- Reactiescore
- 488
Haha zou kunnen, maar dat lost opzich het probleem niet op.
We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
Haha zou kunnen, maar dat lost opzich het probleem niet op.
Hoezo splitsen? Smokin staat op de wiss
Stelling:
Oud Globe had ook zonder fusie gewonnen.
Stelling:
Je vergist je hoeveel safe we hadden. Vergeet niet dat Kapitrein een NAP had met Devil in Disguise.Neen, het kwantiteitsverschil had dan te hard doorgewegen met daarbovenop ook nog eens het feit dat jullie (te) weinig safe hadden.
Je vergist je hoeveel safe we hadden. Vergeet niet dat Kapitrein een NAP had met Devil in Disguise.![]()
Nee motr zou sws winnen. Vanaf begin gezegd.Stelling:
Stelling van de dag: uni werelden zouden altijd een combinatie moeten hebben van dominantie en uni of iets dergelijks.
Is de 2e wereld met uni en 2e wereld zelfde scenario, denk dus niet dat deze werelden ooit anders zullen eindigen dan met stabs van stammen in verloren posities.
Ben ik met je eens. Enkel komen deze stabs doordat je een game van spelmodus domination probeert te spelen als een team deathmatch. Daarom dat ik het oneens ben. Speel het spel zoals het gespeeld dient te worden. Of deze spelmodus dan viable/leuk is, is een tweede.Is de 2e wereld met uni en 2e wereld zelfde scenario, denk dus niet dat deze werelden ooit anders zullen eindigen dan met stabs van stammen in verloren posities.
Klopt ja maar als mensen geen afspraken maken kunnen ze ook niet gebroken worden toch? Is zoals zeggen je mag hier maar 50 en je word geflitst en dan zeggen dat je het niet wist? Is toch hoe ik het bekijk maar ik heb dan ook normen en waardenBen ik met je eens. Enkel komen deze stabs doordat je een game van spelmodus domination probeert te spelen als een team deathmatch. Daarom dat ik het oneens ben. Speel het spel zoals het gespeeld dient te worden. Of deze spelmodus dan viable/leuk is, is een tweede.