Stelling van de dag

Reactiescore
524
Indien de persoon als eerst een tweede dorp edelt in het bezit is van gratis privilege-items heeft deze speler een oneerlijke voorsprong ten opzichte van andere abusers.
 
Reactiescore
1.016
Eens. Dergelijke aanbiedingen moeten niet mogelijk zijn op een wereld die net 24u oud is.
 
Reactiescore
5.700
Ja het is wel een hele grote grap. Maar het is wel echt waar:sad:
 

Deleted User - 487970061

Guest
Misschien dat het goed is als het team hier even op reageert, want dit lijkt me echt niet de bedoeling. @Duckje misschien kun jij er iets over zeggen? Ik hoop dat dit niet daadwerkelijk gebeurd is?
 
Reactiescore
1.016
Net op .us ook gehad, uit het niets 4x privilege item terwijl ik gister gestart ben..
 
Reactiescore
1.226
Het is niet echt in lijn met een statement wat @Duckje eerder maakte.

De rol van het team en de community manager bestaat er in dit geval in om een kader aan te bieden van technische mogelijkheden: Het forum en de discord chat voor de P&P, het gebruik van het IGM systeem voor nuttige en relevante wereldforum topics en langs game kant kunnen we boosten/pushen via de wereldinstellingen minder aantrekkelijk maken.

Dit is niet perse het minder aantrekkelijk maken om te boosten, zeker omdat er een bepaald algoritme aan vast hangt waardoor je die privileges kunt krijgen.
 
Reactiescore
1.016
Nu speel ik daar niet serieus, maar ik heb 135 punten en al 4 privileges. Die wereld is al wel wat ouder, maar als dat daadwerkelijk ook hier gebeurde op een wereld die toen net 24u oud was, dat kan het flink verzieken en een gigantisch voordeel geven aan die betreffende accounts die deze "random" aanbieding hebben gehad.
 
Reactiescore
2.490
Misschien dat het goed is als het team hier even op reageert, want dit lijkt me echt niet de bedoeling. @Duckje misschien kun jij er iets over zeggen? Ik hoop dat dit niet daadwerkelijk gebeurd is?

We zijn ervan op de hoogte en onderzoeken het.

Groeten
 
Reactiescore
1.278
Zit zoveel ervaring in die VF stam. Heeft @anthraxxol jullie wel eens het verhaal verteld hoe hij demo73 heeft weggespeeld?
 
Reactiescore
1.704
ik zal jullie eens iets vertellen:

heel lang geleden leefde er een Anthraxxis en een demon73. Demon was echt zo cyberbully type die iedereen liep te kleineren met de nodige dreigementen daarbij. tot op een dag hij tegen Anthraxxis kwam te liggen. Deze dappere strijden liet zich niet beetnemen door de uit de kluiten gewassen demon. David tegen Goliath.
Anthraxxis was vredig aan het triebelwersen en veroverde dorpje na dorpje tot op een dag hij een dorpje veroverde van Boka. Nou Boka vroeg vriendelijk dat dorpje terug en dat werd even vriendelijk geweigerd door Anthraxxis. Niks aan de hand beste mensen totdat Anthraxxis vroeg in de ochtend zijn inbox opende.

Beste Anthraxxis,
Jij heb iets wat van mijn vrouw is dus gelieve dit terug te geven anders kom ik naar je toe en maak je af.
Onvriendelijke groeten, Demon73.

Anthraxxis keek hier een beetje raar van op. bedreigd worden door een bericht getypt om 3 uur snachts? dan hoor je toch te slapen? Hij dacht het zal wel en reageerde er vervolgens op met:

Beste Demon, dit was een barbarendorpje die ik ging veroveren. Door onverwachte zaken veroverde ik deze van Bokito. Kan gebeuren toch?
Zand erover?
Met vele vriendelijke groeten. Anthraxxis.

Nou het stoom kwam uit demon zijn oren. Hoe durfde iemand tegen hem in te gaan? dit was in al die jaren dat hij triebelwers deed nog nooit eerder voorgekomen. Iedereen boog altijd voor hem, omdat hij nou eenmaal 24/7 achter de pc zat en dit algemeen bekend was. Niemand durfde tegen hem in te gaan hierdoor. Nou niet deze Anthraxxis en dat maakte demon woest. Hij begon aanvallen te versturen en het leven zuur te maken van deze vriendelijke jongeman. Gelukkig was Anthraxxis een bikkel en ondanks dat de dorpenverhouding 1 op 10 was hield hij de rug recht in het spel en wist hij de fatale forumaanval op te starten. Demon kon deze 2frontenstrijd niet aan en begon steekjes te laten vallen. De grootste steek die hij liet vallen was om een bedorven pizza op te eten nadat hij simpelweg geen tijd meer had voor zichzelf te zorgen.
Hij liep een voedselvergiftiging op en ging daarna op delete.
Zo versloeg David Goliath. Simpel gebruik makend van out of the box thinking :).
 
Bovenaan