Stoppen

DeletedUser

Guest
Satan, er is maar 1 pm bij ons gekomen verder heeft Satan of iemand van CN info aan ons doorgegeven, wij hebben geen spionnen nodig maar hebben wel altijd spionnen in onze stam gehad van CN hoe komen jullie anders aan info die pas 1-2 minuten op OAD forum staan.

Het was andersom hoor er stond info van onze chat op het =OAD= forum als je dan toch zo heilig gedraagt zet het er dan ook niet op als je bepaalde info krijgt van iemand

Weet niet van wie en hoe je aan die wijsheid komt, maar zal allemaal wel te maken hebben gehad met het grote plan om CN zwart te maken.

Het ex lid waar je het over hebt. Had toendertijd gelijk bij OAD moeten blijven had ze het ws beter naar haar zin gehad. Wilde liever barbaren edelen dan os geven aan stamgenoten of helpen met clearen.

Ik wens je voor de rest veel plezier met het spel.
 

DeletedUser

Guest
Jullie geven nu zelf ex-leden de schuld van spionnage aan OAD zo erg is het met jullie, dat wij op een eerlijke manier dorpen pakken daar kunnen jullie niet tegen.
CN had geen weerstand verwacht van deze noobjes das het hele probleem binnen CN, nu er dorpen verloren gaan aan OAD zijn wij degene met spionnen.

Side 1:
Tribes: CN
Players:

Side 2:
Tribes: =OAD=
Players:

Timeframe: 15/05/2010 00:00:00tot21/05/2010 15:13:34


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 415
Kant 2: 162
Verschil: 253

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 3,891,011
Kant 2: 1,538,003
Verschil: 2,353,008

chart
 

DeletedUser20783

Guest
Side 1:
Tribes: CN
Players:

Side 2:
Tribes: =OAD=
Players:

Timeframe: 15/05/2010 00:00:00tot21/05/2010 15:13:34


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 415
Kant 2: 162
Verschil: 253

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 3,891,011
Kant 2: 1,538,003
Verschil: 2,353,008

chart


Een foto zegt meer dan 1000 woorden! :D
 

DeletedUser

Guest
Gedoe en gezeik. Pff... Het is ook niet moeilijk om de inactieve accounts eruit te halen, net zoals dat niet moeilijk is bij OAD. Daar zijn geen spionnen voor nodig. Ik moet zeggen dat ik me niet actief bezig houd met de spionnen. Alle belangrijke info moet gwn via PM gaan, dan heb je niet zo'n groot probleem.

Sowieso zijn spionnen zielige mensen die thuis niet genoeg aandacht hebben gekregen. Mensen die op deze manier een bepaald soort macht en status willen bereiken. Zeer sneu.

Ja we zijn Pauleken kwijt. Hij heeft zich niet aan de 5-dagen-regel gehouden en dat betekent dubbel-account. Dus een ban. Daar wil ik nog het volgende over zeggen, met een vergelijking. Je hebt verschillende scheidsrechters. Het type dat een keeper rood geeft en een penalty geeft na het neerhalen van een speler, en het type dat geel geeft en een penalty geeft. Het eerste type staat volledig in z'n recht, maar vermoord wel de wedstrijd. Het 2e type leest de wedstrijd beter, maar doet het niet volgens het boekje.

Wij hadden Duckje als mod in deze kwestie, hij is een eerste type scheids. Hij heeft niets verkeerd gedaan, maar vervelend is het wel.

En 400M aan bbtjes zie ik niet gebeuren :p Het is natuurlijk wel een klap als je in 1-2 dagen 50M verliest, maar ik zie het niet zo snel gebeuren dat we allemaal kappen.

Marco
 

DeletedUser25273

Guest
Onze veroveringen vallen niet eens meer op nu jullie zoveel punten kwijt zijn.:eek::eek::eek:
 

DeletedUser44777

Guest
Nja, allé vooruit.
Maar als het een steek was, was het toch met een plastic mes hoor:D
 

DeletedUser

Guest
Tribalwars zit al vol met dit soort mensen.....mensen die geen zin meer in het spel hebben of kansloos zijn met hun account, die gaan spioneren of accounts verzieken. In real life hadden ze een beuk voor hun porum gekregen met dit soort acties maar op internet kan het allemaal anoniem en ongestraft!

Als we voor elke vuile spionage streek op TW een topic gaan openen dan zijn we hier nog lang niet klaar. Het zal er wel bij horen, ik stoor me er niet zo aan en laat me het spelplezier hierdoor niet afnemen.
 

DeletedUser

Guest
Stats kan je rustig posten is niet moeilijk te raden dat wij minder dorpen nemen aangezien het kwaliteit spelers bij CN vele malen hoger is als bij OAD dit is ook bij TWR geweest maar wij laten ons niet klein maken ongeacht de verliezen.

Wij CN zwart maken, wat is CN dan heilig in jullie ogen doe toch eens normaal er is 2x info bij mij gekomen en beide hadden vrijwel niks met TW te maken maar met dingen die niet door de beugel konden verder hebben wij nooit info gekregen van CN.

Maar er is nog altijd geen reactie van CN zijden op een vraag, CN wist dat account gehacked was als je dan eer aan je eigen gehouden had had je op zijn minst een pm kunnen sturen om verhaal uit te leggen.
Account hacken is niemand tevreden mee ook al lig je in oorlog dit soort dingen is te betreuren dat er toch mensen zijn die het verzieken voor anderen.

Dit soort dingen gun ik niemand ook al zijn het vijanden of wie dan ook.

Verder zal trek ik mij terug in alle discussies en pm's die komen, jullie wijzen naar OAD en wij naar CN en zo blijft het toch maar doorgaan en uiteindelijk bereik je er helemaal niks mee.

mvg,
Bull
 

DeletedUser

Guest
Stats kan je rustig posten is niet moeilijk te raden dat wij minder dorpen nemen aangezien het kwaliteit spelers bij CN vele malen hoger is als bij OAD dit is ook bij TWR geweest maar wij laten ons niet klein maken ongeacht de verliezen.

Wij CN zwart maken, wat is CN dan heilig in jullie ogen doe toch eens normaal er is 2x info bij mij gekomen en beide hadden vrijwel niks met TW te maken maar met dingen die niet door de beugel konden verder hebben wij nooit info gekregen van CN.

Maar er is nog altijd geen reactie van CN zijden op een vraag, CN wist dat account gehacked was als je dan eer aan je eigen gehouden had had je op zijn minst een pm kunnen sturen om verhaal uit te leggen.
Account hacken is niemand tevreden mee ook al lig je in oorlog dit soort dingen is te betreuren dat er toch mensen zijn die het verzieken voor anderen.

Dit soort dingen gun ik niemand ook al zijn het vijanden of wie dan ook.


Verder zal trek ik mij terug in alle discussies en pm's die komen, jullie wijzen naar OAD en wij naar CN en zo blijft het toch maar doorgaan en uiteindelijk bereik je er helemaal niks mee.

mvg,
Bull


je gaf zelf aan dat je weet wie het is
als je dan ook een vent bent geef je dat ook te kennen
maar is bij jullie in de stam allemaal bekend om wie het gaat dus geven jullie daarmee aan dat je de goedkeuring aan geeft
stafford weet het ook en die wilt ook al niet zeggen wie wat hoe
wel triest als je het zover laat komen
zegt meer over OAD dan wie dan ook
 

DeletedUser

Guest
Iddo lul een eind verder, wij goedkeuring denk toch eens na hersenloze baby je heb altijd praatjes je weet alles en dit weet je niet.
Dan ook nog zeggen dat wij akkoord ermee gaan volgens mij ben jij nu alles aan het omdraaien en niet wij.

Dammed kleuter 1e klas.

mvg,
Bull
 

DeletedUser

Guest
ok dus je ontkent dat je hebt gezegd dat jullie info krijgen van iemand die binnen OAD een account heeft en co moet zijn op een inactief account binnen CN?
maar geen naam wilt geven......
 

DeletedUser

Guest
ok dus je ontkent dat je hebt gezegd dat jullie info krijgen van iemand die binnen OAD een account heeft en co moet zijn op een inactief account binnen CN?
maar geen naam wilt geven......

Je weet toch ook wie op een CN account speeld die voorheen in OAD heeft gezeten die is nu gebanned en heeft 0 punten dammed.
 

DeletedUser

Guest
Verder zal trek ik mij terug in alle discussies en pm's die komen, jullie wijzen naar OAD en wij naar CN en zo blijft het toch maar doorgaan en uiteindelijk bereik je er helemaal niks mee.

mvg,
Bull

Dat goede voornemen duurde toch minstens een uur :p Je verlaagt je niveau per minuut, knap hoor.

Als je iemand aan wil kijken aangaande het account Prins of Party, mag je mij aankijken. Ik heb de beslissingen genomen wat er met het account moest gebeuren, nadat het leed al geschied was.

- Ik hoorde dat iemand van CN het account van PoP in handen heeft.
- Aangezien PoP een PGB of iig vriend van me is binnen tw, werd ik kwaad en heb ik de speler die erop zat geprobeerd te bereiken.
- Het account scheen nogal een rommel te zijn en de speler van ons heeft nog even wat dingen rechtgezet op het account: dorpen in groepen gezet, tools geinstalleerd, enz. Ik zag het als een mooie kans dat te doen, omdat ik nooit de vv kan krijgen zolang PoP in OAD zat en ik het gros van OAD incapabel schat om het zelf goed te krijgen.
- Daarna zou het account in OAD-handen komen --> is ook gebeurd.
- Ik heb de speler in kwestie het ww gemaild (eerst het verkeerde, waarvoor excuus)

En ja, ik heb niet de moeite genomen OAD op de hoogte te stellen. Het is er totaal bij ingeschoten. OAD kan me eigenlijk niet zoveel schelen, bovendien lijkt het me dat donderdagochtend het verhaal bij Staffy al bekend was. Mijn zorg was het om die speler weer op PoP te krijgen, niet om OAD te plezieren.

Marco
 

DeletedUser

Guest
Ik ga mij niet verlagen maar laat ons ook niet beschuldigen van dingen waar wij niks mee te maken hebben.
Nu worden pm's gestuurd of wij PoP en Satan gehacked zover ik weet hebben hier CN spelers op gezeten en bij deze personen zal men moeten wezen en niet de vinger naar OAD wijzen.

OAD kan je niks schelen en zo denk ik over CN en moge duidelijk zijn waarom ook.

Maar verder veel Tw plezier.
 

DeletedUser41379

Guest
Ik ga mij niet verlagen maar laat ons ook niet beschuldigen van dingen waar wij niks mee te maken hebben.
Nu worden pm's gestuurd of wij PoP en Satan gehacked zover ik weet hebben hier CN spelers op gezeten en bij deze personen zal men moeten wezen en niet de vinger naar OAD wijzen.

OAD kan je niks schelen en zo denk ik over CN en moge duidelijk zijn waarom ook.

Maar verder veel Tw plezier.

Ben een man en geef gewoon toe dat jullie 007satan hebben gehacked...:rolleyes:
 
Bovenaan