Stoppen

Reactiescore
0
Als OAD daar nu iets mee temaken had gehad dan had je recht van spreken, maar voor zover ik heb gelezen en gehoord heeft OAD er niks mee temaken gehad..
Dus die beschuldigende vinger moet je naar iemand anders wijzen.

ze moesten zo fair zijn om de vv weer aan CN te geven INPLAATS VAN DE DORPJES SNEL TE WILLEN INTERNEN dus denk eerst ff na voor je iets zegt
 

DeletedUser47575

Guest
Heb anders hele andere verhalen gehoord over het POP account.
De eigenaar is uren bezig geweest om het account weer op orde te krijgen en dat noemen jullie verbeteren?

O wacht... natuurlijk... jullie hebben de ondst terug getrokken bij een andere speler en zo stond er weer meer defence in zijn dorpen... ja idd dat hebben jullie "verbeterd" op het account :rolleyes:

Ik heb het account zelf mogen beheren onder VV. Volledig gereorganiseerd.

Prins of Party op 22.05. om 13:49 uur
eey *****,

ik had het nog niet gelezen. Maar dat zal ik nu doen.

Bedankt voor de verzorging ;-)

Gr.
PoP/Milan
 

DeletedUser

Guest
µ

klopt shayan geef ik je totaal gelijk in.
CN gaf het account weer terug aan hun OAD gaat lekker internen want dit is makkelijker dan halve clears te sturen naar dorpjes waar ze niet doorgeraken:rolleyes:

Lekker hypocriet van jullie niet?
Zelf allemaal kunstjes flikken en dan van een ander verwachten dat die maar gaan doen wat jullie opdragen?
 
Reactiescore
0
der was ervoor al meer gaande waarop dan is ingespeeld dus OAD ook niet als een heilige gaan bestempelen:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
ze moesten zo fair zijn om de vv weer aan CN te geven

Als jullie in de eerste plaats ook fair geweest waren dan had je dat van een ander mogen vragen/verwachten.
En aangezien dit niet het geval is geweest hebben jullie ook geen recht van spreken ;)

Dat jullie ondst van een speler vandaan getrokken hebben en deze gelijk gingen aanvallen vinden jullie natuurlijk wel fair :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
als jij nou zegt wie je bent ingame dan weet ik wie ik zal opeten ingame over aanzienlijke tijd

daar is onze dramaqueen weer :D
Misschien is het weer tijd om een nieuwe huil topic aan te maken, zodat je stamgenoten weer bij je komen slijmen? :p
 
Reactiescore
0
Als jullie in de eerste plaats ook fair geweest waren dan had je dat van een ander mogen vragen/verwachten.
En aangezien dit niet het geval is geweest hebben jullie ook geen recht van spreken ;)

Dat jullie ondst van een speler vandaan getrokken hebben en deze gelijk gingen aanvallen vinden jullie natuurlijk wel fair :rolleyes:

der zijn langs beide kanten fouten geweest maar wat OAD heeft gedaan is er toch wel wat over om zo gebruik te maken van een account om te internen.
 

DeletedUser

Guest
der zijn langs beide kanten fouten geweest maar wat OAD heeft gedaan is er toch wel wat over om zo gebruik te maken van een account om te internen.

Dat is weeral subjectief hé.
Maar we praten over het verleden!
Op naar de toekomst! :ram:
 

DeletedUser

Guest
daar is onze dramaqueen weer :D
Misschien is het weer tijd om een nieuwe huil topic aan te maken, zodat je stamgenoten weer bij je komen slijmen? :p

als ik het goed onthouden heb is het niet de 1ste keer dat hij jouw ingame naam vraagt. Elke keer ontwijk je de vraag of geef je er simpel weg geen antwoord op.

Waarom durf jij ingame niet de confrontatie met Iddo aan te gaan?
 

DeletedUser

Guest
der zijn langs beide kanten fouten geweest maar wat OAD heeft gedaan is er toch wel wat over om zo gebruik te maken van een account om te internen.

Spreek ik turks ofzo oetlul, toen Blend mij bericht heeft is alles stop gezet en er werd niet geinterned.
Als ik CN wou kloten had ik geen onderzoek door TW support laten doen, nu zijn wij degene die internen wie heeft aanvallen op Satan dan lopen volgens mij toch Zolena, King Kong en Angel.

Inderdaad vandaag na het zien van de aanvallen op Satan vanuit CN heeft =OAD= toestemming om Satan aan te vallen vraag aan Blend de pm wisseling die ik met hem gedaan heb daar zie je dat er meteen actie is ondernomen om erachter te komen wat er met dat Account aan de hand is.

Jullie gaven aan dat Satan gehacked was, wij zijn bericht door de eigenaar maar jullie bleven door rammen dat dit niet kon omdat jullie zogenaamde gesprekken met de eigenaar hadden en niks ervan af wist.

Als ik nu ben aan het liegen vraag dan de PM aan Blend en heb ook aangegeven indien het waar is dat account gehacked is dat dit terug komt bij CN maar jullie blijven mooie verhaaltjes hier posten ipv het hele verhaal.
 

DeletedUser

Guest
gedraag je eens volwassen en begin niet met schelden, dank u.

wil je mij er verder even buiten laten?
gezien dat het account niet in de handen van CN lag, kan je moeilijk spreken van internen, of wel soms?

mvg
king kong ;)
 

DeletedUser

Guest
gedraag je eens volwassen en begin niet met schelden, dank u.

wil je mij er verder even buiten laten?
gezien dat het account niet in de handen van CN lag, kan je moeilijk spreken van internen, of wel soms?

mvg
king kong ;)

Volwassen lol hoe wil je dit doen tegen CN, ik behandel jullie zoals jullie ons behandelen.
 

DeletedUser

Guest
Spreek ik turks ofzo oetlul, toen Blend mij bericht heeft is alles stop gezet en er werd niet geinterned.
Als ik CN wou kloten had ik geen onderzoek door TW support laten doen, nu zijn wij degene die internen wie heeft aanvallen op Satan dan lopen volgens mij toch Zolena, King Kong en Angel.

Inderdaad vandaag na het zien van de aanvallen op Satan vanuit CN heeft =OAD= toestemming om Satan aan te vallen vraag aan Blend de pm wisseling die ik met hem gedaan heb daar zie je dat er meteen actie is ondernomen om erachter te komen wat er met dat Account aan de hand is.

Jullie gaven aan dat Satan gehacked was, wij zijn bericht door de eigenaar maar jullie bleven door rammen dat dit niet kon omdat jullie zogenaamde gesprekken met de eigenaar hadden en niks ervan af wist.

Als ik nu ben aan het liegen vraag dan de PM aan Blend en heb ook aangegeven indien het waar is dat account gehacked is dat dit terug komt bij CN maar jullie blijven mooie verhaaltjes hier posten ipv het hele verhaal.

Als de account al lange tijd niet meer in bezit is van de eerste eigenaar dan zou je het een soort van hacken kunnen noemen ja. Jij gaat toch ook niet als je je huis weggeeft een jaar later weer inbreken omdat het jouw huis is? :rolleyes:

Maar goed volgens mij is het allemaal opgelost dus beter stoppen we met deze discussie en gaan we door met elkaar aanvallen.
 
Bovenaan