- Reactiescore
- 2.095
Soort van kopie van stelling van de dag op andere wereldfora.
Stelling: terechte winnaars zitten verspreid over beide stammen.
Stelling: terechte winnaars zitten verspreid over beide stammen.
We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
Ik ben het eens met deze stelling er zijn zeker spelers in beide stammen die echt een aandeel hebben gehad in het succes van hun stam. Dat het vaak het vuile werk werd opgeknapt door diezelfde personen, maar je zou het overal wel hebben dat er in stammen altijd personen zijn die actief meedraaien en succes boeken met hun stam en er ook leden zijn die meeliften op het succes van hun stamgenoten.Stelling: terechte winnaars zitten verspreid over beide stammen.
Soms mee eens, soms niet mee eens.Stelling: Deze wereld duurt al véél te lang.
Eens, maar ik schat zo in dat hij nog wel 5 jaar duurtStelling: Deze wereld duurt al véél te lang.
Ben ik effe blij dat ik vorig jaar gestopt benEens, maar ik schat zo in dat hij nog wel 5 jaar duurt![]()
Ben ik effe blij dat ik vorig jaar gestopt ben![]()
Boeiend, hij stopt precies op het juiste moment..Jaja nu weten we het wel.
"Ik stop maar het is echt niet runnen hoor"
Boeiend, hij stopt precies op het juiste moment..
Als je in een kutstam zit, die je op een kutplek plaatst aan een kutfront.. Ja dan is de lol er wel een keer af.Stoppen wanneer het kut gaat is niet stoppen op juiste moment.
Als je in een kutstam zit, die je op een kutplek plaatst aan een kutfront.. Ja dan is de lol er wel een keer af.
Met wie had je front?
Als je in een kutstam zit, die je op een kutplek plaatst aan een kutfront.. Ja dan is de lol er wel een keer af.
beter een zaag dan een groepje dat na zoveel jaar ineens met elkaar in een bootje gaat zitten tegen de spelers met wie ze jaren samen hebben gespeeld![]()
Next Gen TW-spelers zijn pp-dieven.
Meer dan 7k pp stelen om andere accounts te bevoorraadden
@ThatOneLegend aka Jorrit H. uit Asse voor het account GeitenMelker.
@Master Roshi. aka Abdullah Y. uit Heusden voor het account Master Roshi.
@ThatOneLegend & @Master Roshi samen voor het account Le Roy