Stoppen

DeletedUser47575

Guest
moddergooien is altijd leuk natuurlijk maar op een gegeven moment houdt het op en is de lol verdwenen, speel het spel en ga de strijd aan, laat je skills zien!

Dat gebeurt ook zeker kop! Alleen er zitten wat frustraties na een account dat aan =OAD= gegeven wordt door een verre eigenaar. Dit omdat hij medelijden heeft met =OAD=bluekiller's situatie. Ik kan zeggen dat iedereen het vervelend vind, maar dit levert geen pepernoot op. De reactie van =OAD= is vervolgens ook niet om over naar huis te schrijven. We hebben het gekregen, dus houden we het, en de spelers die er al een lange tijd op spelen, en in het account hebben geïnvesteerd die hebben maar pech. Ongelofelijk gewoon, maar CN gaat door, en is nog altijd aan de winnende kant tegen =OAD=.
 

DeletedUser

Guest
ik kan enkel concluderen dat oad spelers heel erg actief zijn. bijna 24/7 en niet kunnen timen. Bij gelijke activiteit zijn ze kansloos.


Kunnen timen zegt iets over de kwaliteit van individuele spelers, hoewel ik super spelers ken die nooit timen.
Aktiviteit zegt iets over de sfeer in een stam, en de bereidheid om iets(zoals vv's) voor elkaar te doen.
 

DeletedUser

Guest
Kunnen timen zegt iets over de kwaliteit van individuele spelers, hoewel ik super spelers ken die nooit timen.
Aktiviteit zegt iets over de sfeer in een stam, en de bereidheid om iets(zoals vv's) voor elkaar te doen.

je maakt mij niet wijs dat als er op 1 speler vele vv's zitten er constant treintjes met 8-10 secs tussen de edels worden gestuurd :p

dan is er echt wel 1 die timed, of het in 4 a 5 sec kan doen.
 

DeletedUser

Guest
Ik maak je niks wijs, want ik ken de hele speler waar het over gaat niet.
Ik vond het gewoon een leuk stukje tekst om mijn visie op te geven.
Jouw quote klinkt alsof je het over heel OAD hebt.
 

DeletedUser

Guest
Je hebt het toch niet over mij pariah? :p

Ik heb op W7 ook nooit iets getimed, waarom zou ik, toen mocht je nog faketools gebruiken, gewoon 1000-5000 fakes op iemand afknallen(desnoods elke dag), er een honderdtal vegen tussen smijten, en hetzelfde met de edels. :D

Als je edels begint te timen dan valt het net op waar dat je edels zitten, omdat dat dan het enige getimede aanval is in die hele bende. ;)

soms stak ik er nog wat handmatig getimede edeltrein - fakes bij om ze helemaal te misleiden, maar meestal was ik daar wel te lui voor. :p

Verwarring veroorzaken door het tellertje incomings enorm te vergroten is veel efficienter gebleken dan te liggen timen, zeker in een strijd waar het 1 tegen 1 is. Want dan kan eenieder toch genoeg stacken, liever er voor zorgen dat je tegenstander niet weet waar te stacken. :D
Door elke dag 1000 fakes te versturen, was je tegenstander het na een tijd ook wel beu, verdedigen kost namelijk meer tijd dan aanvallen.


Maja, sinds de faketool gestorven is, is dat ook gedaan, nu moet ik werk steken in mijn aanvallen en mag ik het niet meer allemaal een grote chaos laten met een halve minuut tussen elke edel. :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Altijd wel gedacht dat ik een goede buurman had in die tijd :)

Maar ik doelde meer op mensen die het door pure ram kracht doen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Dat gebeurt ook zeker kop! Alleen er zitten wat frustraties na een account dat aan =OAD= gegeven wordt door een verre eigenaar. Dit omdat hij medelijden heeft met =OAD=bluekiller's situatie. Ik kan zeggen dat iedereen het vervelend vind, maar dit levert geen pepernoot op. De reactie van =OAD= is vervolgens ook niet om over naar huis te schrijven. We hebben het gekregen, dus houden we het, en de spelers die er al een lange tijd op spelen, en in het account hebben geïnvesteerd die hebben maar pech. Ongelofelijk gewoon, maar CN gaat door, en is nog altijd aan de winnende kant tegen =OAD=.

Dit is nou zoals CN het spel speelt, vele woorden draaien jullie om zodat de vinger alleen naar andere word gewezen en dat CN de heilige zijn.
Blend heeft informatie hoe of wat vraag bij hem na wat er is met Satan en de rest, de reden heeft niet alleen met Bluekiller te maken dit is wel 1 van de vele reden waarom Satan account heeft terug genomen maar die reden hoor ik je niet noemen.

Als je iets post post dan ook alles en niet alleen wat in jullie voordeel is want zo gaat het nu de hele tijd al hier op AF alleen maar naar andere wijzen en jullie zijn zo heilig als een boontje.

Dat vele zich tegen CN keren hebben jullie zelf als stam bepaald, Ins had ook die speelwijze totdat de stammen zich gingen keren tegen Ins en Ins ging vallen.
CN doet precies hetzelfde steeds gaan er meer en meer spelers zich keren tegen CN en dat is niet voor niks.

Iedereen hoopt op een eerlijke oorlog maar vanaf dag 1 kan je dit al geen eerlijke oorlog meer noemen.

Mvg,
Bull
 

DeletedUser

Guest
Ach Bull, je steekt ook niet echt de hand in eigen boezem he. OAD speelt uiteraard heel fair:rolleyes:

Paar weekjes geleden loggte de oude eigenaar van Prins of Party in, veranderde het ww en gaf ons de vv. Einde van het verhaal hadden jullie binnen de dag geloof ik al de vv terug.

Oude satan loggt nu in, verandert ww en geeft vv aan OAD. Jullie weigeren al geruime tijd de vv aan ons te geven.

Om het eerste schreeuw je moord en brand, het tweede is de meest logische zaak van de wereld volgens jou. Beetje vreemd toch?
 

DeletedUser

Guest
Inderdaad =OAD= is schuldig aan alles verder veel plezier met jullie eerlijk spel.

Blend is geïnformeerd door mij, hij gaf aan dat account gehacked was dus ik heb meteen alles laten stoppen en onderzoek aan TW support gevraagd zodat er duidelijkheid zou komen hoe of wat.
Als Blend jullie geïnformeerd heeft dan zie je ook duidelijk staan dat als account gehacked is dat het terug bij CN zou komen.
De actie die Satan neemt nemen jullie ons kwalijk terwijl wij niet deze beslissing hebben gemaakt maar de eigenaar zelf.

Als Blend jullie geïnformeerd heeft dan weet je ook dat ik eigen hand in boezem steek want anders waren nu veel meer dorpen overgenomen van Satan, dit is wat ik wel al eerder aan heb gegeven als je iets zegt post dan wel hele verhaal en niet wat men alleen wilt horen of zien.

Als jullie zo netjes zijn met PoP waarom word er wel gedreigd als wij Satan niet geven dat jullie PoP account afnemen?

Maar kunnen beter ophouden hierover wij OAD zijn degene die vuil spel spelen dus jullie hebben gelijk misschien tevreden nu.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
0
misschien zo fair om de onterecht ingenomen dorpjes(internen) die jullie genomen hebben weer aan satanaccount te geven.
ben benieuwd dat jullie zo fair gaan zijn.
klopt dat CN POP account hadmaar CN heeft het enkel verbeterd dit kan je niet zeggen van jullie:rolleyes: lol
en ze zijn zo fair geweest om dit terug te geven.
 

DeletedUser

Guest
jongens laat ze lekker we gaan terug in game knalle als een malle
OAD will get down
 

DeletedUser

Guest
klopt dat CN POP account hadmaar CN heeft het enkel verbeterd dit kan je niet zeggen van jullie:rolleyes: lol
en ze zijn zo fair geweest om dit terug te geven.

Heb anders hele andere verhalen gehoord over het POP account.
De eigenaar is uren bezig geweest om het account weer op orde te krijgen en dat noemen jullie verbeteren?

O wacht... natuurlijk... jullie hebben de ondst terug getrokken bij een andere speler en zo stond er weer meer defence in zijn dorpen... ja idd dat hebben jullie "verbeterd" op het account :rolleyes:
 

DeletedUser20783

Guest
Heb anders hele andere verhalen gehoord over het POP account.
De eigenaar is uren bezig geweest om het account weer op orde te krijgen en dat noemen jullie verbeteren?

O wacht... natuurlijk... jullie hebben de ondst terug getrokken bij een andere speler en zo stond er weer meer defence in zijn dorpen... ja idd dat hebben jullie "verbeterd" op het account :rolleyes:



nee mijn acount hacke en alles edelen dat is goed
all die uren die ik er op besteed had weg en waroom omdat 1 of andere gast ziek is of zo
 

DeletedUser

Guest
Als iedereen zijn agressie nou eens in het spel gaat afreageren, dan kunnen we hier aardig doen tegen elkaar :p
 

DeletedUser

Guest
Als iedereen zijn agressie nou eens in het spel gaat afreageren, dan kunnen we hier aardig doen tegen elkaar :p

Knuffelen? :D

Maar nu is weer alles effen dacht ik dus we kunnen voort rammen, niet?
Hop CN! Hop OAD! Hop de rest!
 
Reactiescore
0
nee mijn acount hacke en alles edelen dat is goed
all die uren die ik er op besteed had weg en waroom omdat 1 of andere gast ziek is of zo
µ

klopt shayan geef ik je totaal gelijk in.
CN gaf het account weer terug aan hun OAD gaat lekker internen want dit is makkelijker dan halve clears te sturen naar dorpjes waar ze niet doorgeraken:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
nee mijn acount hacke en alles edelen dat is goed
all die uren die ik er op besteed had weg en waroom omdat 1 of andere gast ziek is of zo

Als OAD daar nu iets mee temaken had gehad dan had je recht van spreken, maar voor zover ik heb gelezen en gehoord heeft OAD er niks mee temaken gehad..
Dus die beschuldigende vinger moet je naar iemand anders wijzen.
 
Bovenaan