Stoppen

DeletedUser

Guest
nogmaals ignore deze knakker hij is het niet waard
hij kent de rand van de hoed ook niet
weet blijkbaar wel ook wat zieken is
 

DeletedUser

Guest
Ik hier dingen neerzetten en jij het ontkennen... nee bedankt ik bespaar mezelf de moeite :p
 

DeletedUser

Guest
Ik hier dingen neerzetten en jij het ontkennen... nee bedankt ik bespaar mezelf de moeite :p

Geef dan eens echte feiten, dat hij zichzelf tenminste kan verdedigen. Je zit hier gewoon te roepen van dit en dat. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
wat je ook gaat zeggen
OAD was al veel eerder anti CN met TSG aan het babbelen leuk om mij als zondebok aan te wijzen waardoor de BG is opgebroken maar startte toch echt bij OAD
maar doet er niet toe
veel succes met de barbarenzee
en het opzeggen van de BG's die jullie allemaal afgesloten hebben sinds een paar weken want valt niks anders aan te vallen
 

DeletedUser

Guest
mensen als er nu niet gestopt word met dat spionage en jatten van elkaars accounts dan is het over en sluiten hier op w7
dus jullie je zin al er bijna 400 miel BB word
word het dan leuker op w7
zeg het maar lekker bbtjes clearen en edelen of gewoon kappen met die bullshit van jullie allemaal

en mods kijk eens verder dan jullie neus met die overdreven domme straffen

simpele gasten allemaal

dit is een spel waar we voor betalen voor plezier
maar mensen willen blijkbaar liever zieken

gegroet Iddo

Voor 1 speler is het al verziekt binnen =OAD= en van welke stam kwam die actie??????? 3x raden.

mvg,
Bull
 

DeletedUser

Guest
Ik raad maar 1X want je hebt het zelf toegeven dat dit een actie van CN was.

mvg,
Bull
 

DeletedUser

Guest
wat je ook gaat zeggen
OAD was al veel eerder anti CN met TSG aan het babbelen leuk om mij als zondebok aan te wijzen waardoor de BG is opgebroken maar startte toch echt bij OAD
maar doet er niet toe
veel succes met de barbarenzee
en het opzeggen van de BG's die jullie allemaal afgesloten hebben sinds een paar weken want valt niks anders aan te vallen

Misschien heb je gelijk Iddo maar dit is niet voor niks geweest en dit weet je zelf ook.
 

DeletedUser

Guest
Ik raad maar 1X want je hebt het zelf toegeven dat dit een actie van CN was.

mvg,
Bull

wat heb ik zelf toegegeven?
pop is allang terug daar waar het hoort
mijn goedkeuring heeft de actie niet gehad

gaan jullie maar met satan pielen
en lekker als spy bij ons kloten anders kunnen jullie sowieso niet winnen
 

DeletedUser

Guest
Voor 1 speler is het al verziekt binnen =OAD= en van welke stam kwam die actie??????? 3x raden.

mvg,
Bull


3e wet van Newton: actie=-reactie

1. De actie en reactie zijn tegengesteld en even groot.
2. De actie en reactie kennen twee verschillende lichamen.
3. De gevolgen op de lichamen zijn verschillend.

Het satan account wordt gehackt en al twee weken lang stilgezwegen bespeelt. In de periode wordt er info doorgepeeld naar =OAD=, en dan opeens kunnen de spelers er niet meer op, en support doet er niets aan. = actie

PoP account wordt via vv naar ons gedaan, wordt goed behandelt. De verwaarlozing van =OAD= wordt zelfs rechtgetrokken, en deze actie wordt afgekeurd door de leiding.

Wat is het verschil? Jullie krijgen het account terug, maar beter dan dat het was. En wij zijn een account kwijt, en hebben 2 weken lang last gehad van spionage met alles wat er gebeurde. Waardoor nu 2 account worden verwijdert door support (te vroeg wisselen). Dus dat is netto 3 weg
 

DeletedUser

Guest
@ =OAD=Bull

Je weet zelf wel beter ik heb je een pm laten lezen dat er al vanaf eind april begin mei ontwikkelingen waren intern bij =OAD= om de BG met CN op te zeggen.

Het kwam er in het kort op neer dat jullie ingegaan zijn op een recruit verzoek
 

DeletedUser20783

Guest
Er was voor Julie geen andere keus dan satan hacken terug van mij en mijn co Julie spellers zijn 1 van de slechtste die ik ooit gezien heb zoals ronald1 ik zal hem maar eens leren hoe je het spel echt speelt ^^ ma goed hopelijk zijn Julie echt trots op je zelf


shayan(X-satan
 

DeletedUser

Guest
3e wet van Newton: actie=-reactie

1. De actie en reactie zijn tegengesteld en even groot.
2. De actie en reactie kennen twee verschillende lichamen.
3. De gevolgen op de lichamen zijn verschillend.

Het satan account wordt gehackt en al twee weken lang stilgezwegen bespeelt. In de periode wordt er info doorgepeeld naar =OAD=, en dan opeens kunnen de spelers er niet meer op, en support doet er niets aan. = actie

PoP account wordt via vv naar ons gedaan, wordt goed behandelt. De verwaarlozing van =OAD= wordt zelfs rechtgetrokken, en deze actie wordt afgekeurd door de leiding.

Wat is het verschil? Jullie krijgen het account terug, maar beter dan dat het was. En wij zijn een account kwijt, en hebben 2 weken lang last gehad van spionage met alles wat er gebeurde. Waardoor nu 2 account worden verwijdert door support (te vroeg wisselen). Dus dat is netto 3 weg

Satan, er is maar 1 pm bij ons gekomen verder heeft Satan of iemand van CN info aan ons doorgegeven, wij hebben geen spionnen nodig maar hebben wel altijd spionnen in onze stam gehad van CN hoe komen jullie anders aan info die pas 1-2 minuten op OAD forum staan.

Zelfde met PoP, deze actie is afkomstig van een CN speler of je goed keurt of niet, jullie keuren het niet goed maar hebben wel lol om deze actie.

Als jullie ertegen waren waarom niet meteen even contact of PM naar OAD leiding voor wat er aan de hand is maar jullie houden vv nog even in handen om forum af te struimen van OAD en daarna spijt te hebben en account terug geven.

Dat onze troepen waardeloos zijn zal zekers daarom zijn wij ook maar noobjes maar wel noobjes die iets terug doen ongeacht de verliezen, maar beweren dat wij met spionnen werken das lachen.

Jullie geven nu zelf ex-leden de schuld van spionnage aan OAD zo erg is het met jullie, dat wij op een eerlijke manier dorpen pakken daar kunnen jullie niet tegen.
CN had geen weerstand verwacht van deze noobjes das het hele probleem binnen CN, nu er dorpen verloren gaan aan OAD zijn wij degene met spionnen.

Over een eerlijke oorlog kan al sinds dag 1 niet meer gesproken worden.
 

DeletedUser

Guest
Satan, er is maar 1 pm bij ons gekomen verder heeft Satan of iemand van CN info aan ons doorgegeven, wij hebben geen spionnen nodig maar hebben wel altijd spionnen in onze stam gehad van CN hoe komen jullie anders aan info die pas 1-2 minuten op OAD forum staan.

Iemand bij ons die info doorgeeft aan jullie, hoe omschrijf jij dat dan? Een vriendje?

CN had geen weerstand verwacht van deze noobjes das het hele probleem binnen CN, nu er dorpen verloren gaan aan OAD zijn wij degene met spionnen.

Geen weerstand verwacht? We hadden toch op zijn minst gedacht, dat na jullie de oorlog verklaarden aan ons, een beetje voorbereid gingen zijn.
En er gaan nu veel dorpen verloren omdat de OS op andere plaatsen stond, het zal zeker en vast niet aan jullie timekwaliteiten zijn dat we dorpjes verliezen, wat ik al heb zien binnen komen... (oke, natuurlijk niet iedereen over dezelfde kam scheren, maar heb toch van verschillende mensen 'mooie dingen' gezien).
 
Bovenaan