Stelling van de dag

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.787
Ik moet eerlijk zeggen dat je dan beter een ander AF acc kan nemen. AF naam is doorgaans gebonden aan de hoofdspeler.

Denk dat Detlef wel ervoor kiest om met z’n originele AF account te posten, als die een keer weer zou opdagen.
 
Reactiescore
1.039
Moet hij wel eerst Howlin contacten, die heeft bij de grote wisactie heel veel originele accountnamen geclaimd zodat ze niet door random noobs geclaimd konden worden
 
Reactiescore
158
Stelling voor de mensen die terug zijn gekomen voor deze wereld:

Ik ben alleen terug gekomen voor deze specifieke wereld en zal na deze wereld weer stoppen, zelfs als innogames besluit meer werelden te lanceren zonder premium beurs
Oneens, merk dat ik het toch weer een leuk spelletje vind :d
 
Reactiescore
490
Iedereen weet dat de originele speler(s) hier al jaren geen voet meer zetten. Ik ben dan ook de eerste om toe te geven dat ik er ‘maar’ co was.
wel een beetje vreemd dat je gaat posten onder de naam van iemand anders, denk je niet?
 
Reactiescore
1.590

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Moet hij wel eerst Howlin contacten, die heeft bij de grote wisactie heel veel originele accountnamen geclaimd zodat ze niet door random noobs geclaimd konden worden
Pff howlin is zo uwu schattig dat hij dit doet
 
Reactiescore
1.094
King Ringo was volgens mij zijn eerste haul
 
Reactiescore
2.386
Je zou maar een bazenaccount gehad hebben vroeger en Howlin claimt hem niet. Hoe voel je je dan?
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Niet omdat ik er per definitie op tegen ben, of omdat ik het niet begrijp. Maar omdat ik denk dat het een leuke discussie kan aanwakkeren

Stelling: De fusie van de stammen Dei en Ballie zou de toekomst van de wereld minder leuk maken.
 
Laatst bewerkt:

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Onze eigen toekomst ook, wie wil nou met Rene spelen?
 
Bovenaan