Stellingen

Reactiescore
73
Next Gen TW-spelers zijn pp-dieven.

Meer dan 7k pp stelen om andere accounts te bevoorraadden

@ThatOneLegend aka Jorrit H. uit Asse voor het account GeitenMelker.
@Master Roshi. aka Abdullah Y. uit Heusden voor het account Master Roshi.
@ThatOneLegend & @Master Roshi samen voor het account Le Roy

Er is pp binnengekomen bij mij, kwam van een acc genaamd Elysium(1k pp), Vandaag is ie weer teruggegaan naar hetzelfde acc. De IP van diegene die pp naar mij vanaf Elysium stuurde is verschillend dan mijn eigen IP. Wat nog een bewijs is dat ik bij dit case onschuldig ben is het volgende: om via dat acc pp naar mezelf te sturen zou ik de ww moeten hebben, en we weten goed dat ik die niet heb want we hebben elkaar volgens mij nog nooit gesproken. Proof me wrong.

Trouwens, ik zou niet weten hoe ik pp heb gestolen voor Le Roy. Diegenen die mij een beetje kennen weten dat nu cas6 mijn prio is en dat ik cas7 voor nu overlaat aan de andere spelers en dus niet veel belang heb om pp naar cas7 te brengen.

EDIT: Na het doorzoeken van mijn punten protocol zie ik dat er op 21.12.2018 400 pp is gekomen van Elysium. Deze is zonet weer teruggegeven aan dat account:)
Mijn oprechte excuses dat ik het niet eerder zag.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.177
Er is pp binnengekomen bij mij, kwam van een acc genaamd Elysium(1k pp), Vandaag is ie weer teruggegaan naar hetzelfde acc. De IP van diegene die pp naar mij vanaf Elysium stuurde is verschillend dan mijn eigen IP. Wat nog een bewijs is dat ik bij dit case onschuldig ben is het volgende: om via dat acc pp naar mezelf te sturen zou ik de ww moeten hebben, en we weten goed dat ik die niet heb want we hebben elkaar volgens mij nog nooit gesproken. Proof me wrong.

Trouwens, ik zou niet weten hoe ik pp heb gestolen voor Le Roy. Diegenen die mij een beetje kennen weten dat nu cas6 mijn prio is en dat ik cas7 voor nu overlaat aan de andere spelers en dus niet veel belang heb om pp naar cas7 te brengen.

EDIT: Na het doorzoeken van mijn punten protocol zie ik dat er op 21.12.2018 400 pp is gekomen van Elysium. Deze is zonet weer teruggegeven aan dat account:)
Mijn oprechte excuses dat ik het niet eerder zag.

Jorrit speelde op dat acc, moet jij toch weten als zijn mattie die zo real is.
 
Reactiescore
73
Jorrit speelde op dat acc, moet jij toch weten als zijn mattie die zo real is.

Ik weet ook niet alles over hem he, het is niet dat we elke dag praten.
Maar goed, hij heeft vandaag in een berichtje naar de acc eigenaar gezegd dat ik er niks mee te maken heb(wat ook zo is). Overigens is alle pp weer terug bij Elysium.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Hij heeft gewoon een punt, alle accounts zijn groot geworden van barbaren dorpen te edelen en daarna braindead met een paar spelers enkele duizenden aanvallen op 1 account gooien tot die speler gaat weglopen. Aanvallend gezien zijn er amper skills geweest op de casual, verdedigend zijn er mss een paar die het verdienen al is dat eerder voor de tijd die ze erin hebben gestoken dan voor de skills, want zonder deftige aanvallen is verdedigen geen skill meer maar gewoon discipline om niet te quiten.

Maargoed Casual spelers doen al 6 jaar alsof ze het spel snappen en kunnen geen realiteit onder ogen zien. De leerfase van de casual was ook in de eerste 2 jaar met kleine accounts en die hebben de meesten duidelijk gemist.
 

DeletedUser65921

Guest
Na alles wat gebeurd is op deze wereld verdient deze geen winnaar. De enige die het misschien zouden verdienen is een verzameling van alle hackers in één stammetje gegooid, want dat is wat iedereen gaat onthouden van deze wereld.

Plus dat wat Tim zei natuurlijk.
 
Reactiescore
2.177
Het is een casual, wat verwacht je. De instellingen van casual zijn echt niet pro nieuwe spelers maar meer voor inactieve die wanneer range wegvalt geen idee meer hebben wat te doen.

@dragonfriend723 welke hackers zitten er nog dan? Je kan wel lekker salty daarover blijven doorgaan maar dat is puur oude koeien uit de sloot halen omdat je anders geen kracht achter je reactie kan zetten.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Je zit er helemaal naast, je gebruikt het argument "het is EEN casual" baserend op het verloop van meerdere casuals. Je vergeet enkel dat dit de EERSTE casual is en deze net is opgestart met de bedoeling onervaren spelers een kans te geven zich rustiger en makkelijker te kunnen ontwikkelen tot een betere speler dan op de normale werelden mogelijk is. Dat er vanuit het community team of innogames (idk wie de rechten had om zulke beslissingen te maken) zwaar gefaald is om op feedback te reageren en de werelden effectief een nuttig doel te geven is de reden dat jij nu spreekt over de term "EEN casual" alsof het niet voor nieuwe spelers is.

Ik vind het trouwens een gewaagde uitspraak om te zeggen dat er verdiende winnaars aanwezig zijn op een wereld die volgens jou dient voor inactieve spelers die geen idee hebben wat te doen. Ik geef je weliswaar gelijk dat dat is waar deze casual is op uitgedraaid.

Verder is het woord 'salty' op personen kleven aantonen dat je niet in staat bent om met argumenten te komen, dus laat dat even achterwege. Hackers hebben hun invloed enorm gehad op de wereld, vele van de overgebleven spelers hebben hier al dan niet bewust van geprofiteerd waardoor sommige oorlogen anders zijn uitgedraaid. Of wil je dit ook ontkennen? Er is een verschil tussen oude koeien en gebeurtenissen in het verleden die nu nog hun invloed hebben. Dat is ook een verschil dat je beter leert inzien.


Jouw reactie straalde wel echt kracht uit hoor, super, doe zo voort :rolleyes:
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.177
Jezus wat ben jij aandacht geil:D

Ten eerste, hacks hebben toen een impact op de wereld gehad ja, maar die impact is nu niet meer te zien. Voorbeeld is dragonfriend.

Ten tweede, de meeste spelers nu zijn spelers die nadat de range wegviel pas zijn gaan spelen. Degene die nu nog staan en al eerder speelde hebben of het geleerd of worden gecarried. Deze zitten ook verspreid over heel de wereld.

Dat bloemkool je post liked is best wel grappig aangezien door hem die scripts hier zijn gekomen behalve de enterbot. Om dan die post te liken.

Dat de instellingen van casual krom en niet voor de nieuwe spelers zijn zei ik al.
 
Reactiescore
205
Dat bloemkool je post liked is best wel grappig aangezien door hem die scripts hier zijn gekomen behalve de enterbot. Om dan die post te liken.

Ik vind het ook erg grappig dat ik zijn post like inderdaad. Als jij denkt dat ik iedereen van scripts heb voorzien en dat het mijn schuld is dat iedereen daarom gebanned is vind ik ook wel grappig. Ik vind jou eigenlijk als persoon gewoon een grote grap :) Dat zou zomaar een reden kunnen zijn waarom ik het niet langer dan 3 dagen volhield als co.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Ik zou je graag willen herinneren dat we in een stellingen topic zitten, normaal gezien is degene die een stelling plaatst geïnteresseerd in hoe andere mensen tegenover die stelling staan. In jouw geval lijkt het er meer op dat je je stelling hebt geplaatst om dan tegen iedereen te verkondigen dat je hun mening niet kan waarderen. Onderstaande quotes hebben weinig te zien met het topic, mijn visie over mensen salty noemen heb ik al gegeven. Je "beschuldiging" aandachtsgeil is nog belachelijker, je verwijt me basicly dat ik reageer op een discussie-topic waarvan jezelf de aanzet hebt gegeven met je stelling te plaatsen.


Ga je zo salty doen ja?

Je kan wel lekker salty daarover blijven doorgaan maar dat is puur oude koeien uit de sloot halen omdat je anders geen kracht achter je reactie kan zetten.

Jezus wat ben jij aandacht geil:D

Wie mijn posts liked is iets dat ik niet in de hand heb, maar je lijkt dit niet te beseffen. Je hebt mensen dieposts liken omdat ze het eens zijn met wat die persoon schrijft, er zijn het die het liken voor een domme one-liner en er zijn spelers die posts liken omdat de bepaalde persoon een discussie aangaat met een persoon waarvan ze niet moeten weten. Dat ligt volledig aan die personen en heet dus geen nuttige bijdrage tot de discussie die (zoals gezegd) jij wou voeren.

Dat bloemkool je post liked is best wel grappig aangezien door hem die scripts hier zijn gekomen behalve de enterbot. Om dan die post te liken.


Over naar de weinige moeite van je post die wel topic gerelateerd is. Wat de hacks betreft is mijn mening simpel, er zijn in het verleden door onder andere Ronald (Postduif/zeehond?) accounts gehackt en verloren gegaan. Van zodra er een account wordt verwijderd van een wereld op een onfaire manier spreek ik van wereldbepalend ongelang de tijdsduur. Accounts kan je eenmaal niet terug toveren, en zo'n hack gaat meestal gepaard met het verdwijnen van die speler zijn motivatie. Op casual zijn er blijkbaar nog meerdere hacks gebeurd in de laatste 2 jaar dus hoezo zou die impact niet te zien zijn? Stammen hebben minder accounts, frontspelers zijn verdwenen en/of vervangen, ... . In mijn persoonlijke mening ga je hier veel te licht over, en voor wat te bereiken? Jezelf een terechte casualwinnaar te willen noemen?

Ten eerste, hacks hebben toen een impact op de wereld gehad ja, maar die impact is nu niet meer te zien. Voorbeeld is dragonfriend.

Ten tweede, de meeste spelers nu zijn spelers die nadat de range wegviel pas zijn gaan spelen. Degene die nu nog staan en al eerder speelde hebben of het geleerd of worden gecarried. Deze zitten ook verspreid over heel de wereld.

- De spelers die gecarried worden verdienen alvast geen winst.
- De spelers die nog maar minder dan 1,5 jaar spelen verdienen ook geen winst
- De spelers die hebben gecheat, gehackt of deze dingen binnen hun stam hebben toegejuicht zonder het zelf te doen verdienen geen winst
- De spelers die de game wel snapten en hier kwamen spelen nadat de range weg viel en dan doen alsof ze pro's zijn verdienen het ook niet.
- De spelers die de game hebben geleerd op (of gedurende) deze casual verdienen het wel, maar die zijn op 1 hand te tellen

De prestaties van werelden met grote accounts worden hier belachelijk overdreven. Je klikt elke dag 1x voor elke groep op massarecruteren, daarna klik je bij alle dorpen op munten slaan en eens in de 2 weken ga je braindead je clears op je buur gooien. Voor de rest staat het front overstacked met 15-20 deffjes omdat de verhouding front-safe voor beide stammen zeer miniem is. Nee ik geloof niet dat iemand van de nieuwe spelers zich zo super heeft gedragen dat hij de winst kan claimen. Mijn respect gaat uit naar de spelers die deze wereld hebben gebruikt waarvoor die diende en hebben leren spelen, zonder vals te spelen. En dan heb ik nog niet eens begonnen over de laffe plannen van United Masters die de grote reden zijn dat spelkwaliteit in de eerste jaren van de casual als onnodig werd beschouwd.

Persoonlijke meningen natuurlijk, al geloof ik niet dat ik er als enige zo over denk. Nu is het aan jou om je stelling te staven, weliswaar onderbouwd, "dit is niet waar" wordt vervolgd met een waarom in discussie topics. Of gaan we de trend van "het-is-maar-een-casual" doortrekken en weer mensen salty noemen omdat ze argumenten posten?
 
Reactiescore
2.177
Ik vind het ook erg grappig dat ik zijn post like inderdaad. Als jij denkt dat ik iedereen van scripts heb voorzien en dat het mijn schuld is dat iedereen daarom gebanned is vind ik ook wel grappig. Ik vind jou eigenlijk als persoon gewoon een grote grap :) Dat zou zomaar een reden kunnen zijn waarom ik het niet langer dan 3 dagen volhield als co.

Haha ja sure. Tw is een hypocriet wereldje maar jij schiet ver boven iedereen uit. Enige reden dat je überhaupt als co ging spelen was om te fucken en zo Ship te helpen. Ownee wacht je wilde uitdaging. Net zoals cas2 die je ging spelen met 10k edels? (En ja ik deed hetzelfde), of iedereen recruiten die je ook maar wat tegenwerkt? Is op elke wereld nu wel gebeurd ‍♂️ maar vooral blijven volhouden dat je uitdaging wil.
 

DeletedUser60278

Guest
Spelers van thecavalryishier verdienen een wereldwinst heb ik gehoord. Ook andere noord spelers hebben een goede strijd gehad. Spelers als delfine verdient ook zeker een winst. Ome peter ook, en spelers zoals ijsbeer/dragonfriend duidelijk ook.

Spelers in p. Zoals oracleone en kingh5 lijken mij ook spelers die het verdiend hebben.

Verder de spelers die actief zijn geweest ook al pakte zij soms weinig van t spel, maar voor casual vindt ik dat het meer telt om er te zijn, dan om t te kunnen.

Anyways wanneer wereldsluiting? 2 stammen die 70% hebben mogen gezamelijke wereldwinst aanvragen

Groet
 
Reactiescore
2.177
Ik zou je graag willen herinneren dat we in een stellingen topic zitten, normaal gezien is degene die een stelling plaatst geïnteresseerd in hoe andere mensen tegenover die stelling staan. In jouw geval lijkt het er meer op dat je je stelling hebt geplaatst om dan tegen iedereen te verkondigen dat je hun mening niet kan waarderen. Onderstaande quotes hebben weinig te zien met het topic, mijn visie over mensen salty noemen heb ik al gegeven. Je "beschuldiging" aandachtsgeil is nog belachelijker, je verwijt me basicly dat ik reageer op een discussie-topic waarvan jezelf de aanzet hebt gegeven met je stelling te plaatsen.

Ow ik ben wel geïnteresseerd hoor, alleen Laurens zijn post was nou ook niet om een discussie te starten, mijn aandachtgeil opmerking was ook omdat jij perse daarop wilde ingaan ipv Laurens.

Wie mijn posts liked is iets dat ik niet in de hand heb, maar je lijkt dit niet te beseffen. Je hebt mensen dieposts liken omdat ze het eens zijn met wat die persoon schrijft, er zijn het die het liken voor een domme one-liner en er zijn spelers die posts liken omdat de bepaalde persoon een discussie aangaat met een persoon waarvan ze niet moeten weten. Dat ligt volledig aan die personen en heet dus geen nuttige bijdrage tot de discussie die (zoals gezegd) jij wou voeren.

Je hebt inderdaad niet in de hand wie je post liked, maar dit was ook niet op jou gericht. Geen idee waarom je er zo op reageert. Ik ben wel meer van one-liners tho.

Over naar de weinige moeite van je post die wel topic gerelateerd is. Wat de hacks betreft is mijn mening simpel, er zijn in het verleden door onder andere Ronald (Postduif/zeehond?) accounts gehackt en verloren gegaan. Van zodra er een account wordt verwijderd van een wereld op een onfaire manier spreek ik van wereldbepalend ongelang de tijdsduur. Accounts kan je eenmaal niet terug toveren, en zo'n hack gaat meestal gepaard met het verdwijnen van die speler zijn motivatie. Op casual zijn er blijkbaar nog meerdere hacks gebeurd in de laatste 2 jaar dus hoezo zou die impact niet te zien zijn? Stammen hebben minder accounts, frontspelers zijn verdwenen en/of vervangen, ... . In mijn persoonlijke mening ga je hier veel te licht over, en voor wat te bereiken? Jezelf een terechte casualwinnaar te willen noemen?

Het had zeker een impact maar ik denk niet dat de wereld er beter op uitgezien had. Er is genoeg gebeurd wat volgens de regels van tw wel mag maar wat uiteindelijk gewoon een stab is. De impact die je zelf ook als voorbeeld neemt, namelijk mongooltje Ronald, is zelf gevlucht. Dragonfriend heeft (met natuurlijk inzet van de spelers) er niet echt onder geleden in de periodes daarna tot nu. Je mag me gerust een voorbeeld geven waarbij dit nu nog een impact heeft.

- De spelers die gecarried worden verdienen alvast geen winst.
- De spelers die nog maar minder dan 1,5 jaar spelen verdienen ook geen winst Half eens, als iemand een jaar speelt maar wel non stop heeft zitten vv-en etc en wel volledige inzet heeft getoond vind ik wel dat die het verdient.
- De spelers die hebben gecheat, gehackt of deze dingen binnen hun stam hebben toegejuicht zonder het zelf te doen verdienen geen winst Eens
- De spelers die de game wel snapten en hier kwamen spelen nadat de range weg viel en dan doen alsof ze pro's zijn verdienen het ook niet. Pro is zo'n lachwekkend begrip, dit is meer situationeel
- De spelers die de game hebben geleerd op (of gedurende) deze casual verdienen het wel, maar die zijn op 1 hand te tellen Eens

De prestaties van werelden met grote accounts worden hier belachelijk overdreven. Je klikt elke dag 1x voor elke groep op massarecruteren, daarna klik je bij alle dorpen op munten slaan en eens in de 2 weken ga je braindead je clears op je buur gooien. Voor de rest staat het front overstacked met 15-20 deffjes omdat de verhouding front-safe voor beide stammen zeer miniem is. Nee ik geloof niet dat iemand van de nieuwe spelers zich zo super heeft gedragen dat hij de winst kan claimen. Mijn respect gaat uit naar de spelers die deze wereld hebben gebruikt waarvoor die diende en hebben leren spelen, zonder vals te spelen. En dan heb ik nog niet eens begonnen over de laffe plannen van United Masters die de grote reden zijn dat spelkwaliteit in de eerste jaren van de casual als onnodig werd beschouwd.

Persoonlijke meningen natuurlijk, al geloof ik niet dat ik er als enige zo over denk. Nu is het aan jou om je stelling te staven, weliswaar onderbouwd, "dit is niet waar" wordt vervolgd met een waarom in discussie topics. Of gaan we de trend van "het-is-maar-een-casual" doortrekken en weer mensen salty noemen omdat ze argumenten posten?

Het niveau van tw is sowieso laag, of het nou casual is of een normale wereld (klessik niet meegerekend). Uiteindelijk is het enige wat er gebeurd druk houden. Wat je zegt klopt, maar dit is ook zo op normale werelden. Is het niveau daar hoger? Ja, maar het verschil is wel een stuk kleiner dan dat je wil laten zien. Het is meer de activiteit wat groter is.

Conclusie: Mensen die langer spelen en zich volledig ingezet hebben, verdienen het toch wel op zekere mate. Natuurlijk is het niet omdat ze uberras tw spelers zijn maar om hun inzet.
Casual is een mislukt concept waarbij nieuwe spelers niks kunnen leren. Heb ik je al gelijk in gegeven :p
 
Reactiescore
60
Jezus wat ben jij aandacht geil:D

Ten eerste, hacks hebben toen een impact op de wereld gehad ja, maar die impact is nu niet meer te zien. Voorbeeld is dragonfriend.

Ten tweede, de meeste spelers nu zijn spelers die nadat de range wegviel pas zijn gaan spelen. Degene die nu nog staan en al eerder speelde hebben of het geleerd of worden gecarried. Deze zitten ook verspreid over heel de wereld.

Dat bloemkool je post liked is best wel grappig aangezien door hem die scripts hier zijn gekomen behalve de enterbot. Om dan die post te liken.

Dat de instellingen van casual krom en niet voor de nieuwe spelers zijn zei ik al.
De hacks zullen tot het einde van de wereld er een invloed op hebben. Er zijn zoveel accounts daardoor op delete gegaan dat het onmogelijk is om te voorspellen wat er gebeurd zou zijn als dat allemaal niet gebeurd was.
 

DeletedUser49571

Guest
Remco kan zich wel mooi verschuilen achter de hacks, terwijl hij gewoon aan het dubbelloggen was en 2 accounts bespeelde waardoor benjaminoo 50% aftrek kreeg xo
 

DeletedUser65921

Guest
Jezus wat ben jij aandacht geil:D

Ten eerste, hacks hebben toen een impact op de wereld gehad ja, maar die impact is nu niet meer te zien. Voorbeeld is dragonfriend.

Ten tweede, de meeste spelers nu zijn spelers die nadat de range wegviel pas zijn gaan spelen. Degene die nu nog staan en al eerder speelde hebben of het geleerd of worden gecarried. Deze zitten ook verspreid over heel de wereld.

Dat bloemkool je post liked is best wel grappig aangezien door hem die scripts hier zijn gekomen behalve de enterbot. Om dan die post te liken.

Dat de instellingen van casual krom en niet voor de nieuwe spelers zijn zei ik al.

Je maakt een grap toch? Please tell me dat dit een grap is?

Hacks en stabs geen invloed meer? Het directe effect is maar zo een klein deel van het effect van een hack of stab, de onrechtstreekse gevolgen des te meer.

In mijn tijd zijn er heel veel spelers hun motivatie verloren door dingen als de stab van tiger, de hacks van Ronald, ... goede spelers die geen zin meer hadden om te spelen en stopten. Ik kan me niet voorstellen dat toen ik stopte iedereen opeens dacht 'he we worden gefuckt, achja ik speel gewoon verder'.
Ok dat de accs, als er nog spelers voor zijn, er na veel tijd en moeite boven op komen, maar je kan niet ontkennen dat heel het verloop van deze wereld bepaald is door stabs en hoofdzakelijk daar door.

Tuurlijk zijn er ook nog spelers die gewoon goed en eerlijk speelden, dat ga ik niet ontkennen, maar dat was ook mijn punt niet. Ik denk dat het vooral de vraag is of je als eerlijke speler deze wereld wel wil winnen. Kijk bv naar wereld 33, waar Tim en ik konden winnen maar kozen dat niet te doen, omdat het met een stab was.
 
Bovenaan