al gebeurt en nog niks vernomen.

2 dagen geleden heeft iedereen binnen OAD deze pm gekregen ook:

=OAD=bluekiller op 28.05. om 21:49 uur
Beste stamleden,

Hierbij informeer ik iedereen even om Satan niet meer te internen.
CN beschuldigd ons van Hacken van Satan, Satan is in onze handen op legale manier.
Degene die momenteel op Satan zit doet zich voor als de eigenaar of het is de echte eigenaar.

Helaas wil ik OAD niet schaden en start een onderzoek in, wij zullen beginnen bij TW support om IP, Mail wijzigingen vragen te controleren.

Alleen de eigenaar van account kan via mail bevestiging mail wijzigen en paswoord en daar is de echte Satan voor nodig.

CN heeft dit ook met PoP gedaan, helaas hebben ze ons niet meteen bericht maar dit wil niet zeggen dat wij het ook moeten doen.

Ik laat OAD niet beschuldigen van Hacken, kunnen zelf zien wie inlogt op Satan en er zijn maar 2 IP adressen die daar inloggen, 1 van degene die zich voordoet als Satan of de echte Satan en 1 IP van de VV en die is legaal.

Wij houden jullie op de hoogte wat betreft Satan account.

Ik hoop jullie voldoende even geïnformeerd te hebben maar kan nu niet anders dat het internen te laten stoppen.

mvg,
Bull
Stamleider =OAD=

En dan komen jullie hier mooie verhalen vertellen dat wij blijven niks doen.
 
Reactiescore
0
tuurlijk als je lang genoeg wacht zijn er maar twee ipadressen he.
sinds het account ineens weg van CN kan je niet bewijzen welke ipadressen er waren.
die jongen dat er zoveel tijd en energie in heeft gestoken ziet opeens op een dag het account weggaan en dan nog zelfs naar OAD lol
owja en je hebt toch lekker de dorpjes he.
snel wat internen daar ben je precies wel goed in
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
tuurlijk als je lang genoeg wacht zijn er maar twee ipadressen he.
sinds het account ineens weg van CN kan je niet bewijzen welke ipadressen er waren.
die jongen dat er zoveel tijd en energie in heeft gestoken ziet opeens op een dag het account weggaan en dan nog zelfs naar OAD lol
owja en je hebt toch lekker de dorpjes he.
snel wat internen daar ben je precies wel goed in

Dit is typisch weer een antwoord vanuit CN, ik ben zekers eens dat dit voor die spelers of spelers veel werk heeft gekost en zijn in een keer account kwijt hier ben ik ook tegen.
De oude eigenaar is uit CN gegaan en heeft daar een reden voor gehad, ik weet niet of die de reden ook aan CN heeft door gegeven.
Dat hij OAD wilt helpen en niet CN is hem zijn keuze geweest niet de onze zoals jullie beweren.

Toen zijn er gesprekken tussen Blend en mij geweest, het was dus niet duidelijk of dit nou de echte speler was of account gehacked was waardoor beide stammen de dupe zouden zijn en daarom mocht OAD niks meer aanvallen dus nogmaals als wij misbruik hadden willen maken waren wij verder gegaan met overnemen.
TW is ingeligt om duidelijkheid te krijgen daarom mocht niemand binnen =OAD= Satan nog aanvallen tot vanmorgen toen er aanvallen vanuit CN op Satan kwamen toen heb ik OAD opdracht gegeven om ook weer te mogen aanvallen.

De VV is niet binnen OAD en kunnen niks doorgeven, de eigenaar (zoals ik verneem) heeft account in bezit en zou CN berichten meer weten wij ook niet en wat hij gaat doen is aan hem hier hebben wij helemaal niks over te zeggen.

En dat wij internen heb je niks mee te maken dit zijn prive dingen.
 

DeletedUser

Guest
tuurlijk als je lang genoeg wacht zijn er maar twee ipadressen he.
sinds het account ineens weg van CN kan je niet bewijzen welke ipadressen er waren.

Laatste 20 aanmeldingen
Datum IP Vakantievervanger
28.05.10 18:01 82.xxx.xxx.xxx
27.05.10 16:55 82.xxx.xxx.xxx
27.05.10 15:11 81.xxx.xxx.xxx
27.05.10 13:47 81.xxx.xxx.xxx
26.05.10 18:07 82.xxx.xxx.xxx
26.05.10 14:44 82.xxx.xxx.xxx
25.05.10 23:34 82.xxx.xxx.xxx
25.05.10 22:52 82.xxx.xxx.xxx
25.05.10 22:29 81.xxx.xxx.xxx
25.05.10 10:54 81.xxx.xxx.xxx
25.05.10 09:15 81.xxx.xxx.xxx
24.05.10 23:17 81.xxx.xxx.xxx
23.05.10 23:20 82.xxx.xxx.xxx
23.05.10 08:13 82.xxx.xxx.xxx
22.05.10 16:08 82.xxx.xxx.xxx
22.05.10 15:48 82.xxx.xxx.xxx
22.05.10 13:22 82.xxx.xxx.xxx
22.05.10 00:34 82.xxx.xxx.xxx
21.05.10 23:35 81.xxx.xxx.xxx
 

DeletedUser42482

Guest
Wat wil je nou dat we nu tegen je zeggen?

Wil je een schouder klopje?:catapult:
 

DeletedUser

Guest
Wat wil je nou dat we nu tegen je zeggen?

Wil je een schouder klopje?:catapult:

Ik geef gewoon antwoord op een vraag meer niet en schouder klopje hoef ik niet van jou doe dit maar bij iemand anders.
 

DeletedUser14103

Guest
Damn!
Ik heb alle pret gemist.

Ik denk dat de meesten nog niet eens weten waar dit topic over gaat, daarom ga ik het even samenvatten:

Er is een accountwissel gebeurt tussen Svekkke --> Pauleken.
De speler van Pauleken --> Arch Devil
en er was een nieuwe speler op Svekkke.

Allemaal goed en wel, maar de 5 dagen termijn is blijkbaar niet helemaal gerespecteerd.
Domme fout maar ok, er is geen gecheat of gehack mee gemoeid. geen aanvallen werden expresse verstuurd dus lijkt dit toch geen ernstige overtreding?
Gevolg:
Pauleken (22M punten) --> 118ptn
Svekkke (10M punten) --> 118ptn
Arch Devil (7M punten) --> 10% of 20% kwijt.

Komaan dat kan je toch niet nemen? deze mensen betalen al 2 jaar voor dit spel en hebben zich helemaal toegewijd en dan komen er zo'n straffen zonder discussie mogelijk? Waar is het plezier in het spel dan nog?

Reden dat deze straffen er gekomen zijn, is hoogstwaarschijnlijk door een spion binnen CN.
Dat is 1 feit.

Als je als stam of speler zo'n straffen krijgt, dan ga je toch wel achter je oren krabben en vraag je je dingen af.
Op zo'n moment denk je ook héél erg boos en emotioneel en dan heeft de originele speler op het account van Prins Of Party ingelogd.
Duidelijke fout en dat geven we ook toe. Maar de fout werd rechtgezet en het account werd (beter!) terug aan =OAD= gegeven.

Niet veel later krijgt =OAD= plots het account van 007 Satan (CN) in handen door de originele speler (die al meer dan een jaar niet aangelogd heeft).
De spelers die dus op 007 Satan aanwezig waren hebben zich maanden ingezet op dat account en waren het nu kwijt, idem als Prins Of Party.

Aangezien ook wij PrinsOfParty teruggegeven hebben, verwachtten wij hetzelfde van =OAD=, maar dat gebeurde niet. Vandaar de frustraties, en wel terecht vind ik.

Ik heb een hekel aan spionnen maar iedereen doet het en het hoort bij het spel, spijtig genoeg.
De situaties van 007 Satan & PoP horen niet bij het spel (was geen hacken omdat het in beide gevallen de originele speler was), maar fairheid is dan wel gewenst.

Kortom:
CN is enorm in de zak gezet door de uitermate zware straffen.

Maar hé, we staan niet voor niets vanboven in de OD lijst en we knokken ons er wel uit, dat heb ik ook tegen mijn troepen gezegd en die waren vol enthousiasme!
Die mannen gaan er helemaal voor! :ram::ram::ram:
(Ik ben er zelf een beetje bang van, daarom dat ik ze weggestuurd heb :p)
 

DeletedUser42482

Guest
Jij krijgt dan wel een schouder klopje van mij!:D

Mooi samengevat Blend!
 
Reactiescore
0
ja dat had je er toch wel moeten bij vermelden dat What een NooB is:rolleyes:
 

DeletedUser14103

Guest
Ik dacht dat dat al vanzelfsprekend was?

maar niemand mijn stalknecht beledigen! :D
 

DeletedUser

Guest
@blend,

Juist.

Vandaar ook de algemene rondschrijving omtrend de email adressen gekoppeld aan de accounts...
Zijn toch ook wel dingen waar je als co even bij stil zou moeten staan.
 

DeletedUser46743

Guest
Sluit het hoofdstuk over de accounts ;)

Het kriebelt allemaal weer heel erg om spelen.

Ingame zullen we dit heel binnenkort wel rechtzetten en de teleurstelling daar wel even afreageren op de voor mij verantwoordelijke mensen die zo graag supportjes doen.:D (tam-tam gaat soms snel)

De zon schijnt,het word zomer en iedereen is happy.
 
Bovenaan