Stellingen

Reactiescore
60
Eens
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser28445

Guest
Ook eens. Er zal denk ik altijd een onderscheid zijn van kwalitatief goede spelers die zich inzetten en spelers die zich minder hard inzetten of eigen belang boven stambelang zetten. Deze beide soorten types zitten denk ik bij beide stammen wel. Dus op grond daarvan kan ik wel stellen dat de eerstgenoemde spelers het meer verdienen dan de andere categorie spelers.
 

DeletedUser60278

Guest
Iedere speler die zich inzet voor de stam door middel van aanvallende/verdedigende questie, vvs neemt, de stukjes aan elkaar plakt en bijeen houdt zeker meer verdient om te winnen.

Daarbij denk ik dat beide stammen een aantal spelers bezitten die de wereld verdient hebben te winnen
 
Reactiescore
179
Stelling: terechte winnaars zitten verspreid over beide stammen.
Ik ben het eens met deze stelling er zijn zeker spelers in beide stammen die echt een aandeel hebben gehad in het succes van hun stam. Dat het vaak het vuile werk werd opgeknapt door diezelfde personen, maar je zou het overal wel hebben dat er in stammen altijd personen zijn die actief meedraaien en succes boeken met hun stam en er ook leden zijn die meeliften op het succes van hun stamgenoten.
 
Reactiescore
60
Stelling: Deze wereld duurt al véél te lang.
Soms mee eens, soms niet mee eens.
Het spelen met grotere accounts bevalt me wel, hoewel ze nu misschien wel wat te groot worden. Maar accounts van een paar 100 dorpen bevallen mij ook niet echt meer :p.
 

DeletedUser77954

Guest
beter een zaag dan een groepje dat na zoveel jaar ineens met elkaar in een bootje gaat zitten tegen de spelers met wie ze jaren samen hebben gespeeld :confused:
 

DeletedUser72496

Guest
Next Gen TW-spelers zijn pp-dieven.

Meer dan 7k pp stelen om andere accounts te bevoorraadden

@ThatOneLegend aka Jorrit H. uit Asse voor het account GeitenMelker.
@Master Roshi. aka Abdullah Y. uit Heusden voor het account Master Roshi.
@ThatOneLegend & @Master Roshi samen voor het account Le Roy
 

Korjakskaja Sopka

Speedkampioen 2018 (Goud)
Reactiescore
314
Next Gen TW-spelers zijn pp-dieven.

Meer dan 7k pp stelen om andere accounts te bevoorraadden

@ThatOneLegend aka Jorrit H. uit Asse voor het account GeitenMelker.
@Master Roshi. aka Abdullah Y. uit Heusden voor het account Master Roshi.
@ThatOneLegend & @Master Roshi samen voor het account Le Roy

Gelukkig kan je door de nieuwe regels geen nieuwe PP jatten :D
 
Bovenaan